Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   badanie techniczne i my hero of the day

badanie techniczne i my hero of the day

Data: 2009-05-19 05:19:05
Autor: Texen
badanie techniczne i my hero of the day
hej,

ostatnio po lekturze mojego dow. rej. stwierdzilem, ze czas podjechac
na
stacje diagnostyczna.
w jednej, do ktorej do tej pory robilem przeglady techn. gosc
stwierdzil,
ze zawartosc CO2 (z tego co pamietam) byla nie 4,5 tylko 6,2
(jednostki nie
kojarze)
moto jest ok. 3 kkm po duzym przegladzie, wymianach, przebieg obecny
ok. 24 kkm, spalanie w normie.

co zrobic zeby poprawic parametry spalin?

dla porownania wybralem sie do innej stacji i tam na dzien dobry
pan fachura powiedzial mi ze nawet nie mam co wjezdzac do srodka, bo i
tak
mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
wyjasnieniu "do
polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
btw. blotnik JEST fabryczny.
koles mnie rozwalil...

--
texen
fzs600 '03

Data: 2009-05-19 05:36:34
Autor: artur.zabronski
badanie techniczne i my hero of the day
On 19 Maj, 14:19, Texen <fa...@c.dk> wrote:
mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
wyjasnieniu "do
polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
btw. blotnik JEST fabryczny.
koles mnie rozwalil...

Coś wściekli się w tym roku ci diagności, jak nie brak rejestracji na
przednim błotniku to z kolei tylny za krótki.

Ktoś wie gdzie może leżeć przyczyna?

--
Artur

Data: 2009-05-19 15:44:48
Autor: Arni
badanie techniczne i my hero of the day
artur.zabronski@gmail.com pisze:

Coś wściekli się w tym roku ci diagności, jak nie brak rejestracji na
przednim błotniku to z kolei tylny za krótki.

Ktoś wie gdzie może leżeć przyczyna?

w ignorancji i indolencji diagnostów bojących sie dodatkowo weryfikacji przez organa kontroli ?
(ale mi sie udało, tyle trudnych słow :))

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

Data: 2009-05-20 19:34:24
Autor: Andrzej Lawa
badanie techniczne i my hero of the day
artur.zabronski@gmail.com pisze:

Coś wściekli się w tym roku ci diagności, jak nie brak rejestracji na
przednim błotniku to z kolei tylny za krótki.

Ktoś wie gdzie może leżeć przyczyna?

Domy wykańczają i szukają dodatkowych funduszy? ;->

Data: 2009-05-19 06:16:25
Autor: WIR
badanie techniczne i my hero of the day
Hej,

No to jakos pechowo trafiles.
Wczoraj zrobilem przeglad, w tej samej stacji, w ktorej robilem
przeglad po sprowadzeniu rok temu.
Gosc wszystko normalnie sprawdzil - numery ramy, swiatla, spaliny,
hamulce. Zero przywalania sie. Ciekawe, jakby wygladalo supermoto z
blotnikiem do polowy (czyli rozumiem na pol obwodu) tylnego
kola ......
Mysle, ze kwestia stacji diagnostycznej. Ta (Warszawa, ul. Klobucka)
jest akurat ok - nie robia lewizny (czyli jakiegos sztrucla
zespawanego z kilku nie puszcza), nie kombinuja, jak wziac w lape, nie
przywalaja sie za bardzo - samochod zony tez tam ganiam na przeglady i
nawet jak im cos nie pasuje (w stylu oswietlenie rejestracji, czy
wystajace z drzwi mocowania zerwanej listwy) to mowia, co trzeba
zrobic, pytaja sie, czy sam chce, czy maja to zrobic i tyle.

WIR

Data: 2009-05-19 14:31:17
Autor: Marcin Kwaczyński
badanie techniczne i my hero of the day
hej

W Warszawie polecam SKP na Górczewskiej, na przeciwko Tesco.
Pan diagnosta podszedło do moto, szturchnął nogą przednie koło, później
tylne, westchnął fachowo, kazał włączyć światła. Później stwierdził, że nie
będzie wjeżdżał do środka bo nie chce się wywalić. Przegląd w 0,5 minuty. I
jeszcze dostałem zestaw kluczy oczkowych (wersja bazarowa najtańsza ale
przyda się).

