badanie techniczne

Data: 2020-12-17 10:45:53
Autor: J.F.
badanie techniczne

Jak to teraz z tym przegladem - podniesiona oplata za spoznienie weszla,
czy to tylko projekt byl ?

pieczatka musi byc wbita, czy juz nie ?

Przegladu nie robilem, bo w miejsce sie skonczylo, a w urzedach wirus, a teraz mowicie ze jakies dantejskie kolejki ... zrobic szybko, czy poczekac do stycznia ?

J.

Data: 2020-12-17 12:02:24
Autor: cef
badanie techniczne
W dniu 2020-12-17 o 10:45, J.F. pisze:

[...]

W wrocławskim UM można sobie zarezerwować
wejście na konkretną godzinę i wtedy przychodzisz punktualnie i odczekasz co najwyżej 1 osobę. Przynajmniej we wrzesniu tak było, ale ludzie się szybko uczą i teraz
może już tych internetowych czekających byc tyle z różnych godzin, że sami sobie
zrobią kolejkę.

Jeśli auto sprawne i za granicę nim nie jedziesz, to możesz spokojnie przeczekać
i jeżdzić bez badań albo zrobić badanie ale nic nie załatwiać w urządzie.
W systemie będzie widać, że badania masz.

Data: 2020-12-17 14:42:42
Autor: J.F.
badanie techniczne
Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fdb3ac0$0$540$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-12-17 o 10:45, J.F. pisze:
[...]
Jeśli auto sprawne i za granicę nim nie jedziesz, to możesz spokojnie przeczekać
i jeżdzić bez badań albo zrobić badanie ale nic nie załatwiać w urządzie.
W systemie będzie widać, że badania masz.

Ale nie chcial bym uslyszec "od 1 stycznia pieczatka jest niepotrzebna, ale pan zrobil badanie 30 grudnia" :-)

Z drugiej strony nie chcialby uslyszec "31 grudnia byloby 100 zl, ale od stycznia nalezy sie 200, bo opoznienie" :-)

J.

Data: 2020-12-17 16:55:39
Autor: cef
badanie techniczne
W dniu 2020-12-17 o 14:42, J.F. pisze:
[...]

Ale to bez znaczenia, bo przecież i tak nie masz miejsca
na pieczątkę. Zrobisz badanie i nic nie robisz rok - ja tak zrobiłem
dwa lata temu z jednym autem, bo nie miałem czasu skoczyć do UM wymienić dowód.
Tu żaden przepis nie będzie miał zastosowania ani stary ani nowy.

Z drugiej strony nie chcialby uslyszec "31 grudnia byloby 100 zl, ale od stycznia nalezy sie 200, bo opoznienie" :-)

To zmierzasz do mojej koncepcji, że jeśli grozi podwójna opłata za spóźnienie,
to żeby mieć przegląd klepnięty (choćby tylko w systemie a nie w dowodzie)
to, żeby nie przepłacać trzeba poczekać jeszcze rok.
Wtedy wyjdzie stówka za rok.

Data: 2020-12-18 15:59:47
Autor: Budzik
badanie techniczne

[...]

Ale w Polsce nic takeigo nie usłyszysz
Albowiem skąd policjant miałby wiedziec ze nie masz pieczatki w dowodzie? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2020-12-18 18:41:14
Autor: J.F.
badanie techniczne
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAC97A57EAF708budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

No jak to skad ? Z komputera.
"Badanie przeprowadzono, DR nie podsteplowano - wydac decyzje o zatrzymaniu DR" :-)

Dobra - jest ten przepis o podwyzszonej oplacie, czy go nie ma ?

J.

Data: 2020-12-18 22:53:19
Autor: Cavallino
badanie techniczne
W dniu 18-12-2020 o 18:41, J.F. pisze:
[...]

Nie ma.
Będzie później.

Data: 2020-12-17 13:31:54
Autor: m4rkiz
badanie techniczne
On 2020-12-17 10:45, J.F. wrote:

Jak to teraz z tym przegladem - podniesiona oplata za spoznienie
weszla, czy to tylko projekt byl ?

od stycznia chyba

pieczatka musi byc wbita, czy juz nie ?

skoro nie trzeba wozić dowodu to niespecjalnie

Data: 2020-12-18 07:09:05
Autor: Poldek
badanie techniczne
[...]

Robiłem ostatnio przegląd w SKP. Do urzędu nie musiałem chodzić. Diagnosta dał kartkę z zaświadczeniem o odbytym badaniu i chyba wpisał do systemu.

Data: 2020-12-18 15:24:17
Autor: RadoslawF
badanie techniczne
W dniu 2020-12-18 o 07:09, Poldek pisze:

[...]

Spisał licznik, pewnie wpisał do systemu ale zaświadczenia
nie dał. Rok temu dawał.

Pozdrawiam

Data: 2020-12-18 22:53:15
Autor: Poldek
badanie techniczne
W dniu 2020-12-18 o 15:24, RadoslawF pisze:
[...]

Pod koniec listopada tego - 2020 - roku.

Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym / Roadworthiness certificate  NR ..../../..././....

Data i miejsce badania, marka, typ, model pojazdu, kategoria pojazdu...

i tak dalej.

Dał to bez pytania, bez proszenia, niezależnie od tego, że w DR było/jest miejsce na pieczątki i pieczątkę też wstawił.

Data: 2020-12-19 16:33:01
Autor: RadoslawF
badanie techniczne
W dniu 2020-12-18 o 22:53, Poldek pisze:

[...]

Byłem dwunastego grudnia.
W tym roku tylko pieczątka, rok temu dał kartkę A4 z zaświadczeniem
i wpisanym licznikiem. Teraz tylko licznik wklepał do swojego kompa.

Pozdrawiam

Data: 2020-12-19 16:46:55
Autor: t-1
badanie techniczne
W dniu 2020-12-19 o 16:33, RadoslawF pisze:

Byłem dwunastego grudnia.
W tym roku tylko pieczątka, rok temu dał kartkę A4 z zaświadczeniem
i wpisanym licznikiem. Teraz tylko licznik wklepał do swojego kompa.

Nie chciałeś to nie dał.

Data: 2020-12-19 18:20:28
Autor: Poldek
badanie techniczne
W dniu 2020-12-19 o 16:46, t-1 pisze:
[...]

Ja nie chciałem - tzn. było mi obojętne, nie odzywałem się - i mi dał sam z siebie.

Data: 2020-12-20 00:31:31
Autor: RadoslawF
badanie techniczne
[...]

Rok temu też nie chciałem i dał.
Do dzisiaj jeździ w kieszeni oparcia fotela kierowcy. :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-12-20 09:19:27
Autor: cef
badanie techniczne
W dniu 2020-12-20 o 00:31, RadoslawF pisze:
[...]

Zależy też od diagnosty, bo na tej samej stacji jeden
diagnosta daje bez pytania a u inny dał dopiero jak się upomniałeś.

Data: 2020-12-19 22:04:31
Autor: m4rkiz
badanie techniczne
On 2020-12-19 16:33, RadoslawF wrote:
[...]

Mi zawsze dają, nawet upominać się nie trzeba, ostatni raz byłem w połowie listopada.

Data: 2020-12-20 00:19:13
Autor: tck
badanie techniczne
W dniu 19.12.2020 o 16:33, RadoslawF pisze:
[...]

Też ok tydzień temu, opłata, zaświadczenie z adnotacją o braku miejsca na pieczątki (jak od 3 lat) i informacja, że dowodu już wymieniać nie trzeba

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl