badania techniczne za tanie

Data: 2012-10-16 22:44:31
Autor: Filip
badania techniczne za tanie
W dniu 2012-10-16 22:14, neoniusz pisze:
Tak sobie z ciekawosci wszedlem na forum norcom, bo przyspamowali i
postanowilem zmienic e-mail na "jednorazowy" - oto co znalazlem (w
skrocie chodzi o to, ze "przedsiebiorcy" chca podwyzszenia oplaty za
badania techniczne, bo "nie przystaje ju偶 zupe艂nie do dzisiejszych
reali贸w w zakresie ponoszonych przez nas koszt贸w prowadzenia
dzia艂alno艣ci gospodarczej.") ROTFL! Biorac pod uwage jak wyglada
przecietne badanie techniczne to moge powiedziec tylko jedno - w dupach
sie poprzewracalo.

Nie masz poj臋cia ile kosztuje stacja diagnostyczna, op艂aty, dzier偶awa, podatki, wyp艂aty, zusy.. Nie masz najmniejszego poj臋cia. Wi臋c nie pierdziel, 偶e komu艣 si臋 w dupach poprzewraca艂o! Ja jestem za tym aby badania kosztowa艂y 500 z艂 rocznie. 呕eby rozbierali tyle ile trzeba i sprawdzali czy auto nie jest zrobione z trzech albo czterech, 偶eby sprawdzali geometri臋, stan techniczny blach. Ja nie mam ochoty mija膰 si臋 przy du偶ej pr臋dko艣ci z samochodem, kt贸ry od 8 lat powinien by膰 zutylizowany, kt贸ry ma flinstona zamiast poszycia pod艂ogi, kt贸ry jedzie bokiem, kt贸ry nie ma hamulc贸w, kt贸ry ma zu偶yte wahacze, kt贸ry ma porysowan膮 przedni膮 szyb臋 albo 艣wiat艂a do regeneracji... Niech kasuj膮 wi臋cej i porz膮dnie sprawdzaj膮 auta!

Jestem za!

Data: 2012-10-16 14:04:01
Autor: sczygiel
badania techniczne za tanie
W dniu wtorek, 16 pa糳ziernika 2012 22:44:35 UTC+2 u縴tkownik Filip napisa:
> [...]

> dzia砤lno禼i gospodarczej.") ROTFL! Biorac pod uwage jak wyglada

> przecietne badanie techniczne to moge powiedziec tylko jedno - w dupach

Nie masz poj阠ia ile kosztuje stacja diagnostyczna, op砤ty, dzier縜wa, podatki, wyp砤ty, zusy.. Nie masz najmniejszego poj阠ia. Wi阠 nie pierdziel, 縠 komu si w dupach poprzewraca硂! Ja jestem za tym aby badania kosztowa硑 500 z rocznie. 痚by rozbierali tyle ile trzeba i sprawdzali czy auto nie jest zrobione z trzech albo czterech, 縠by sprawdzali geometri, stan techniczny blach. Ja nie mam ochoty mija si przy du縠j pr阣ko禼i z samochodem, kt髍y od 8 lat powinien by zutylizowany, kt髍y ma flinstona zamiast poszycia pod硂gi, kt髍y jedzie bokiem, kt髍y nie ma hamulc體, kt髍y ma zu縴te wahacze, kt髍y ma porysowan przedni szyb albo 秝iat砤 do regeneracji... Niech kasuj wi阠ej i porz眃nie sprawdzaj auta!

Jestem za!

Naiwny jestes. Ceny podniosa a sprawdzac beda tak jak teraz. Bo skoro nikt nie wymaga zeby to robic lepiej to po co sie wysilac.

Ostatnio moje auto bylo badane przez cale 6 minut.
I to nie u znajomka tylko w pzmot.
Jedyna rzecz ktorej sam bym nie mogl sobie zafundowac to tzw "szarpaki" reszte tego co sprawdzono mam pod blokiem...
I 98zl poszlo...

Data: 2012-10-16 21:57:40
Autor: Budzik
badania techniczne za tanie
U縴tkownik Filip bmw@m5.pl ...

[...]

da砮 sobie wm體i r罂ne rzeczy a propos jako禼i bada technicznych.
A prawda jest taka, 縠 o ile auto nie rozpada si na cz阺ci przy dotkni阠iu, podbicie badania za troch wiecej niz stawka oficjalna, to zaden problem.
Wiec zmiana stawki nic w jako禼i badania nie zmieni.

Data: 2012-10-17 00:44:56
Autor: Filip
W dniu 2012-10-16 23:57, Budzik pisze:
U縴tkownik Filip bmw@m5.pl ...

[...]

Zmieni. Nie raz auta s robione na zasadzie "oby przegl眃 przesz硂".

Data: 2012-10-16 23:27:52
Autor: t慰
badania techniczne za tanie
Filip wrote:

Zmieni. Nie raz auta s膮 robione na zasadzie "oby przegl膮d przesz艂o".

G贸wno zmieni. Zmieni tylko zarobki w艂a艣cicieli SKP.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-17 07:57:35
Autor: Budzik
badania techniczne za tanie
U縴tkownik Filip bmw@m5.pl ...

Zmieni. Nie raz auta s robione na zasadzie "oby przegl眃 przesz硂".

nie zmieni.
Argumentowi "bo tak" zawsze przeciwstawiam argument "bo nie".

Data: 2012-10-16 22:55:49
Autor: t慰
Filip wrote:

Nie masz poj臋cia ile kosztuje stacja diagnostyczna, op艂aty, dzier偶awa,
podatki, wyp艂aty, zusy.. Nie masz najmniejszego poj臋cia. Wi臋c nie
pierdziel, 偶e komu艣 si臋 w dupach poprzewraca艂o!

Du偶o mniej ni偶 utrzymanie zwyk艂ego warsztatu, w kt贸rym op艂aca si臋 robi膰 za 100 z艂 za godzin臋 (a nie za 15 minut) i to w Warszawie.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-16 23:03:53
Autor: JK
W dniu 2012-10-16 22:44, Filip pisze:
[...]

Teraz badania kosztuj mniej ale, jak sam zauwa縴砮, takie z硂my je縟勘 po drogach. Co zmieni podniesienie op砤t? Stacje zaopatrz si w super systemy do wykrywania zu縴tych hamulc體 czy porysowanych szyb?
Nie sta ich teraz na sprz阾 do badania amortyzator體?
A mo縠 wreszcie kupi bateryjki do latarek i zaczn ogl眃a podwozia?

Ciekawe ilu diagnost體 odpowiedzia硂 finansowo albo karnie, za dopuszczanie z硂mu do poruszania si po drogach?

Pr骲uj nas doi i tyle.

JK

Data: 2012-10-16 23:26:46
Autor: z
W dniu 2012-10-16 23:03, JK pisze:
[...]

Nie wiem gdzie robicie przegl眃y ale m骿 samoch骴 jest jak najbardziej zawsze dok砤dnie sprawdzany. Sugeruj jak gdzie jest luz w zawieszeniu a nawet kategorycznie m體i 縠 nie podbij. Oczywi禼ie oferowana jest stosowna us硊ga i w cale nie za du縠 pieni眃ze.
Na samym badaniu pewnie firma by si nie utrzyma砤 ale jako trzeba sobie dawa rad :-) Og髄nie 砤two nie jest.
Jaka rewaloryzacja powinna by ale nie ulubionym sposobem r體nania ceny do zachodniej europy bez zerkni阠ia na polskie zarobki.

Data: 2012-10-17 00:42:35
Autor: Filip
W dniu 2012-10-16 23:26, z pisze:

Nie wiem gdzie robicie przegl眃y ale m骿 samoch骴 jest jak najbardziej
zawsze dok砤dnie sprawdzany.

