backup part. recovery - ciekawa sprawa

Data: 2013-03-12 12:51:02
Autor: pueblo
backup part. recovery - ciekawa sprawa
W laptopie Gateway programem producenta zrobiłem kopię partycji recovery na DVD. Do wyboru było bezpo¶rednie nagranie lub do iso. Zrobiłem iso i wypaliłem płytki.
Teraz, w tym samym programie nie ma możliwo¶ci zrobienia kopii recovery - zniknęła ta opcja...
Spotkali¶cie się z czym¶ takim? Co to mam być - jakie¶ zabezpieczenie?

Data: 2013-03-12 14:18:51
Autor: jureq
backup part. recovery - ciekawa sprawa
Dnia Tue, 12 Mar 2013 12:51:02 +0000, pueblo napisał(a):

Spotkaliście się z czymś takim?

Tak. Podobno jest jakiś pomysł M$ - użytkownik ma prawo do posiadania co najwyżej *jednej* kopii bezpieczeństwa systemu windows.

Data: 2013-03-12 14:28:29
Autor: pueblo
backup part. recovery - ciekawa sprawa
Witaj jureq, 12 mar 2013 w
news:513f394b$0$1218$65785112news.neostrada.pl napisałe¶/a¶:
Dnia Tue, 12 Mar 2013 12:51:02 +0000, pueblo napisał(a):

Spotkali¶cie się z czym¶ takim?

Tak. Podobno jest jaki¶ pomysł M$ - użytkownik ma prawo do
posiadania co najwyżej *jednej* kopii bezpieczeństwa systemu
windows.
Tak tak sobie przez chwilę pomy¶lałem. No to super, jak zgubi± się płyty będzie mały problem.

Data: 2013-03-12 16:18:58
Autor: jureq
backup part. recovery - ciekawa sprawa
Dnia Tue, 12 Mar 2013 14:28:29 +0000, pueblo napisał(a):

Tak tak sobie przez chwilę pomyślałem. No to super, jak zgubią się płyty
będzie mały problem.

A program do kopiowania płyt to już zgubiłeś?

:)

Data: 2013-03-12 16:55:16
Autor: pueblo
news:513f5572$0$1210$65785112news.neostrada.pl napisałe¶/a¶:

A program do kopiowania płyt to już zgubiłe¶?

Nie. Ale mogę sobie wyobrazić sytuację, że kto¶ robi tak± kopię recovery nie wiedz±c, że nie może utworzyć jej ponownie i gubi nagrane płyty.

Data: 2013-03-12 15:24:08
Autor: Mr. Misio
Użytkownik jureq napisał:
[...]

Nooo rewelacja. Czyli jak sie plytka zgubi albo nie nagra to ...

Data: 2013-03-12 20:24:30
Autor: R.e.m.e.K
Dnia 12 Mar 2013 14:18:51 GMT, jureq napisał(a):

Spotkaliście się z czymś takim?

Tak. Podobno jest jakiś pomysł M$ - użytkownik ma prawo do posiadania co najwyżej *jednej* kopii bezpieczeństwa systemu windows.

Na 95% to jakas bzdura.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-03-12 15:37:36
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 12.03.2013 13:51, pueblo pisze:
W laptopie Gateway programem producenta zrobiłem kopię partycji recovery
na DVD. Do wyboru było bezpo¶rednie nagranie lub do iso. Zrobiłem iso i
wypaliłem płytki.

Je¶li nie jest to spowodowane "spaleniem się" nagrywarki - NTG!

Data: 2013-03-13 23:35:24
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-03-12 15:37, Andrzej Lawa pisze:
Je¶li nie jest to spowodowane "spaleniem się" nagrywarki - NTG!

Daj sobie Andrzej siana...Jestem starym userem Usnetu i niby wiem ze to grupa sprzetowa.. ale zobacz jak wszystko poumieralo a ty w kazdym temacie wtryniasz to NTG. Jak cie tak boli to tu nie zagladaj i tyle

Krzysiek

backup part. recovery - ciekawa sprawa