badziewny produkt - co z tym zrobic

Data: 2010-05-23 17:44:52
Autor: bdronka
badziewny produkt - co z tym zrobic
Witam,

w sierpniu 2008 zakupiłem kabinę prysznicową, z czasem zaczęły pojawiać
siÄ™ usterki - brak pary, uszkodzone rolki, odchodzÄ…ca farba itd.
Zegłosiłem reklamacje w sklepie - brico depot (castorama) 2 miesiące
temu - do tej pory brak reakcji (serwis powinien się odbyć w domu
klienta), oprócz telefonu ze sklepu - " i jak, wszystko zostało już
naprawione"? nikt sie nie zgłosił, nikt nie dzwonił.
Byłem 2 razy w sklepie - wiem jedynie że firma sprowadzająca kabiny upadła.

Co w takim wypadku mogę zrobić, skoro minęły już 2 miesiące od momentu
zgłoszenia? Czekać? Nie będę ukrywał, że mając na uwadze że ta kabina to
okropny bubel, najbardziej by mnie zadowoliło, jakby sklep sonbie ją
zabrał...

pozdrawiam i dziękuję za podpowiedz!

Data: 2010-05-23 19:20:15
Autor: news-gazeta
bdronka pisze:
[...]

Pracuję w hurtowni z takim osprzętem.
Żal mi ludzi którzy chcą zaoszczędzić 15% ceny produktu
i wierzą że kupują towar po super promocyjnej cenie bo w markecie jest taniej.
Niestety w 99% przypadkach jest to zwykły chińczyk
i do tego robiony dla marketów. Czyli niższej kategorii.

Sprawdza siÄ™ powiedzenie = kto tanio kupuje - dwa razy kupuje.

Pozdrawiam- Darek.

Data: 2010-05-24 08:29:49
Autor: Michał Gut
badziewny produkt - co z tym zrobic
na nieszczescie dla sklepu mozesz domagac sie wymiany towaru na pelnosprawny lub bonifikaty jesli obecna niepelnosprawnosc kabiny jest zjadliwa. pisemnie.

badziewny produkt - co z tym zrobic