Czy kiedykolwiek rozebrali Ci w aucie cokolwiek? Podnie秎i dywan by sprawdzi pod硂g? Pukn阬i m硂tkiem w pod硊縩ic by sprawdzi czy nie ma rdzy i dziur? Wi阫szo舵 aut ma dziury w pod硊縩icach, Fiat punto 8 letni jest zjedzony doszcz阾nie, ka縟y jeden je縟勘cy. Takie auta powinny by na z硂mie, a nie przegl眃y przechodzi za 100 z, bo nikt nawet tego nie sprawdza, bo za 100 z nie op砤ca si wzi辨 wkr阾aka czy m硂tek w r阫, bo nast阷ne auto czeka do przegl眃u w kolejce.

Sugeruj jak gdzie jest luz w zawieszeniu
a nawet kategorycznie m體i 縠 nie podbij.

Mi kiedy znale糽i mikroskopijny luz na sworzniu i kazali wymieni. Przegl眃u nie przeszed砮m, auto zdrowe, zero rdzy. A taki gnojek punto podjedzie czy matizem z dziur w pod硂dze i przegl眃 przechodzi...

Oczywi禼ie oferowana jest
stosowna us硊ga i w cale nie za du縠 pieni眃ze.

U nas na stacjach du縪 chc za naprawy.

[...]

Skoro polskie zarobki s n阣zne, to nie znaczy 縠 ludzie maj je糳zi autami, kt髍e nie nadaj si do jazdy. Tylko na z硂m.

Data: 2012-10-16 22:52:14
Autor: t慰
badania techniczne za tanie
Filip wrote:

Mi kiedy艣 znale藕li mikroskopijny luz na sworzniu i kazali wymieni膰.

Mo偶e jako艣 dziwnie wygl膮dasz i uznali, 偶e 艂atwo na Tobie zarobi膮 dwa razy? ;)

Przegl膮du nie przeszed艂em, auto zdrowe, zero rdzy. A taki gnojek punto
podjedzie czy matizem z dziur膮 w pod艂odze i przegl膮d przechodzi...

W czym Ci przeszkadza, 偶e kto艣 ma dziuraw膮 pod艂og臋?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-17 00:56:54
Autor: Filip
W dniu 2012-10-17 00:52, t慰 pisze:
Filip wrote:

Mi kiedy艣 znale藕li mikroskopijny luz na sworzniu i kazali wymieni膰.

Mo偶e jako艣 dziwnie wygl膮dasz i uznali, 偶e 艂atwo na Tobie zarobi膮 dwa
razy? ;)

Czy ja si臋 Tob膮 interesuje?

Przegl膮du nie przeszed艂em, auto zdrowe, zero rdzy. A taki gnojek punto
podjedzie czy matizem z dziur膮 w pod艂odze i przegl膮d przechodzi...

W czym Ci przeszkadza, 偶e kto艣 ma dziuraw膮 pod艂og臋?

W tym, 偶e ma pod艂u偶nice ju偶 zjedzone.

Data: 2012-10-17 00:53:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-10-17 00:42, Filip pisze:
Skoro polskie zarobki s n阣zne, to nie znaczy 縠 ludzie maj je糳zi
autami, kt髍e nie nadaj si do jazdy. Tylko na z硂m.

Tw骿 te nie jest sprawny. Skoro sam, bez twojej wiedzy, wypierdala spod podwozia kotwic na 砤馽uchu. I to przy byle mu秐i阠iu peda硊 hamulca, przy je糳zie na 秝ie縴m 秐iegu.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc砤w, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-10-17 00:57:48
Autor: J.F.
badania techniczne za tanie
Dnia Wed, 17 Oct 2012 00:42:35 +0200, Filip napisa(a):
Czy kiedykolwiek rozebrali Ci w aucie cokolwiek? Podnie秎i dywan by sprawdzi pod硂g? Pukn阬i m硂tkiem w pod硊縩ic by sprawdzi czy nie ma rdzy i dziur?

Ostatnio mi powidzieli "przewody hamulcowe ma pan nieskorodowane".

