będzie można bić żonę (i teściową)

Data: 2020-07-17 04:07:44
Autor: japanizer
będzie można bić żonę (i teściową)
Będzie można bić żonę (i teściową):

https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,163229,26137742,marek-jurek-i-ordo-iuris-chca-wypowiedzenia-tzw-konwencji-antyprzemocowej.html

  Marek Jurek i Ordo Iuris chcą wypowiedzenia tzw. konwencji antyprzemocowej. Będą zbierać   podpisy

Data: 2020-07-17 13:23:36
Autor: u2
W dniu 17.07.2020 o 13:07, japanizer@japanizer.org pisze:
Będzie można bić żonę (i teściową)

ubek japa wniebowzięty, w końcu się odkuje, na razie uciekł do Japonii, ale koszmary go nadal prześladują:)))))))))))))))))

Data: 2020-07-17 13:30:06
Autor: z
będzie można bić żonę (i teściow ą)
Czy przed tą konwencją można było bić żonę (i teściową)?

Data: 2020-07-17 04:35:18
Autor: japanizer
On Friday, July 17, 2020 at 8:30:07 PM UTC+9, z wrote:
Czy przed tą konwencją można było bić żonę (i teściową)?

Ba, córkę można było bić i gwałcić... prezydent Andrzej Duda z chęcią ułaskawi pedofila.

Data: 2020-07-17 13:39:39
Autor: u2
W dniu 17.07.2020 o 13:35, japanizer@japanizer.org pisze:

Ba, córkę można było bić i gwałcić...

teraz wiadomo dlaczego ubek japa nienawidzi żonki i jej matki, nie może swobodnie gwałcić córki

Data: 2020-07-17 14:48:56
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5f118dfb$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 17.07.2020 o 13:35, japanizer@japanizer.org pisze:

> Ba, córkę można było bić i gwałcić...

teraz wiadomo dlaczego ubek japa nienawidzi żonki i jej matki, nie może swobodnie gwałcić córki

no, ty możesz swobodnie, twój szef ciebie ułaskawi :D :D :D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-07-17 15:03:30
Autor: u2
W dniu 17.07.2020 o 14:48, Po-midorowy Escobar pisze:
[...]

zazdrościsz, ale symptomatyczne, że pełomafia ma projekcje

Data: 2020-07-17 15:22:27
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5f11a1a2$0$517$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

jak tam nie wiem czy takie twoje zaburzenie to powód do zazdrości :D :D

ale symptomatyczne, że pełomafia ma projekcje

znaczy się jesteś z pełomafii i wiesz że japa nienawidzi żonki i córki :D :D

dawaj, wschodniaku, dawaj !

Data: 2020-07-17 16:51:15
Autor: u2
W dniu 17.07.2020 o 15:22, Po-midorowy Escobar aka szpunt pisze:

ale symptomatyczne, że pełomafia ma projekcje

znaczy się jesteś z pełomafii i wiesz że japa nienawidzi żonki i córki :D :D

dawaj, wschodniaku, dawaj !

znowu typowa projekcja, to ty jesteś z pełomafii

masz kompleksy na temat swojego pochodzenia, stąd w niemieckim burdeliku dajesz dla hansa od tylca za friko:)))))))))))))

Data: 2020-07-18 22:52:18
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5f11bae3$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

znowu popełniłem typowa projekcje, bo jestem z pisokomuny

mam kompleksy na temat swojego pochodzenia, stąd w niemieckim burdeliku daję dla hansa od tylca za friko:)))))))))))))

poprawiłem ci literówki gamoniu :D :D :D

Data: 2020-07-17 17:43:32
Autor: z
będzie można bić żonę (i teściow ą)
Odpowiedz na pytanie.

Data: 2020-07-17 09:27:34
Autor: japanizer
będzie można bić żonę (i teściową)
On Saturday, July 18, 2020 at 12:43:33 AM UTC+9, z wrote:
Odpowiedz na pytanie.

