b±bel na oponie

Data: 2011-07-18 11:27:05
Autor: to
b±bel na oponie
begin K
czym grozi bąbel na współczesnej nowej (mniej niz rok) oponie? czy taka
opona przy powiedzmy prędkości 100km/h ma prawo wystrzelić? czy tez
wystrzał to domena opon dętkowych?

bąbel zrobił się najprawdopodobniej od zbyt agresywnego najeżdżania na
krawężnik.

A kto Ci na to odpowie? Wróżka? Spora szansa, że wystrzeli, ja bym na czymś takim nie jeździł. Pomyśl w jakiej sytuacji robi się taki bąbel (chodzi mi o to, co musi stać się z opona, nie o sytuację na drodze).

b±bel na oponie