babcina lokata

Data: 2010-04-14 10:16:17
Autor:
babcina lokata
W jakim banku najkorzystniej i bezpiecznie babcia może ulokować 50tys. na rok ?   --

Data: 2010-04-14 12:07:14
Autor: plusz
babcina lokata
On Apr 14, 12:16 pm, " " <pi...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
W jakim banku najkorzystniej i bezpiecznie babcia może ulokować 50tys.. na rok ?

może jestem podatny na reklamy, ale. .. jak z lokat± to do PKO BP :)

--
plusz

Data: 2010-04-14 12:17:15
Autor: glaukonWYTNIJTO
babcina lokata
W jakim banku najkorzystniej i bezpiecznie babcia może ulokować 50tys. na rok ?

Optymalne w Noble/OF na pół roku/rok 5,65% netto. Nie b±dĽmy ejdżystami :)

Data: 2010-04-14 13:08:02
Autor: pawwwojWYTNIJTO
babcina lokata
> W jakim banku najkorzystniej i bezpiecznie babcia może ulokować 50tys. na rok

oto nr konta 69 1020 5011 0000 9602 0012 9130
bank Łojca Dyrektora T. Rydzyka

Data: 2010-04-14 16:01:56
Autor:
babcina lokata
glaukonWYTNIJTO@op.pl napisał(a):
> W jakim banku najkorzystniej i bezpiecznie babcia może ulokować 50tys. na rok
 ?

Optymalne w Noble/OF na pół roku/rok 5,65% netto. Nie b±dĽmy ejdżystami :)

Niestety nie mogę znaleĽć tej oferty

Data: 2010-04-14 09:27:38
Autor: Rafal M
babcina lokata
On 14 Kwi, 18:01, " " <pikap.SKA...@gazeta.pl> wrote:

> Optymalne w Noble/OF na pół roku/rok 5,65% netto. Nie b±dĽmy ejdżystami :)

Niestety nie mogę znaleĽć tej oferty

Szczegoly tutaj: https://lokaty.open.pl/
Lepszej oferty chyba w tej chwili nie ma...

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-04-14 18:36:13
Autor: JanKo
babcina lokata
Agent Użytkownik nadaje:
Niestety nie mogę znaleĽć tej oferty

50K wystarczy na dobrego okulistę. Zawsze najlepiej inwestować w siebie zamiast napychać kieszenie bankierom.

Data: 2010-04-14 21:10:06
Autor: Ranger
babcina lokata
JanKo pisze:
Agent Użytkownik nadaje:
Niestety nie mogę znaleĽć tej oferty

50K wystarczy na dobrego okulistę. Zawsze najlepiej inwestować w siebie zamiast napychać kieszenie bankierom.

LOL, no pewnie, niech się babcia zapisze na kursy językowe i szkolenia dla menadżerów :))
Aaaa i koniecznie niech nie zapomni o certyfikatach energetycznych - teraz to jest na topie! :))

Pzdr
Ranger

babcina lokata