badanie opinii

Data: 2010-03-05 18:10:59
Autor: Artur Borubar
badanie opinii

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w

na początku myślałem, że się pomylili, cóż człowiek jest omylny... ale teraz jak minęło trochę czasu przyszła mi do głowy inna myśl... ten pierwszy uznał, że źle odpowiedziałem i wykasował moją ankietę z systemu - dlatego zadzwonił drugi...

co myślicie?

Może drugim razem dzwonił brat bliźniak?

Przemek
--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 292 dni kompromitowania RP!

badanie opinii