Wi阫szo舵 aut ma dziury w pod硊縩icach,

Niektore to nawet fabryczne :-)

[...]

No i ... to ile tych 8-letnich punciakow widujesz zlamanych na pol, bo
podluznice nie wytrzymaly ?
[...]

I stad ten uraz ?

A moze po prostu dziura jest niegrozna ? (p.s. luz "na sworzniu" wydaje mi sie ze tez niegrozny)

J.

Data: 2012-10-17 01:11:56
Autor: Filip
W dniu 2012-10-17 00:57, J.F. pisze:
[...]

O w砤秐ie! Zamiast szuka co skorodowane, tu szukaj co nie jest.

Wi阫szo舵 aut ma dziury w pod硊縩icach,

Niektore to nawet fabryczne :-)

M體i o rdzy. :)

[...]

Chodzi o bezpiecze駍two wszystkich u縴tkownik體. Takie auta si nie nadaj do jazdy.
Ostatnio z砤ma si nam jeden fiat punto, po wyci阠iu zjedzonego przez rdz wzmocnienia pod siedzeniem, pod硊縩ica opad砤, drzwi posz硑 do g髍y.. Pokrzywi si jak plastelina. Dobrze, 縠 to si nie sta硂 przy 140 km/h w zakr阠ie po wje糳zie w dziur.

[...]

Nie, nie mam urazu. Wiem jak sprawdzaj auta i jakie trupy przepuszczaj...

A moze po prostu dziura jest niegrozna ?
(p.s. luz "na sworzniu" wydaje mi sie ze tez niegrozny)

Je秎i jest dziura, trzeba ca砮 podwozie sprawdzi, przede wszystkim pod硊縩ice.

Co powiesz na spawane mocowanie wahacza do skorodowanego poszycia zewn. nadkola blach 1mm w mercedesie 124? Nie chcia砨y mie spotkania z tym czo砱iem w zakr阠ie gdyby to pu禼i硂... Du縪 widzia砮m na w砤sne oczy. Ty chyba nie...

Data: 2012-10-18 23:09:11
Autor: venioo@interia.pl
[...]

Mentalnosc Kalego z Ciebie wychodzi, co udowodniles tym postem.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-10-18 23:34:13
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Dziura w pod硂dze zazwyczaj bezpi秗ednio niczemu nie zagra縜, a taki
wylatany sworze pachnie urwaniem ko砤 na zakr阠ie.

Data: 2012-10-19 01:19:28
Autor: Filip
W dniu 2012-10-18 23:34, Tomasz Pyra pisze:
[...]

Je秎i mamy dziury w pod硂dze, to sam wiesz z w砤snego do秝iadczenia 縠 wszystko inne jest r體nie w op砤kanym stanie. Ale tego nie wyt硊macz takim dzi阠io硂m co si wym眃rzaj bo chyba nigdy 15 letniego auta nie rozbierali do go砮j blachy. Natomiast wym眃rza si to ka縟y potrafi...

Data: 2012-10-22 03:42:58
Autor: lidiapawlak17
badania techniczne za tanie

Praca dodatkowa dla ka縟ego. 15 z / h. Wprowadzanie danych na stronach www, wype硁ianie ankiet internetowych. 3-5 godzin dziennie. Kr髏kie CV prosz kierowa pod adres mailowy:  agnescio@wp.pl

Data: 2012-10-17 00:38:19
Autor: Filip
badania techniczne za tanie
W dniu 2012-10-16 23:03, JK pisze:

Teraz badania kosztuj mniej ale, jak sam zauwa縴砮, takie z硂my je縟勘
po drogach. Co zmieni podniesienie op砤t?

Mo縧iwo舵 dok砤dniejszego sprawdzenia auta.

Stacje zaopatrz si w super
systemy do wykrywania zu縴tych hamulc體 czy porysowanych szyb?
Nie sta ich teraz na sprz阾 do badania amortyzator體?
A mo縠 wreszcie kupi bateryjki do latarek i zaczn ogl眃a podwozia?

