błogosławieństwo przekleństwa

Data: 2018-12-26 10:01:36
Autor: Ola
błogosławieństwo przekleństwa
"... czy zwiększenie zakresu sprzedaży broni bardziej wpływa na niestabilno¶ć na ¶wiecie, czy odwrotnie, spowodowane tym odstraszenie prowadzi do stabilizacji ¶wiata, czyli oddala wojny."?

Ten artykuł nie daje na to pytanie odpowiedzi,  może tak (odstraszenie), może nie (szabla w pochwie rdzewieje), ja też nie wiem. Natomiast pokazuje udział Izraela w ¶wiatowej sprzedaży broni..

http://fzp.net.pl/

Data: 2018-12-26 12:15:55
Autor: Zenek Kapelinder
błogosławieństwo przekleństwa
A na sputniku napisali takie cos "W Internecie opublikowano filmy, na których widać działanie syryjskich systemów rakietowych podczas odparcia ataku powietrznego na Damaszek. Według agencji SANA nalotu dokonały izraelskie samoloty z przestrzeni powietrznej Libanu.". Dialog z pewnego filmu, dawno ogladalem i tytulu nie pamietam. Po mszy za syna z kosciola wychodzi zona napalona nazistka i jej maz luzak z urodzenia. Zona mowi. Pastor pieknie mowil. Maz. Zaplacilismu mu za to. Z. Nasz syn zginal za fuhrera. M. Zginal przez fuhrera. Z. Oni tam sie bronili. M. Tam sie bronili Rosjanie, pokaz cos niemieckiego w Stalingradzie.". Mozesz Olu pokazac cos Izraelskiego w Damaszku.

Data: 2018-12-27 04:32:33
Autor: Ola
W dniu ¶roda, 26 grudnia 2018 22:15:57 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Atak nie był na Damaszek, lecz na magazyny amunicji irańskich rakiet przeznaczonych do transportu dla Hezbollahu w Libanie. To jest nasza obrona - atakowanie magazynów amunicji.
Ola

Data: 2018-12-27 08:53:05
Autor: Zenek Kapelinder
błogosławieństwo przekleństwa
Nawet jak te magazyny sa na terenie innych panstw to tez uwazacie ze wam wolno? Sytuacja jest w klimacie takich co niemcy wymordowali wszystkich w wiosce bo zydowska rodzine w niej zlapali. Panstwom w okolicach Izraela pomaga Rosja. Rosjanie sprzedaja im sprzet wojskowy. Widac nie najgorszy skoro zadzialal z izraelskimi rakietami. W pewnym momencie dojdzie do sytuacji ze nie zestrzela rakiet a izraelskie bombowce. Zlapia pilotow i ich sprawiedliwie osadza. Bez wzgledu na cel bombardowanie miast jest zbrodnia wojenna i za taka Izrael w przypadku bombardowania, nawet nieudanego, powinien odpowiadac. Z drugiej strony zaatakowane przez Izrael panstwo ma prawo i moralny obowiazek odpalic na agresora wszystko co ma.

Data: 2018-12-27 17:55:31
Autor: u2
[...]

blisko zenek, Bibi wchodzi w żopu dla Wowki, a Wowka nieczuły na te pieszczoty, choć jego trenerem był Arkady Rotenberg:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-28 09:19:41
Autor: Ola
W dniu czwartek, 27 grudnia 2018 18:53:07 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Czy mamy pozwolić im się zbroić i czekać aż nas zaatakuj±? Jest to jedno z możliwych podej¶ć do czarnej pantery: dać się zje¶ć. Ola

Data: 2018-12-28 09:26:11
Autor: Ola
błogosławieństwo przekleństwa
W dniu czwartek, 27 grudnia 2018 18:53:07 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nawet jak te magazyny sa na terenie innych panstw to tez uwazacie ze wam wolno?

Widocznie nie zauważyłe¶ co zrobili¶my w Gazie i co robimy na granicy z Libanem. Likwidujemy możliwo¶ć zaatakowania nas z trzech stron jednocze¶nie. To jest samoobrona, nie agresja.
Ola

Data: 2018-12-28 10:28:23
Autor: Zenek Kapelinder
błogosławieństwo przekleństwa
O Gazie jest strona w wikipedii. Moglbym z niej cytowac ale zaraz bys uznala ze to co jest w wikipedii to propagandowy tekst antysyjonistow i wrogow Izraela. Podaj obowiazujaca w Izraelu wersje tego jak ze strefy Gazy zrobiliscie miejsce mlekiem i miodem plynace na ktore arabowie sie wypieli.

