badanie techniczne i my hero of the day

Data: 2009-05-20 01:15:33
Autor: Bialy
badanie techniczne i my hero of the day
Texen napisal/a:

<ciach>

| koles mnie rozwalil...

Jak ja swoim bylem na przegladzie to tez dostrzeglem blysk sprytu w oczach rzeczoznawcy (az mnie oslepilo). Mianowicie motocykl kupilem po lekkim szlifie i nie wszystko po prostu naprawialem, wiec pozostaly rysy na delku, zegarach i lampie przedniej, bardzo dobrze widoczne... ;> Rzeczoznawca tak sobie chodzil, chodzil i nagle mówi: "Wie pan, ze ten motor to jest po jakims wypadku i byl pewnie malowany, prawda?"
Zupelnie mnie wybil z rytmu i zdolalem tylko jakis belkot z siebie wydobyc...

--
-) Bialy
( GG: 1092403

badanie techniczne i my hero of the day