Znowu nie wiesz, o czym rozmawiasz, z-adku?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Konwencja_o_zapobieganiu_i_zwalczaniu_przemocy_wobec_kobiet_i_przemocy_domowej

Zobowiązania nałożone na państwa w kwestii zapobiegania i zwalczania przemocy seksualnej

Państwa, które ratyfikują Konwencję są zobowiązane do:

    zmiany prawa, tak by definicja przestępstwa przemocy seksualnej opierała się na braku zgody osoby pokrzywdzonej (art. 36);
    zagwarantowania, że prawo jest stosowane do przestępców seksualnych również wtedy, gdy pokrzywdzonymi są ich obecne lub byłe żony lub partnerki (art. 36);
    regularnego zbierania odnośnych, zdezagregowanych danych statystycznych na temat przestępczości seksualnej (art. 11);
    zapewnienia specjalistycznej pomocy ofiarom przemocy seksualnej (roz. IV);
    inwestowania w działania zapobiegające przemocy seksualnej poprzez podnoszenie świadomości społecznej, edukację, media i zaangażowanie organizacji pozarządowych (roz. III);
    promowania dostępu ofiar do wymiaru sprawiedliwości, zwłaszcza poprzez zagwarantowanie że:
        ściganie przemocy seksualnej nie jest w pełni uzależnione od wniosku o ściganie złożonego przez ofiarę (art.. 55);
        dowody odnoszące się do historii seksualnej ofiary są dopuszczalne jedynie wtedy, gdy jest to konieczne (art. 54), gdyż bywa że tego typu dowody używane są do tego, by podważyć brak zgody ofiary, jej wiarygodność i szacunek do niej;
        obowiązkowość alternatywnych rozwiązań wobec procesu karnego, włącznie z mediacją pomiędzy sprawcą i ofiarą, jest zakazana (art. 48);
        ofiary są chronione na każdym etapie postępowania karnego (art. 56);
        ofiary mają dostęp do darmowej pomocy prawnej (art. 57)[4].

Data: 2020-07-18 11:41:36
Autor: z
będzie można bić żonę (i teściow ą)
Odpowiedz na pytanie własnymi słowami.

Co w polskim prawie było ZŁE i co ta konwencja "naprawiła"

Data: 2020-07-18 12:21:37
Autor: Yogi
Dnia Sat, 18 Jul 2020 11:41:36 +0200, z napisał(a):

Odpowiedz na pytanie własnymi słowami.

Co w polskim prawie było ZŁE i co ta konwencja "naprawiła"

No to odpowiedz ty durniu własnymi słowami! Potrafisz tylko bełkotać sam do
siebie.

Data: 2020-07-19 13:02:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 18 lipca 2020 11:42:11 UTC+2 użytkownik z napisał:
Odpowiedz na pytanie własnymi słowami.

Co w polskim prawie było ZŁE i co ta konwencja "naprawiła"

To, że teraz zbicie jakiejś żony przestało być wewnętrzną sprawą prawa kraju, a zwracają się oczy całego świata, żeby sprawcę ukarać. Przynajmniej w teorii.

Data: 2020-07-19 22:22:40
Autor: u2
W dniu 19.07.2020 o 22:02, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

dzisiaj byłem na małym rekonesansie nad jeziorami i widziałem kilka miłych bobasków, Duda robi cuda, dekadę temu takiego boomu bobasowego nie widziałem:)))))))))))))

Data: 2020-07-19 16:20:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 19 lipca 2020 22:22:42 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> dzisiaj byłem na małym rekonesansie nad jeziorami i widziałem kilka miłych bobasków, Duda robi cuda, dekadę temu takiego boomu bobasowego nie widziałem:)))))))))))))

Fajnie, ale non sequitur.

Data: 2020-07-20 06:49:14
Autor: Runt
W dniu 2020-07-20 o 01:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu niedziela, 19 lipca 2020 22:22:42 UTC+2 pijaczyna u2 napisał:

dzisiaj byłem na małym rekonesansie nad jeziorami i widziałem kilka
miłych bobasków, Duda robi cuda, dekadę temu takiego boomu bobasowego
nie widziałem:)))))))))))))

Fajnie, ale non sequitur.