--
Pozdrawiam
Marcin Kwaczyński

Data: 2009-05-20 22:11:56
Autor: Lopez
badanie techniczne i my hero of the day
O zajebiście. Zgłosze to gdzie trzeba, Takie stacje trzeba eliminować, bo inaczej nigdy się nie pozbędziemy złomu z naszych dróg.

Data: 2009-05-20 22:22:33
Autor: Mystik
badanie techniczne i my hero of the day
Cześć

Użytkownik "Lopez" <lopezzz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv1o9o$2s2i$1opal.icpnet.pl...
O zajebiście. Zgłosze to gdzie trzeba, Takie stacje trzeba eliminować, bo inaczej nigdy się nie pozbędziemy złomu z naszych dróg.

Jakbyś zostawiał nagłówek i cytat do którego się odnosisz, to możnaby się zorientować o co Tobie chodzi (vide również wątek: Jak się pali i poleruje...).

pozdr.
Mystik

Data: 2009-05-20 23:21:10
Autor: James
badanie techniczne i my hero of the day
"Mystik" wrote...
"Lopez"...
O zajebiście. Zgłosze to gdzie trzeba, Takie stacje trzeba eliminować, bo inaczej nigdy się nie pozbędziemy złomu z naszych dróg.

Jakbyś zostawiał nagłówek i cytat do którego się odnosisz, to możnaby się zorientować o co Tobie chodzi (vide również wątek: Jak się pali i poleruje...).

To jest szybki Lopez... tak szybki, ze cyctat za nim nie nadazyl... za szybko bylo ;)

pozdro
--
James

Data: 2009-05-21 22:39:24
Autor: Lopez
badanie techniczne i my hero of the day
Skoro odpowiadam na post Marcina, to wiadomo że moja odpowiedź odnosi się do tego co On napisał. Kapewu?

Data: 2009-05-21 22:43:01
Autor: Arni
badanie techniczne i my hero of the day
Lopez pisze:
Skoro odpowiadam na post Marcina, to wiadomo że moja odpowiedź odnosi się do tego co On napisał. Kapewu?

ktora informacja w Twoim mailu wskazuje komu odpowiadasz?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

Data: 2009-05-21 23:38:16
Autor: Jacot
badanie techniczne i my hero of the day
"Lopez" <lopezzz@poczta.onet.pl> wrote:

Skoro odpowiadam na post Marcina, to wiadomo że moja odpowiedź odnosi się do tego co On napisał. Kapewu?

Stosuj sie do zasad albo spadaj. Kapewu?


--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/

Data: 2009-05-19 14:42:06
Autor: Eskimos
badanie techniczne i my hero of the day
On Tue, 19 May 2009 05:19:05 -0700 (PDT), Texen <fazer@c.dk> wrote:


co zrobic zeby poprawic parametry spalin?

Cz. 1: http://tiny.pl/zzfs
Cz. 2: http://tiny.pl/zzf6

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-05-19 16:32:02
Autor: Jacot
badanie techniczne i my hero of the day
Texen <fazer@c.dk> wrote:

mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
wyjasnieniu "do polowy kola)

A powiedziane jest w pismie:
"a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował
co najmniej z przodu 30° i z   tyłu 50° od pionowej płaszczyzny
przechodzącej przez oś koła"
i jeszcze:
"c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu
pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony
nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad
poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła"

to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/

Data: 2009-05-19 09:05:47
Autor: lildevil
badanie techniczne i my hero of the day
On 19 Maj, 16:32, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
Texen <fa...@c.dk> wrote:
>mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
>wyjasnieniu "do polowy kola)

A powiedziane jest w pismie:
"a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował
co najmniej z przodu 30° i z   tyłu 50° od pionowej płaszczyzny
przechodzącej przez oś koła"
i jeszcze:
"c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu
pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony
nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad
poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła"

to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10http://www.junak.riders.pl/http://www.jacot.ath.cx/

Ten z pewnością spełnia wymagania co do błotnika
http://www.cumbriawings.com/gallery/Honda%20Rune.jpg

