badanie techniczne i my hero of the day

Data: 2009-05-20 08:48:34
Autor: Lama
badanie techniczne i my hero of the day
Texen pisze:
dla porownania wybralem sie do innej stacji i tam na dzien dobry
pan fachura powiedzial mi ze nawet nie mam co wjezdzac do srodka, bo i
tak
mam zly blotnik tylni - dopiero jak kupie fabryczny (czyli po
wyjasnieniu "do
polowy kola) to moge sprobowac drugi raz.
btw. blotnik JEST fabryczny.
koles mnie rozwalil...

To ja chyba szczęście mam jakieś do diagnostów :) . Ostatnio nawet facet popatrzył tylko tęsknie, westchnął: "ech... też bym taki chciał" i wystawił diagnozę: "na pewno wszystko działa, nie ? to co ja będę sprawdzał..., zapraszam do biura"

--
Lama
Puzzle poskładane !

badanie techniczne i my hero of the day