Data: 2018-12-30 10:09:41
Autor: Ola
W dniu pi±tek, 28 grudnia 2018 20:28:24 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

chcesz Wiki, masz Wiki - co zrobili z cieplarniami, które im pozostawili¶my i których jarzyny były wysyłane do całej Europy. Mogli to dalej prowadzić, ale woleli zniszczyć, jak to okre¶liłe¶ "wypięli się" :

Greenhouses
A widespread opinion has it that Israel left Gazans with a generous endowment consisting of a rich infrastructure of greenhouses to assist their economic regrowth, and that this was immediately destroyed by the Palestinians.[63][64][65][66][67][68][69][70] Two months prior to the withdrawal, half of the 21 settlements' greenhouses, spread over 1,000 acres, had been dismantled by their owners, leaving the remainder on 500 acres, placing its business viability on a weak footing. International bodies, and pressure from James Wolfensohn, Middle East envoy of the Quartet, who gave $500,000 of his own money, offered incentives for the rest to be left to the Palestinians of Gaza. An agreement was reached with Israel under international law to destroy the settlers' houses and shift the rubble to Egypt. The disposal of asbestos presented a particular problem: some 60,000 truckloads of rubble required passage to Egypt.[71]

The remaining settlements' greenhouses were looted by Palestinians for 2 days after the transfer, for irrigation pipes, water pumps, plastic sheeting and glass, but the greenhouses themselves remained structurally intact, until order was restored.[55][70][72] Palestinian Authority security forces attempted to stop them, but did not have enough manpower to be effective. In some places, there was no security, while some Palestinian police officers joined the looters.[73][74] The Palestine Economic Development Company (PED) invested $20,000,000 and by October the industry was back on its feet.[70] Subsequently, the harvest, intended for export via Israel for Europe, was essentially lost due to Israeli restrictions on the Karni crossing which "was closed more than not", leading to losses in excess of $120,000 per day.[73] Economic consultants estimated that the closures cost the whole agricultural sector in Gaza $450,000 a day in lost revenue.[75] 25 truckloads of produce per diem through that crossing were needed to render the project viable, but only rarely were just 3 truckloads able to obtain transit at the crossing, which however functioned only sporadically, with Israel citing security concerns.[70] It appears that on both sides corruption prevailed, such as instances of Gazans negotiating with Israeli officers at the crossing and offering bribes to get their trucks over the border.[72] By early 2006, farmers, faced with the slowness of transit, were forced to dump most of their produce at the crossing where it was eaten by goats. Ariel Sharon fell ill, a new Israeli administration eventually came to power and Wolfensohn resigned his office, after suffering from obstacles placed in his way by the U.S. administration, which was sceptical of the agreements reached on border terminals. Wolfensohn attributed this policy of hindrance to Elliott Abrams. Further complications arose from Hamas's election victory in January 2006, and the rift that emerged between Hamas and Fatah. He attributed the electoral success of Hamas to the frustration felt by Palestinians over the non-implementation of these agreements, which shattered their brief experience of normality. "Instead of hope, the Palestinians saw that they were put back in prison," he concluded.[70][72] The project was shut down in April 2006 when money ran out to pay the agricultural workers.[70]
stad:
https://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_disengagement_from_Gaza#Greenhouses

Data: 2018-12-30 11:26:24
Autor: Zenek Kapelinder
błogosławieństwo przekleństwa
Na samym poczatku linku jaki dalas jest napisane ze ONZ i spolecznosc miedzynarodowa uwaza ze Gaza jest caly czas pod izraelska okupacja. Jedynie w Izraelu twierdza ze to nieprawda. Jak dajesz jakis link to go najpierw przeczytaj. Ze szklarniami moze byc analogia do sytuacji pokazywanych na archiwalnych filmach nakreconych w niemieckich obozach koncentracyjnych. Dzieciom ktore niemcy brali do eksperymentow medycznych dawali cukierki. Nie masz zbyt duzo argumentyow na obrone swoich racji. Polacy wiele lat byli pod roznymi okupacjami. Rodzimy sie z pamiecia genetyczna co wtedy sie dzialo. Kazdy normalny Polak uwaza ze okupacja, nawet jak okupant cukierki rozdaje, to cos zlego.