Niech nawet sobie kupi rentgen i niech silnik prze秝ietlaj. Mam to gdzie. Ja chce aby wi阫szo舵 z硂m體 zosta硂 wyeliminowanych z dr骻.

Ciekawe ilu diagnost體 odpowiedzia硂 finansowo albo karnie, za
dopuszczanie z硂mu do poruszania si po drogach?

Nikt. :)

Data: 2012-10-16 22:51:07
Autor: t慰
badania techniczne za tanie
Filip wrote:

Niech nawet sobie kupi膮 rentgen i niech silnik prze艣wietlaj膮. Mam to
gdzie艣. Ja chce aby wi臋kszo艣膰 z艂om贸w zosta艂o wyeliminowanych z dr贸g.

Kolejny do leczenia... Czy to jaka艣 inwazja z psychiatryka?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-17 00:57:20
Autor: Filip
W dniu 2012-10-17 00:51, t慰 pisze:
Filip wrote:

Niech nawet sobie kupi膮 rentgen i niech silnik prze艣wietlaj膮. Mam to
gdzie艣. Ja chce aby wi臋kszo艣膰 z艂om贸w zosta艂o wyeliminowanych z dr贸g.

Kolejny do leczenia... Czy to jaka艣 inwazja z psychiatryka?

Masz jaki艣 problem, id藕 tam.

Data: 2012-10-16 23:26:57
Autor: t慰
Filip wrote:

Kolejny do leczenia... Czy to jaka艣 inwazja z psychiatryka?

Masz jaki艣 problem, id藕 tam.

Wszystko wskazuje, 偶e to Ty masz problem, a do tego i inni z Tob膮, bo stamt膮d uciek艂e艣.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-17 06:56:00
Autor: Marek Dyjor
U偶ytkownik wrote:
Filip wrote:

Niech nawet sobie kupi膮 rentgen i niech silnik prze艣wietlaj膮. Mam to
gdzie艣. Ja chce aby wi臋kszo艣膰 z艂om贸w zosta艂o wyeliminowanych z dr贸g.

Kolejny do leczenia... Czy to jaka艣 inwazja z psychiatryka?

mo偶e powinno sie wprowadzi膰 co roczne badanie zdrowia psychicznego p艂atne ;-)

Data: 2012-10-17 08:59:57
Autor: z
W dniu 2012-10-17 00:38, Filip pisze:
Niech nawet sobie kupi rentgen i niech silnik prze秝ietlaj. Mam to
gdzie. Ja chce aby wi阫szo舵 z硂m體 zosta硂 wyeliminowanych z dr骻.

Kolejny co by tylko sprawdza i kara. :-)

We przekonaj ministra finans體 縠by w prowadzi w ko馽u metod kasow przy vacie. O uproszczeniu i obni縠niu podatk體 nie wspominaj眂.
Bzdety bzdety i jeszcze raz bzdety
Tez "z硂my" potencjalne to z wyboru je縟勘?
Z jakiej choinki si urwa砮? :-)

PS. Ilo舵 "z硂m體" ro秐ie zgodnie z za硂縠niem projektant體 kt髍zy robi wszystko 縠by auto po gwarancji _by硂_ ju z硂mem

Data: 2012-10-17 08:59:25
Autor: t慰
badania techniczne za tanie
z wrote:

PS. Ilo艣膰 "z艂om贸w" ro艣nie zgodnie z za艂o偶eniem projektant贸w kt贸rzy robi膮
wszystko 偶eby auto po gwarancji _by艂o_ ju偶 z艂omem

To prawda, dlatego ca艂y czas je偶d偶臋 moim Polonezem Truckiem Royem, kt贸ry jest autem niezawodnym, bo zaprojektowanym jeszcze w czasach, gdy zajmowali si臋 tym in偶ynierowie, a nie ksi臋gowi!

