backupy nandroidem

Data: 2012-02-12 16:32:50
Autor: m4rkiz
backupy nandroidem
moze mi ktos powiedziec jak mniej wiecej wyglada sprawa
przywracania backupow wykonanych nandroidem (clockwork)
w przypadku zmian wersji androida?

jak rozumiem moge sobie tym machac dokladnie tak jak mi sie podoba, bo backupowane jest kompletnie wszystko, (poza fw basebandow) wiec jedyne problemy na jakie mozna trafic
to wlasnie dzialanie roznych romow z roznymi wersjami basebanu?

czy ew. moze to powodowac problemy inne niz nie dzialanie samego modulu telefonicznego z pewnymi romami?

(oczywiscie pytam tak 'ogolnie' bo wiem ze jakies dziwne rzeczy zawsze moga sie zdarzyc)

pytam w kontekscie zrobienia aktualizacji do ics i ewentualnego
powrotu do 2.3 (po przywroceniu obecnego basebandu jezeli bedzie
trzeba)

Data: 2012-02-13 00:11:02
Autor: G Nowak
backupy nandroidem
[...]

dokladnie, zdarzaja sie wyjatki, np niepelne recovery do xperia play (afaik nie umie pisac kernela), moze jeszcze jakies inne.

czy ew. moze to powodowac problemy inne niz nie dzialanie samego modulu telefonicznego z pewnymi romami?

nie

--
pozdr

backupy nandroidem