badBIOS: malware niczym z opowiadań science-fiction

Data: 2013-11-03 21:26:14
Autor: ToMasz
badBIOS: malware niczym z opowiadań science-fiction
(...)
Staram się być świadomym użytkownikiem (czasem może nawet
przewrażliwionym) ale po czymś takim to wy
napisałem swoją opinię na 3 ekrany podważającą istnienie tego co napisano w tej historyjce i już miałem kliknąć "wyślij" ale komputer mi się zawiesił. czort jakiś? Zbieg okoliczności?
:)

ToMasz

Data: 2013-11-03 21:36:50
Autor: Czarek
badBIOS: malware niczym z opowiadań science-fiction

W dniu 2013-11-03 21:26, ToMasz napisał/a:
(...)
[...]

Trzeba było w czasie pisania wyłączyć głośnik, mikrofon. I na wszelki wypadek kamerkę.

PS. Aż mi się przypomniał film z roku 80 z Douglasem i Fawcett - "Saturn 3" ;)

Data: 2013-11-03 21:44:06
Autor: ToMasz
W dniu 03.11.2013 21:36, Czarek pisze:

[...]

nie mam mikrofonu kamerki... a wyjście głośnikowe podpięte pod wzmacniacz. Mam na płycie piezoelektryczny "pipek" może on jakoś ze satelitą się łączy?

ToMasz

Data: 2013-11-03 22:49:37
Autor: z
W dniu 2013-11-03 21:44, ToMasz pisze:
nie mam mikrofonu kamerki... a wyjście głośnikowe podpięte pod
wzmacniacz. Mam na płycie piezoelektryczny "pipek" może on jakoś ze
satelitą się łączy?

Wy sobie jaja robicie a moje miliony w bankach szczękają zębami :-)

Data: 2013-11-26 18:25:03
Autor: Czarek

W dniu 2013-11-03 22:49, z napisał/a:
[...]

Ciąg dalszy tematu:
http://www.dobreprogramy.pl/Ultradzwiekowe-ukryte-sieci-dzieki-technice-floty-badBIOS-jednak-mozliwy,News,49552.html

--
Czarek

Data: 2013-11-26 19:58:55
Autor: JoteR
"Czarek" napisał:

[...]

Jedyne, co udowodniono, to fakt, że Linuch "umie" przetworzyć dźwięki o częstotliwości ok. 20 kHz, co wzbudziło pewną nerwowość wśród okolicznych psów, a komisja Antoniego zajęła się hipotezą zderzenia z ruskim nietoperzem, sterowanym zdalnie z zainfekowanego komputera w smoleńskiej kontroli lotów. Nadal trwają próby skompilowania (za przeproszeniem) jądra do rozmiarów, umożliwiających ulokowanie go w 2-megabitowej "kości" BIOS-u. Tak, ToMaszu, Ty już możesz zacząć szczękać zębami...

JoteR

Data: 2013-11-03 23:35:20
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

[...]

Ano. Linuch & Mozilla - wyjątkowo paskudny zbieg okoliczności ;->

JoteR

badBIOS: malware niczym z opowiadań science-fiction