--
pozdrawiam
Beast
Zielona Góra
Speed Triple 955i

Data: 2009-05-20 10:28:34
Autor: metalbeast
badanie techniczne i my hero of the day
*
Ten z pewnością spełnia wymagania co do błotnika
http://www.cumbriawings.com/gallery/Honda%20Rune.jpg

***
 wygląda jak kucający pies ;]

Data: 2009-05-19 11:02:50
Autor: artur.zabronski
badanie techniczne i my hero of the day
On 19 Maj, 16:32, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:

to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

No jak to który? WSK ;-)

--
Artur

Data: 2009-05-21 11:24:18
Autor: Jacot
badanie techniczne i my hero of the day
artur.zabronski@gmail.com wrote:

to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

No jak to który? WSK ;-)

NO jednak 'prawie" rozbi w tym przypadku duza roznice:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/

Data: 2009-05-19 14:51:59
Autor: masti
badanie techniczne i my hero of the day
Dnia pięknego Tue, 19 May 2009 16:32:02 +0200, osobnik zwany Jacot
wystukał:

to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

o ten ma :)
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/51,56420,6031281.html?i=0



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2009-05-19 18:00:44
Autor: Jacot
badanie techniczne i my hero of the day
O matko, zescie mie wszystkie paskudztwa przypomnieli, chyba kolacji
nie bede jadl;) Szczytem perwersji byl niejaki Simson S53 vel
Sperber(bis). Jemu to nawet ponizej osi chyba schodzilo. fuj.

--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/

Data: 2009-05-19 16:42:06
Autor: masti
badanie techniczne i my hero of the day
Dnia pięknego Tue, 19 May 2009 18:00:44 +0200, osobnik zwany Jacot
wystukał:

O matko, zescie mie wszystkie paskudztwa przypomnieli, chyba kolacji nie
bede jadl;) Szczytem perwersji byl niejaki Simson S53 vel Sperber(bis).
Jemu to nawet ponizej osi chyba schodzilo. fuj.

sam zacząłeś :)



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2009-05-19 16:30:25
Autor: gildor
badanie techniczne i my hero of the day
Jacot pisze:
A powiedziane jest w pismie:
"a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował
co najmniej z przodu 30° i z   tyłu 50° od pionowej płaszczyzny
przechodzącej przez oś koła"
i jeszcze:
"c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu
pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony
nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad
poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła"

to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

normalnie myślałem, że piadżio, ale teraz to już sam nie wiem

http://images.art.com/images/-/Vespa-Piaggio-Girl-B10127170.jpeg

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-20 08:26:42
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
badanie techniczne i my hero of the day
gildor napisał(a):
normalnie myślałem, że piadżio, ale teraz to już sam nie wiem

szukasz dymu grzybie jeden?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-05-20 12:02:46
Autor: gildor
badanie techniczne i my hero of the day
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
normalnie myślałem, że piadżio, ale teraz to już sam nie wiem

szukasz dymu grzybie jeden?

dawaj

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-20 12:36:25
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
badanie techniczne i my hero of the day
gildor napisał(a):
szukasz dymu grzybie jeden?

dawaj

pedale jeden namalowac ci penisa????



--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-05-20 12:43:09
Autor: gildor
badanie techniczne i my hero of the day
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
szukasz dymu grzybie jeden?

dawaj

pedale jeden namalowac ci penisa????

namalować. pastą.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-20 12:47:50
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
badanie techniczne i my hero of the day
gildor napisał(a):
namalować. pastą.

czekaj, umyje zemby

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-05-20 13:05:39
Autor: gildor
badanie techniczne i my hero of the day
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
namalować. pastą.

czekaj, umyje zemby

no już? umyłeś? dajesz.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-20 13:08:43
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
badanie techniczne i my hero of the day
gildor napisał(a):
no już? umyłeś? dajesz.

a nie masz grzyba?


