badanie lekarskie kat B

Data: 2011-09-13 22:29:46
Autor: M1SLQ
badanie lekarskie kat B
Czy w przypadku osób regularnie odwiedzających lekarza ze względu na wzrok (prawo jazdy kategorii B ważne 5 lat) dojdzie jeszcze konieczność badania laryngologicznego?

Pozdrawiam

Data: 2011-09-13 22:49:26
Autor: 'Tom N'
badanie lekarskie kat B
M1SLQ w <news:4e6fbd41$0$2486$65785112news.neostrada.pl>:

Czy w przypadku osób regularnie odwiedzających lekarza ze względu na wzrok (prawo jazdy kategorii B ważne 5 lat) dojdzie jeszcze konieczność badania laryngologicznego?

Żeby, również ginekologicznego (ewentualnie kolonoskopia).

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-09-13 20:52:10
Autor: to
badanie lekarskie kat B
begin 'Tom N'
Czy w przypadku osób regularnie odwiedzających lekarza ze względu na
wzrok (prawo jazdy kategorii B ważne 5 lat) dojdzie jeszcze konieczność
badania laryngologicznego?

Ĺťeby, rĂłwnieĹź ginekologicznego (ewentualnie kolonoskopia).

To jeszcze nic, najgorsza jest obowiązkowa, cotygodniowa lewatywa.

Data: 2011-09-13 22:57:16
Autor: M1SLQ
badanie lekarskie kat B
Proszę Państwa, pytanie było postawione serio. Źródło:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10281118,Trzeba_dobrze_slyszec__by_miec_prawo_jazdy__Ministerstwo.html

Prosiłbym o wypowiedzi na temat, chyba że zbyt wysoko ustawiłem poprzeczkę.

Pozdrawiam

Data: 2011-09-13 23:17:29
Autor: 'Tom N'
badanie lekarskie kat B
M1SLQ w <news:4e6fc3b4$0$2444$65785112news.neostrada.pl>:

Proszę Państwa, pytanie było postawione serio. Źródło:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10281118,Trzeba_dobrze_slyszec__by_miec_prawo_jazdy__Ministerstwo.html

I piszą tam cos o laryngologu? Może ja jestem ślepy i głuchy ale ani nie
widzę ani nie słyszę -- od dawna jest lekarz uprawniony, który w razie
odchyleń od normy może zlecić badania pomocnicze i konsultacje
specjalistyczne
Prosiłbym o wypowiedzi na temat, chyba że zbyt wysoko ustawiłem poprzeczkę.

Raczej masz o sobie zbyt wysokie mniemanie

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-09-13 23:23:47
Autor: M1SLQ
badanie lekarskie kat B
I piszą tam cos o laryngologu?

A twierdzę, że piszą? O laryngologa spytałem ja.

[..]

Raczej masz o sobie zbyt wysokie mniemanie

Najpierw zacząłeś sobie robić jaja, później przeszedłeś do obrażania.
PLONK WARNING z mojej strony ale jednocześnie podziękowanie za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Data: 2011-09-13 23:53:06
Autor: 'Tom N'
badanie lekarskie kat B
M1SLQ w <news:4e6fc9eb$0$2445$65785112news.neostrada.pl>:

I piszą tam cos o laryngologu?

A twierdzę, że piszą? O laryngologa spytałem ja.

[..]

Raczej masz o sobie zbyt wysokie mniemanie
Najpierw zacząłeś sobie robić jaja,

Nie, od razu rzeczowo odpowiedziałem na pytanie:

"Czy w przypadku osób regularnie odwiedzających lekarza ze względu na wzrok (prawo jazdy kategorii B ważne 5 lat) dojdzie jeszcze konieczność badania laryngologicznego?"

To, że nie zrozumiałeś, to już nie moja wina.

Ja to napisałem:
"Prosiłbym o wypowiedzi na temat, chyba że zbyt wysoko ustawiłem poprzeczkę."?

PLONK WARNING

Nie baw się w mistrza hamowania na 4 metrach, czy specjalistę od szczekania
spod stołu, kiepsko im to wychodzi i słowa nie dotrzymują -- po prostu
przyjmij na klatę, że dałeś ciała z pytaniem.

ale jednocześnie podziękowanie za odpowiedź.

Chyba sie pochlastam tępą żyletką ;P

Pozdrawiam.