Data: 2019-01-02 06:07:11
Autor: Ola
W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 21:46:26 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Na samym pocz±tku pisze:
The Israeli disengagement from Gaza, Tokhnit HaHitnatkut; in the Disengagement Plan Implementation Law), also known as "Gaza expulsion" and "Hitnatkut", was the withdrawal of the Israeli army from inside the Gaza Strip, and the dismantling of all Israeli settlements in the Gaza Strip in 2005.

I trochę dalej:
The remaining settlements' greenhouses were looted by Palestinians for 2 days after the transfer, Oczywi¶cie fakty nie obchodz± Ciebie, bo słuchasz ONZ tu i społeczno¶ci międzynarodowej, ich też fakty nie obchodz±.

Data: 2019-01-02 16:16:42
Autor: u2
W dniu 02.01.2019 o 15:07, Ola pisze:
Oczywi¶cie fakty nie obchodz± Ciebie, bo słuchasz ONZ tu i społeczno¶ci międzynarodowej, ich też fakty nie obchodz±.

ano, co tam ONZ, co tam społeczno¶ć międzynarodowa:))))))))))))))

Data: 2018-12-30 21:10:38
Autor: u2
błogosławieństwo przekleństwa
  Kazdy normalny Polak uwaza ze okupacja, nawet jak okupant cukierki rozdaje, to cos zlego.

Sztyrlic ukradkiem rozdawał cukierki niemieckim dzieciom. Od ukradka dzieci puchły i marły:)

Data: 2018-12-30 12:29:15
Autor: Zenek Kapelinder
błogosławieństwo przekleństwa
Pewno te szklarnie byly cukierkami od ukradka. Z drugiej strony po chuj na pustyni szklarnie. W Norwegii ok. Ale na pustyni?

Data: 2019-01-02 06:11:29
Autor: Ola
W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 22:29:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
.... po chuj na pustyni szklarnie. W Norwegii ok. Ale na pustyni?

Fakt: ten kraj był w połowie pustynny, w połowie bagna z malari±, albo skały bazaltowe. Tylko pod opiek± Zydów stał się krajem mlekiem i miodem płyn±cy. Tak było w starożytno¶ci i tak jest teraz. Gdy Zydów nie było, były tu wojny, nędza i głód. Nie wierzysz? sprawdĽ w hitorii.

Data: 2019-01-02 16:15:13
Autor: u2
W dniu 02.01.2019 o 15:11, Ola pisze:
Gdy Zydów nie było, były tu wojny, nędza i głód. Nie wierzysz? sprawdĽ w hitorii.

chyba hitlorii ?:)

Data: 2019-01-02 09:55:48
Autor: Ola
W dniu ¶roda, 2 stycznia 2019 17:15:11 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

chyba hitlorii ?:)

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',

Ludzko¶ć dzieli się na głupich i m±drych. Głupoty nie można, niestety, dawkować. Albo jest albo jej nie ma. Antysemityzm to głupota. Dlatego tak teraz głupi ¶wiat wygl±da, prawie w każdej dziedzinie.
Ola

Data: 2019-01-02 19:07:15
Autor: u2
W dniu 02.01.2019 o 18:55, Ola pisze:
Ludzko¶ć dzieli się na głupich i m±drych. Głupoty nie można, niestety, dawkować. Albo jest albo jej nie ma. Antysemityzm to głupota. Dlatego tak teraz głupi ¶wiat wygl±da, prawie w każdej dziedzinie.

ano, każdy głupiec s±dzi ¶wiat po sobie:))))))))))

Data: 2019-01-02 10:23:43
Autor: Zenek Kapelinder
błogosławieństwo przekleństwa
A jak okreslisz antypolonizm propagowany przez Zydow? Dziwne jest to ze za kase Zydzi wybaczyli niemcom. A Polakom ktorzy Was ratowali rzucacie klody pod nogi.

Data: 2019-01-02 20:14:38
Autor: u2
błogosławieństwo przekleństwa
A jak okreslisz antypolonizm propagowany przez Zydow? Dziwne jest to ze za kase Zydzi wybaczyli niemcom. A Polakom ktorzy Was ratowali rzucacie klody pod nogi.

przeczytaj "Malowanego ptaka" to może zrozumiesz sk±d ten antypolonizm u żydów:))))))))))))))

Data: 2019-01-02 12:18:30
Autor: Zenek Kapelinder
błogosławieństwo przekleństwa
W tej chwili nie przeczytam. Moze w skrocie napiszesz co autor chcial powiedziec.