--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-05-20 13:10:30
Autor: gildor
badanie techniczne i my hero of the day
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
no już? umyłeś? dajesz.

a nie masz grzyba?

kuerwa. no sam nie wiem. może się pojawić jeszcze.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-19 16:42:19
Autor: James
badanie techniczne i my hero of the day
"Jacot" wrote...
Texen wrote:
mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
wyjasnieniu "do polowy kola)

A powiedziane jest w pismie:
"a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował
"c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu

to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

A pamietasz MZki? One mialy tylny blotnik koszmarnie dlugi ;)

Jak tu:
http://www.esetka.pl/esetka_foto/1221072038.jpg

A na koncu jeszcze wisiala guma, az prawie do ziemi... taka szmata ;)

pozdro
--
James

Data: 2009-05-19 14:54:07
Autor: Robert Rędziak
badanie techniczne i my hero of the day
On Tue, 19 May 2009 16:42:19 +0200, James <no@ddress.for.spam>
wrote:

A na koncu jeszcze wisiala guma, az prawie do ziemi... taka szmata ;)

 Przy czym ta wycieraczka była na nasz rynek. Normalnie był taki
 fajny daszek na końcu błotnika.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2009-05-20 22:10:54
Autor: Monster
badanie techniczne i my hero of the day
Robert Rędziak pisze:
On Tue, 19 May 2009 16:42:19 +0200, James <no@ddress.for.spam>
wrote:

A na koncu jeszcze wisiala guma, az prawie do ziemi... taka szmata ;)

 Przy czym ta wycieraczka była na nasz rynek. Normalnie był taki
 fajny daszek na końcu błotnika.

 r.
Daszek był chyba w ETZ250,w 150 daszek robiłem sam

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2009-05-20 21:26:12
Autor: Robert Rędziak
badanie techniczne i my hero of the day
On Wed, 20 May 2009 22:10:54 +0200, Monster <"alpy2usun
_to"@op.pl> wrote:

Daszek był chyba w ETZ250,w 150 daszek robiłem sam

 W 250 był na pewno (miałem taki). W 251 zakładali wycieraczkę, a
 potem zrobili plastikowy błotnik (chyba z przedłużką na nasz
 rynek).

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2009-05-19 17:02:44
Autor: (pj)
badanie techniczne i my hero of the day
James pisze:

A pamietasz MZki? One mialy tylny blotnik koszmarnie dlugi ;)

Jak tu:
http://www.esetka.pl/esetka_foto/1221072038.jpg

jak już to np. tu:

http://www.bikepics.com/mz/ts150/

sam miałem taką zieloną... kiedyś... ;-)

A na koncu jeszcze wisiala guma, az prawie do ziemi... taka szmata ;)

no... :-)

--

pozdr
pj
gsx1300r
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2009-05-19 23:25:02
Autor: Kuba \(aka cita\)
badanie techniczne i my hero of the day
Jacot wydusił z siebie te słowy:

to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)


Mój tak ma .. no prawie

http://cita.pl/vtx/vtx.jpg


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-05-21 11:23:48
Autor: Jacot
badanie techniczne i my hero of the day
"Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> wrote:

Mój tak ma .. no prawie

http://cita.pl/vtx/vtx.jpg

Ja piorkuje... idealny:)
Swiat mi sie troche polamal. Jakos mi sie utrwalilo, ze kwestia
optymalnych proporcyj niektorych 'elementow wystroju' jest niezmienna,
przynajmniej w odniesieniu do normalnych motorow a jednak. --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/

Data: 2009-05-20 08:28:16
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
badanie techniczne i my hero of the day
Jacot napisał(a):
to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

indianin tak mial


--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-05-19 22:11:17
Autor: WOJO
badanie techniczne i my hero of the day
mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
wyjasnieniu "do
polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
btw. blotnik JEST fabryczny.
koles mnie rozwalil...