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-17 11:18:18
Autor: masti
badania techniczne za tanie
Dnia pi臋knego Wed, 17 Oct 2012 00:38:19 +0200 osobnik zwany Filip napisa艂:

W dniu 2012-10-16 23:03, JK pisze:

Teraz badania kosztuj膮 mniej ale, jak sam zauwa偶y艂e艣, takie z艂omy
je偶d偶膮 po drogach. Co zmieni podniesienie op艂at?

Mo偶liwo艣膰 dok艂adniejszego sprawdzenia auta.

oni nie chc膮 kasy na nowy sprz臋t. Oni chc膮 kas臋 do kieszeni.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2012-10-17 22:25:40
Autor: jerzu
On Wed, 17 Oct 2012 00:38:19 +0200, Filip <bmw@m5.pl> wrote:

Mo縧iwo舵 dok砤dniejszego sprawdzenia auta.

Mo縧iwo禼i s i teraz. Tylko si im nie chce.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-18 01:08:56
Autor: katarzyna.karwel
badania techniczne za tanie
W dniu wtorek, 16 pa糳ziernika 2012 23:04:06 UTC+2 u縴tkownik JK napisa:
> [...]

Ciekawe ilu diagnost體 odpowiedzia硂 finansowo albo karnie, za dopuszczanie z硂mu do poruszania si po drogach?

-- Pozdrawiam

JK

Data: 2012-10-18 20:29:13
Autor: Tomasz Pyra
badania techniczne za tanie
Dnia Thu, 18 Oct 2012 01:08:56 -0700 (PDT), katarzyna.karwel@gmail.com
napisa(a):

agnescio@wp.pl

agnescio to jaki spamer, a ka縟y spamer to pijak, a ka縟y pijak to
z硂dziej, a kto by si chcia zadawa ze z硂dziejami?

Data: 2012-10-18 22:00:28
Autor: R2r
W dniu 2012-10-18 20:29, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Thu, 18 Oct 2012 01:08:56 -0700 (PDT), katarzyna.karwel@gmail.com
napisa艂(a):

agnescio@wp.pl

agnescio to jaki艣 spamer, a ka偶dy spamer to pijak, a ka偶dy pijak to
z艂odziej, a kto by si臋 chcia艂 zadawa膰 ze z艂odziejami?

M贸wisz o tym agnescio co ma adres agnescio@wp.pl ?
To ja nic nie napisz臋 na adres agnescio@wp.pl
:-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-16 23:15:16
Autor: J.F.
badania techniczne za tanie
Dnia Tue, 16 Oct 2012 22:44:31 +0200, Filip napisa(a):
[...]

A ile razy widziale jak w mijanym samochodzie cos odpadlo i doszlo do
niebezpiecznej sytuacji?
Ani razu ? Fobie daje sie leczyc, tylko psychiatra bierze wiecej :-)

J.

Data: 2012-10-17 00:43:52
Autor: Filip
W dniu 2012-10-16 23:15, J.F. pisze:

A ile razy widziale jak w mijanym samochodzie cos odpadlo i doszlo do
niebezpiecznej sytuacji?

Ostatnio w Gda駍ku na spacerowej. Wypadek 秏iertelny.

Ani razu ? Fobie daje sie leczyc, tylko psychiatra bierze wiecej :-)

Takie sytuacje nie s rzadko禼i.

Data: 2012-10-17 00:52:26
Autor: J.F.
badania techniczne za tanie
Dnia Wed, 17 Oct 2012 00:43:52 +0200, Filip napisa(a):
W dniu 2012-10-16 23:15, J.F. pisze:
A ile razy widziale jak w mijanym samochodzie cos odpadlo i doszlo do
niebezpiecznej sytuacji?

Ostatnio w Gda駍ku na spacerowej. Wypadek 秏iertelny.

A ty widziales, czy raz gdzies w polsce sie zdarzylo ?
Ani razu ? Fobie daje sie leczyc, tylko psychiatra bierze wiecej :-)
Takie sytuacje nie s rzadko禼i.

Ze mijasz sie z samochodem o ktorym myslisz "powinni mu zabrac DR" ? Pewnie nie. Dla ciebie nie.
Ale zeby z tego mijania cos zlego wynikalo, to juz rzadkosc.

J.

Data: 2012-10-17 00:58:41
Autor: Filip
W dniu 2012-10-17 00:52, J.F. pisze:
[...]

Mojego kumpla wujek w ten spos骲 zgin背 jak lecia na Pozna. Z przeciwka auto na zakr阠ie wylecia硂 z powodu urwanego dr笨ka kierowniczego (wed硊g bieg硑ch). Nie pierdol mi, 縠 takie przypadki si nie dziej!

Data: 2012-10-17 01:09:49
Autor: J.F.
badania techniczne za tanie
Dnia Wed, 17 Oct 2012 00:58:41 +0200, Filip napisa(a):
[...]

Sie dzieja. Na tyle rzadko, ze to nie stanowi problemu.
A rownoczesnie masz kilkaset tysiecy wypadkow w kraju z powodu ...
nadmiernej predkosci :-)

J.

Data: 2012-10-17 01:18:34
Autor: Filip
W dniu 2012-10-17 01:09, J.F. pisze:

Sie dzieja. Na tyle rzadko, ze to nie stanowi problemu.
A rownoczesnie masz kilkaset tysiecy wypadkow w kraju z powodu ...
nadmiernej predkosci :-)

Spokojnie, ju podnosz stawki za wykroczenia drogowe. Jestem za!

Data: 2012-10-16 23:28:47
Autor: t慰
badania techniczne za tanie
Filip wrote:

Spokojnie, ju偶 podnosz膮 stawki za wykroczenia drogowe. Jestem za!

Ty nie mo偶esz by膰 tak g艂upi, Ty musisz by膰 trollem. :)

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-17 06:55:13
Autor: Marek Dyjor
U偶ytkownik wrote:
Filip wrote:

Spokojnie, ju偶 podnosz膮 stawki za wykroczenia drogowe. Jestem za!

Ty nie mo偶esz by膰 tak g艂upi, Ty musisz by膰 trollem. :)

gdyby nie podpisa艂 sie filip to bym my艣la艂 偶e to ma艣l膮g

Data: 2012-10-17 08:08:31
Autor: t慰
Marek Dyjor wrote:

gdyby nie podpisa艂 sie filip to bym my艣la艂 偶e to ma艣l膮g

Mo偶e to jego alter ego?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-17 11:48:55
Autor: Iksi艅ski
badania techniczne za tanie

U偶ytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k5ldnd$8rj$1news.task.gda.pl...

gdyby nie podpisa艂 sie filip to bym my艣la艂 偶e to ma艣l膮g

To tylko grupowa ma艂pka Filipkaka. To ten co to najpierw wychwala艂 golfa, a potem si臋 przesiad艂 na struclowate beemwu i og艂osi艂 golfa i wszystkie inne samochody szrotami. No i umie hamowa膰 na lodzie w miejscu. Pojawia si臋 co jaki czas na grupie w przerwach terapii sterydowych...

Data: 2012-10-17 19:09:47
Autor: Filip
badania techniczne za tanie
Wszyscy, kt贸rzy nie chc膮 wi臋cej p艂aci膰 za przegl膮dy to dusigrosze. Sied藕cie na tej grupie i srajcie ile to musicie p艂aci膰 za paliwo i przegl膮dy i oc i mandaty. Ludzie, zacznijcie pracowa膰, to b臋dzie was sta膰 na wszystko. Ja ju偶 napisa艂em, czekam na 8z艂/1litr paliwa i 500 z艂 za przegl膮d wszystkich aut po up艂ywie ich gwarancji producenta. Szybko wysi膮dziecie z tych 艣mietnik贸w tocz膮cych si臋 i 艣mierdz膮cych ze wszystkich miast.

Data: 2012-10-17 17:29:29
Autor: t慰
Filip wrote:

[...]