Data: 2019-01-02 22:17:02
Autor: u2
błogosławieństwo przekleństwa
W tej chwili nie przeczytam. Moze w skrocie napiszesz co autor chcial powiedziec.

w skrócie konfabulacje i zmy¶lenia autora s± podstaw± tej ksi±żki:))))))))))))))

Data: 2019-01-02 06:18:34
Autor: Ola
[...]

Nasze pustynne osi±gnięcia cieplarnine sprzedajemy Afryce i robimy z Afryki kontynent wod± i elektryczno¶ci± płyn±cy. Za 50 lat Europa będzie Afryce zazdro¶cić poziomu życia. Rolnicy żydowscy w Gazie sprzedawali produkty rolne całej Europie, zostawili¶my im cieplarnie, ale ta ziemia nie pod władz± Zydów pozostaje pustyni±. Nie to że nie potrafi±, lecz nie chc±. Aby mieć terrorystów fantyków, którym musi być Ľle aby winę zwalać na Izrel, którego tam wcale nie ma.

(- i szuka czarnego kota którego tam wcale nie ma) Ola

Data: 2018-12-28 22:14:23
Autor: u2
W dniu 28.12.2018 o 18:26, Ola pisze:
[...]

ale ale Olu ty tam nie walczysz i nie będziesz walczyła, ale jako propagandzistka zauważ, że zapomniała¶ o czwartej stronie, Hitler takiej okazji by nie przegapił:)

Data: 2018-12-29 11:39:51
Autor: Ola
W dniu pi±tek, 28 grudnia 2018 23:14:35 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

-- General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',

Od zamierzchłych czasów internetu, kto nie ma argumentów wyci±ga Hitlera i UB-ków. Podpadasz pod sztanc.
Ola

Data: 2018-12-29 20:54:02
Autor: u2
W dniu 29.12.2018 o 20:39, Ola pisze:
Od zamierzchłych czasów internetu, kto nie ma argumentów wyci±ga Hitlera i UB-ków. Podpadasz pod sztanc.

ano Olu, ty tylko sztancujesz:))))))

Data: 2018-12-27 14:32:21
Autor: u2
W dniu 27.12.2018 o 13:32, Ola pisze:
Atak nie był na Damaszek, lecz na magazyny amunicji irańskich rakiet przeznaczonych do transportu dla Hezbollahu w Libanie. To jest nasza obrona - atakowanie magazynów amunicji.
Ola

to tak jak by Rosja zaatakowała magazyny rakiet w Polsce, dostrzegasz podobieństwo ?:)

Data: 2018-12-27 08:46:47
Autor: Ola
W dniu czwartek, 27 grudnia 2018 15:32:23 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Ola

to tak jak by Rosja zaatakowała magazyny rakiet w Polsce, dostrzegasz podobieństwo ?:)

Allawici w roku 2012 byli zmuszeni wej¶ć w sojusz z Iranem i Rosj±, inaczej by nie przetrwali, wymordowano by ich  wszystkich. Mimo to ani Rosja ani Allawici nie s± zachwyceni t± przyjaĽni± z Iranem. Dlatego pozwalaj± Izraelowi na likwidowanie amunicji irańskiej.Nie ma żadnego podobieństwa do sytuacji polsko rosyjskiej.
Ola

Data: 2018-12-27 17:49:19
Autor: u2
W dniu 27.12.2018 o 17:46, Ola pisze:
[...]

Olu, widać, że twoja ojczyzna to nie Bolanda, tylko Israel, mieszkamy na różnych planetach:)

Data: 2018-12-26 19:47:41
Autor: u2
błogosławieństwo przekleństwa
W dniu 26.12.2018 o 19:01, Ola pisze:
(szabla w pochwie rdzewieje)

lol Olu takie rzeczy wypisujesz w necie:)))))))))))))))))))))

Data: 2018-12-26 21:12:07
Autor: andal
On Wed, 26 Dec 2018 10:01:36 -0800, Ola wrote:

[...]

chesz pokoju szykuj sie do wojny

Data: 2018-12-26 22:16:40
Autor: A. Filip
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

Chcesz wojny szykuj się do wojny.

--
A. Filip

Data: 2018-12-26 21:55:59
Autor: andal
On Wed, 26 Dec 2018 22:16:40 +0100, A. Filip wrote:

andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

Si vis pacem, para bellum

Data: 2018-12-27 00:10:48
Autor: u2
W dniu 26.12.2018 o 22:55, srandal pisze:
chesz pokoju szykuj sie do wojny
Chcesz wojny szykuj się do wojny.
Si vis pacem, para bellum

chcesz wojny, szykuj się do pokoju