b2710 - pytanie o kalendarz i odbieranie emaili

Data: 2011-01-16 04:40:16
Autor: kashmiri
b2710 - pytanie o kalendarz i odbieranie emaili
Lukasz <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> dared to write:
Witam,
Mam pytanie do użytkowników czy tez znawców Samsunga B2710. Funkcje
jakich  wymagam w telefonie to kalendarz (fajnie jak by byl
synchronizowany z  kalendarzem google i wyświetlał bieżące zadania na
ekranie głównym) oraz  odbieranie email na bieżąco (chyba Pushemail to
się nazywa), plusem byłby  odczyt pdf ale zgaduję że takie rzeczy to
tylko z systemem operacyjnym. Czy i co z powyższych uda mi się uzyskać w
tym telefonie? Mam Samsunga B2100, gdy byłem w erze używałem go jako
drugi telefon z kartą  era tandem, przeszedłem do play i chciałbym mieć
jeden telefon- odporny i  funkcjonalny.

Pozdrawiam
Lukasz

Google daje specjalną aplikację java do Gmaila. Ściągnij z m.google.com (chyba trzeba wejść komórką, żeby się pokazało). Nie jest to push email, ale ma podstawową funkcjonalność i działa bardzo płynnie.

k.

Data: 2011-01-17 23:16:50
Autor:
b2710 - pytanie o kalendarz i odbieranie emaili
<ciach>
mlodszy brat, czyli b2700 odczytuje pdfy i doci, reszty nie sprawdzałem.
aplikacja javovo-guglowa nie dziala na wspomnianym modelu z niewiadomych
przyczyn. jesli ktos sprawdzi czy na 2710 dziala to niech da znac.

--

b2710 - pytanie o kalendarz i odbieranie emaili