badanie opinii

Data: 2010-03-05 17:19:45
Autor: identifikator: 20040501
badanie opinii
witam! mam pytanko do bardziej doświadczonych.

zadzwonił do mnie ankieter SMG-KRC (nie wiem jak to się pisze nie interesuje mnie to) z kilkoma pytaniami na temat tego na kogo będę głosował... ok, coś tam powiedziałem, rozłączył się... następnego dnia telefon, z SMG-KRC, miły Pan proponuje mi ankietę, żebym się określił na kogo będę głosował...

na początku myślałem, że się pomylili, cóż człowiek jest omylny... ale teraz jak minęło trochę czasu przyszła mi do głowy inna myśl... ten pierwszy uznał, że źle odpowiedziałem i wykasował moją ankietę z systemu - dlatego zadzwonił drugi...

co myślicie?

Data: 2010-03-05 17:25:34
Autor: =heÂŽsk=
badanie opinii

 ze obaj wykonuja plan...

--

 HeSk

Data: 2010-03-05 17:29:42
Autor: u2
badanie opinii

[...]

Widocznie ankietują aż ankietowany da prawidłową odpowiedź :)

Data: 2010-03-05 18:10:59
Autor: Artur Borubar
badanie opinii

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w

[...]

Może drugim razem dzwonił brat bliźniak?

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 292 dni kompromitowania RP!

badanie opinii