:D

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-10-17 20:01:41
Autor: Filip
W dniu 2012-10-17 19:29, t慰 pisze:
Filip wrote:

[...]

No co, mo偶e nieprawda? ;)

Data: 2012-10-18 08:57:43
Autor: Budzik
badania techniczne za tanie
Osobnik posiadaj眂y mail bmw@m5.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Wszyscy, kt髍zy nie chc wi阠ej p砤ci za przegl眃y to dusigrosze.
Sied糲ie na tej grupie i srajcie ile to musicie p砤ci za paliwo i
przegl眃y i oc i mandaty. Ludzie, zacznijcie pracowa, to b阣zie was
sta na wszystko. Ja ju napisa砮m, czekam na 8z/1litr paliwa i 500 z
za przegl眃 wszystkich aut po up硑wie ich gwarancji producenta. Szybko
wysi眃ziecie z tych 秏ietnik體 tocz眂ych si i 秏ierdz眂ych ze
wszystkich miast.

:D

No co, mo縠 nieprawda? ;)

kolega si 秏ia, 縠 zatrollowa ci si nie uda硂.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")

Data: 2012-10-17 06:52:05
Autor: Marek Dyjor
Filip wrote:
[...]

a mojego szwagra ciotka wujeczna spali砤 sie z powodu zepsutego starego telewizora.

Powinno sie wprowadzi obowi眤kowe badania kuchenek gazowych i piecyk體 oraz ca砮go sprz阾u elektrycznego domowego co roku. powiedzmy 100z od sztuki + koszty dojazdu komisji diagnost體.

Data: 2012-10-17 11:37:12
Autor: LEPEK
W dniu 2012-10-17 00:43, Filip pisze:
W dniu 2012-10-16 23:15, J.F. pisze:

A ile razy widziale jak w mijanym samochodzie cos odpadlo i doszlo do
niebezpiecznej sytuacji?

Ostatnio w Gda駍ku na spacerowej. Wypadek 秏iertelny.

Tam dziadek zas砤b na zakr阠ie i pojecha prosto.
Strzelaj dalej...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda駍ki
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-10-17 12:03:59
Autor: Marek Dyjor
LEPEK wrote:
[...]

no w砤秐ie ka縟y przed jazd powinien udawa sie do lekarza.

Data: 2012-10-19 10:00:15
Autor: Miroo
W dniu 2012-10-17 12:03, Marek Dyjor pisze:
[...]

Dlaczego przed? Powinien w trakcie jazdy by podpi阾y do monitoringu serca i fal m髗gowych. No i koniecznie obok powinien by lekarz. Trzeba wyeliminowa wszelkie ryzyko.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-17 00:24:07
Autor: klimek
[...]

niech zgadn臋
jeste艣 lekarzem
masz poprzewracane w dupie
tyrasz na 6 dy偶urach w miesi膮cu, do tego prywatna praktyka
uwa偶asz si臋 za lepszego od innych i wszystkich gorszych chcia艂by艣 usidli膰 w domu
偶eby czasem nie zagra偶ali Twojemu bezpiecze艅stwu
takich cwaniaczk贸w znam na p臋czki

Data: 2012-10-17 00:45:14
Autor: Filip
W dniu 2012-10-17 00:24, klimek pisze:
[...]

Id藕 ju偶 spa膰 ch艂opczyku.

Data: 2012-10-17 06:53:44
Autor: Marek Dyjor
klimek wrote:
[...]

powinno sie wprowadzi膰 co roczne szczeg贸艂owe egzaminy z wiedzy medyczne. prawnej itd...  p艂atne oczywi艣cie

Data: 2012-10-17 06:41:40
Autor: DoQ
W dniu 16-10-2012 22:44, Filip pisze:
[...]

Czyli to co robili w 15min za 100PLN, b阣 robi w 1,5h za 500PLN. ROTFL. Faktycznie, czysty zysk.

--
pozdr.

badania techniczne za tanie