Nie oczekuj od u2 logicznego myślenia. ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-20 22:27:19
Autor: u2
będzie można bić żonę (i teściow ą)
W dniu 20.07.2020 o 01:20, Jakub A. Krzewicki pisze:
Fajnie, ale non sequitur.

ale jak będziesz w końcu w sakramentalnym związku małżeńskim ze swoim kochankiem Runtem, to na pewno zechcecie adoptować takiego bobaska:)

Data: 2020-07-21 11:11:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 20 lipca 2020 22:27:30 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ale jak będziesz w końcu w sakramentalnym związku małżeńskim ze swoim kochankiem Runtem, to na pewno zechcecie adoptować takiego bobaska:)

Sorry pomyliłeś się jutek. Jestem niemal 100% heterykiem.
Wyjątek zrobiłbym tylko dla tego ślicznego kotka na zdjęciu z p. Antkem:
https://ocdn.eu/images/pulscms/NzU7MDA_/48e0b7b1-f420-4f1f-871f-37747452df43.jpeg

Data: 2020-07-21 20:21:23
Autor: u2
W dniu 21.07.2020 o 20:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
Wyjątek zrobiłbym tylko dla tego ślicznego kotka na zdjęciu

czyli jednak zbuk

Data: 2020-07-20 06:48:10
Autor: Runt
W dniu 2020-07-19 o 22:22, u2 pisze:

dzisiaj byłem na małym rekonesansie nad jeziorami
zbierałeś butelki? ;-)))
i widziałem kilka miłych bobasków,

oooo...  czyzby skłonności pedofilskie?

Duda robi cuda,

świętym go ogłoście.

dekadę temu takiego boomu bobasowego nie widziałem:)))))))))))))

bo gniłeś na odwyku.

Oculum pro oculo et dentem pro dente! - proste?!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-21 00:54:33
Autor: z
będzie można bić żonę (i teściow ą)
  Przynajmniej w teorii.

No właśnie. Kolejna BZDURA lewackich BIURW która służy tylko udowadnianiu że te BIURWY są komuś potrzebne.
Oczywiście ze stołkami które zajmują finansowanymi z naszych podatków.

Rzygać się chce.

Data: 2020-07-18 12:47:51
Autor: z
będzie można bić żonę (i teściow ą)
Odezwała się kolejna gwiazda elokwencji.

Może Ty odpowiesz na pytanie:

"Czy przed tą konwencją można było bić żonę (i teściową)?"

Data: 2020-07-18 13:50:13
Autor: Yogi
Dnia Sat, 18 Jul 2020 12:47:51 +0200, z napisał(a):

Odezwała się kolejna gwiazda elokwencji.
Może Ty odpowiesz na pytanie:
"Czy przed tą konwencją można było bić żonę (i teściową)?"

PiS-owcy leli, nawet jeden zabił ale mimo, że był "niepoczytalnym"
członkiem rady nadzorczej w energetycznej spółce nie poszedł do pierdla
czyli jednak można. Zadowolony?

Data: 2020-07-18 23:55:59
Autor: z
będzie można bić żonę (i teściow ą)
Czy dzięki tej konwencji ten człowiek poszedłby do pierdla?

Odpowiedz.

Data: 2020-07-19 08:31:55
Autor: Runt
W dniu 2020-07-18 o 23:55, z pisze:
Czy dzięki tej konwencji ten człowiek poszedłby do pierdla?
Odpowiedz.

do kogo kierujesz swoje prośby? ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-19 18:14:23
Autor: z
będzie można bić żonę (i teściow ą)
Nikt tu z Tobą nie rozmawia.

Data: 2020-07-19 19:04:18
Autor: Runt
będzie można bić żonę (i teściow ą)
W dniu 2020-07-19 o 18:14, z pisze:
Nikt tu z Tobą nie rozmawia.

więc się weź i ty odp...l!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-18 07:04:24
Autor: Runt

https://www.newsweek.pl/polska/polityka/byly-radny-pis-bije-zone-i-zneca-sie-nad-rodzina-pani-karolina-wrzucila-do-sieci/mgwsztp

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-18 07:10:39
Autor: Runt
W dniu 2020-07-17 o 13:07, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No to prezydent będzie miał okazje ułaskawić kolesia:

Data: 2020-07-18 11:43:06
Autor: z
będzie można bić żonę (i teściow ą)
Japa Ci za chwilę wytłumaczy co dobrego dostajemy z konwencją.

Ty piszesz nie na temat.

Bierz przykład z kolegi.

będzie można bić żonę (i teściową)