Bierę dwie w takim razie :O

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-09-13 23:57:26
Autor: M1SLQ
badanie lekarskie kat B
PLONK

Data: 2011-09-13 22:09:59
Autor: to
badanie lekarskie kat B
begin M1SLQ
PLONK

Wuj nas obchodzi TwĂłj plonk? --

Data: 2011-09-14 00:23:31
Autor: M1SLQ
badanie lekarskie kat B
PLONK

Wuj nas obchodzi TwĂłj plonk?

On zdecydowanie nie jest od tego, żeby was obchodził ;-)

Data: 2011-09-13 22:27:02
Autor: to
badanie lekarskie kat B
begin M1SLQ
On zdecydowanie nie jest od tego, żeby was obchodził ;-)

To po co o tym piszesz? Jak sobie czcionkę zmienisz w newsreaderze, to też o tym wszystkich poinformujesz?

Data: 2011-09-14 01:00:11
Autor: M1SLQ
badanie lekarskie kat B
To po co o tym piszesz? Jak sobie czcionkę zmienisz w newsreaderze, to
teĹź o tym wszystkich poinformujesz?

Żebyś mógł się nad tym pochylić w filozoficznej refleksji i zastanowić się dokładnie tak, jak zrobiłeś to powyżej ;-) Innymi słowy: przetestowałem na Tobie psychomanipulację.

Data: 2011-09-14 08:57:39
Autor: TM
badanie lekarskie kat B

Użytkownik "M1SLQ" <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyPRECZ.o2.pl> napisał w wiadomości news:4e6fe082$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Na kategorię B badanie laryngologiczne nie jest potrzebne, chyba, że zleci je lekarz wydający zaświadczenie w trakcie badania ogólnego (np. gdy będzie podejrzewał niedosłuch).

Data: 2011-09-14 09:57:53
Autor: M1SLQ
badanie lekarskie kat B
Na kategorię B badanie laryngologiczne nie jest potrzebne, chyba, że zleci je lekarz wydający zaświadczenie w trakcie badania ogólnego (np. gdy będzie podejrzewał niedosłuch).

Dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

Data: 2011-09-14 08:53:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
badanie lekarskie kat B
Hello M1SLQ,

PLONK

Jesteś idiotą.

--
Best regards,

Data: 2011-09-14 09:57:21
Autor: M1SLQ
badanie lekarskie kat B
PLONK

Jesteś idiotą.

jw. tym razem za chamstwo

Data: 2011-09-14 10:05:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
badanie lekarskie kat B
Hello M1SLQ,

Wednesday, September 14, 2011, 9:57:21 AM, you wrote:

PLONK
Jesteś idiotą.
jw. tym razem za chamstwo

Poznaj mojego "serdecznego" paluszka...

--
Best regards,

Data: 2011-09-14 11:00:56
Autor: Artur Maśląg
badanie lekarskie kat B
W dniu 2011-09-13 23:17, 'Tom N' pisze:
[...]

Mało tego, w materiale jest poruszony temat "zniknięcia" możliwości
uzyskania pozytywnego wyniku badań przez osoby głuche i niedosłyszące,
a nie jakieś dyrdymały o obowiązkowym badaniu laryngologicznym.
Swoją ścieżką przyznam się szczerze, że świadczy to o ciągu dalszym
debilizmów i wręcz ułomności intelektualnej osób, które to prawo
tworzą (w wypowiedź konsultanta - nie wiem tylko na ile jest prawdziwa
znając dokonania pismaków). Swoje już mają za badania np. okulistyczne,
gdzie w całym cywilizowanym świecie ludzie z wieloma wadami wzroku
prowadzić mogą po stosownej korekcie, a w opinii wielu polskich
okulistów w żadnym wypadku itd. Ciekawe, że ta wada nagle im się
poprawia po przekroczeniu granicy...

Prosiłbym o wypowiedzi na temat, chyba że zbyt wysoko ustawiłem
poprzeczkę.

Raczej masz o sobie zbyt wysokie mniemanie

:)

Data: 2011-09-14 12:40:06
Autor: J.F.
badanie lekarskie kat B
Użytkownik "'Tom N'" <news110913@231729intf.dyndns.org.invalid> napisał
[...]

Zlecic jak zlecic - we wroclawkiej Vicie bylo tak ze idziesz do kasy i od razu rejestruja do okulisty, badania krwi i do lekarza uprawnionego.

A ten juz szeptac bedzie sam, ale przeciez znajomosc tablicy tez moglby skontrolowac sam.

J.

badanie lekarskie kat B