Data: 2010-05-23 17:44:52 | |
Autor: bdronka | |
badziewny produkt - co z tym zrobic | |
Witam,
w sierpniu 2008 zakupiłem kabinę prysznicową, z czasem zaczęły pojawiać się usterki - brak pary, uszkodzone rolki, odchodząca farba itd. Zegłosiłem reklamacje w sklepie - brico depot (castorama) 2 miesiące temu - do tej pory brak reakcji (serwis powinien się odbyć w domu klienta), oprócz telefonu ze sklepu - " i jak, wszystko zostało już naprawione"? nikt sie nie zgłosił, nikt nie dzwonił. Byłem 2 razy w sklepie - wiem jedynie że firma sprowadzająca kabiny upadła. Co w takim wypadku mogę zrobić, skoro minęły już 2 miesiące od momentu zgłoszenia? Czekać? Nie będę ukrywał, że mając na uwadze że ta kabina to okropny bubel, najbardziej by mnie zadowoliło, jakby sklep sonbie ją zabrał... pozdrawiam i dziękuję za podpowiedz! |
|
Data: 2010-05-23 19:20:15 | |
Autor: news-gazeta | |
badziewny produkt - co z tym zrobic | |
bdronka pisze:
Witam, Pracuję w hurtowni z takim osprzętem. Żal mi ludzi którzy chcą zaoszczędzić 15% ceny produktu i wierzą że kupują towar po super promocyjnej cenie bo w markecie jest taniej. Niestety w 99% przypadkach jest to zwykły chińczyk i do tego robiony dla marketów. Czyli niższej kategorii. Sprawdza się powiedzenie = kto tanio kupuje - dwa razy kupuje. Pozdrawiam- Darek. |
|
Data: 2010-05-24 08:29:49 | |
Autor: Michał Gut | |
badziewny produkt - co z tym zrobic | |
na nieszczescie dla sklepu mozesz domagac sie wymiany towaru na pelnosprawny lub bonifikaty jesli obecna niepelnosprawnosc kabiny jest zjadliwa. pisemnie.
|