badanie techniczne pojazdu za granica w ue

Data: 2009-08-15 11:24:56
Autor: Sarpedon
badanie techniczne pojazdu za granica w ue
mam pytanie. czy moge podjechac na okresowe badanie techniczne pojazdu
w innym kraju UE tak, zeby mi wpisali to badanie do dowodu
rejestracyjnego? czy takie badanie jest uznawane w polsce?

Data: 2009-08-16 10:17:49
Autor: adamo
[...]

Pewnie, ze mozesz, ale nie bedzie wazne w Polsce.

Data: 2009-08-16 01:24:40
Autor: Sarpedon
On 16 Sie, 10:17, "adamo" <s...@spam.com> wrote:
> [...]
> rejestracyjnego? czy takie badanie jest uznawane w polsce?
Pewnie, ze mozesz, ale nie bedzie wazne w Polsce.

czyli zeby bylo wazne w polsce nalezy wylacznie dokonac badania
technicznego na polskiej stacji kontroli pojazdow, tak?

Data: 2009-08-16 12:25:45
Autor: qnick
Sarpedon pisze:
[...]

Ze względu na to iż pojazd ma odpowiadać warunkom technicznym w kraju rejestracji np. posiadać odpowiednie wyposażenie (u nas apteczka i kamizelka nie jest wymagana dla auta osobowego a w kraju w którym bedziesz chciał dokonać przeglądu będzie wymagana i auto przeglądu nie przejdzie no chyba że go doposażysz na czas przeglądu w odpowiednie wyposażenie)a i tak nie dostaniesz pieczątki do dowodu bo w różnych krajach różnie potwierdza się przegląd techniczny (u nas są to pieczątki w dowód rejestracyjny lub drukowane zaświadczenia w określonych przypadkach) a za "granica" np. naklejki na tablicach rejestracyjnych itd. także różnic jest sporo poza tym diagnosta nie wie jakie ma być wyposażenie pojazdu zarejestrowanego w Polsce i skąd ma wiedzieć czego wymagać od takiego auta. Pozdrawiam

Data: 2009-08-16 18:05:24
Autor: adamo
badanie techniczne pojazdu za granica w ue
czyli zeby bylo wazne w polsce nalezy wylacznie dokonac badania
technicznego na polskiej stacji kontroli pojazdow, tak?

tak

badanie techniczne pojazdu za granica w ue