Oczywiscie nauczony lektura poprzednich watków z tej grupy,
poprosiles o pisemne wyjasnienie odmowy i masz zamiar zrobic
z tego uzytek w Urzedzie Miasta/Gminy, aby uchronic pozostalych kolegów od niedouka ? :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-05-19 23:17:12
Autor: fazer
badanie techniczne i my hero of the day
Jacot pisze:

A powiedziane jest w pismie:
"a) kąt opasania koła przez błotnik powinien być taki, aby obejmował
co najmniej z przodu 30° i z   tyłu 50° od pionowej płaszczyzny
przechodzącej przez oś koła"
i jeszcze:
"c) najniższy punkt tylnej krawędzi błotnika lub innego elementu
pełniącego jego funkcję znajdujący się w płaszczyźnie symetrii opony
nie może znajdować się wyżej niż 150 mm ponad
poziomą płaszczyzną przechodzącą przez oś koła"

to gdzie tu jest "pol kola" ?(i ktory to motor tak ma;)

wczoraj w koncu z sukcesem przeszedlem badanie! bez kolejki i od
reki :)
(dla potrzebujacych: BMW Auto Fus, W-wa ul. Ostrobramska)
"pan badacz" (bardzo rozsadny czlowiek zreszta) wyjasnil, ze ten
przepis jest juz nieaktualny i ze gdyby chciec go stosowac,
to np. wszystkie auta musialyby miec chlapacze...
________________________________________________

On 19 Maj, 22:11, "WOJO" <so...@address.unknown.hehe> wrote:
(...)
> mam zly blotnik tylni
(...)
Oczywiscie nauczony lektura poprzednich watków z tej grupy,
poprosiles o pisemne wyjasnienie odmowy i masz zamiar zrobic
z tego uzytek w Urzedzie Miasta/Gminy, aby uchronic pozostalych kolegów od
niedouka ? :)

oczywiscie! :)

--
texen,
fzs600 '03, w-wa

Data: 2009-05-21 11:26:54
Autor: Jacot
badanie techniczne i my hero of the day
fazer@c.dk wrote:

(dla potrzebujacych: BMW Auto Fus, W-wa ul. Ostrobramska)
"pan badacz" (bardzo rozsadny czlowiek zreszta) wyjasnil, ze ten
przepis jest juz nieaktualny i ze gdyby chciec go stosowac,
to np. wszystkie auta musialyby miec chlapacze...

E tam. przepis jest jak najbardziej aktualny i co najdziwniejsze
wiekszosc pojazdow go spelnia. Wystarczy wciaz i sobie narysowac te magiczne linie...

--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/

Data: 2009-05-20 01:15:33
Autor: Bialy
badanie techniczne i my hero of the day
Texen napisal/a:


<ciach>

| koles mnie rozwalil...

Jak ja swoim bylem na przegladzie to tez dostrzeglem blysk sprytu w oczach rzeczoznawcy (az mnie oslepilo). Mianowicie motocykl kupilem po lekkim szlifie i nie wszystko po prostu naprawialem, wiec pozostaly rysy na delku, zegarach i lampie przedniej, bardzo dobrze widoczne... ;> Rzeczoznawca tak sobie chodzil, chodzil i nagle mówi: "Wie pan, ze ten motor to jest po jakims wypadku i byl pewnie malowany, prawda?"
Zupelnie mnie wybil z rytmu i zdolalem tylko jakis belkot z siebie wydobyc...

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Data: 2009-05-20 08:48:34
Autor: Lama
badanie techniczne i my hero of the day
Texen pisze:
dla porownania wybralem sie do innej stacji i tam na dzien dobry
pan fachura powiedzial mi ze nawet nie mam co wjezdzac do srodka, bo i
tak
mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
wyjasnieniu "do
polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
btw. blotnik JEST fabryczny.
koles mnie rozwalil...

To ja chyba szczęście mam jakieś do diagnostów :) . Ostatnio nawet facet popatrzył tylko tęsknie, westchnął: "ech... też bym taki chciał" i wystawił diagnozę: "na pewno wszystko działa, nie ? to co ja będę sprawdzał..., zapraszam do biura"


--
Lama
Puzzle poskładane !
Na razie działa =:O

Data: 2009-05-20 19:36:59
Autor: Andrzej Lawa
badanie techniczne i my hero of the day
Texen pisze:

w jednej, do ktorej do tej pory robilem przeglady techn. gosc
stwierdzil, ze zawartosc CO2 (z tego co pamietam) byla nie 4,5
tylko 6,2 (jednostki nie kojarze)

Huh? Mi ostatnio to nawet na moje niewinne zapytanie nie chcieli badać
spalin: "Motocyklom się nie bada!" ;)

badanie techniczne i my hero of the day

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona