bagaznik dachowy jakiej firmy

Data: 2010-03-21 12:03:52
Autor: bartek
bagaznik dachowy jakiej firmy
witam,
jestem obecnie w trakcie poszukiwania jakiegos boxu dachowego, kompletnie sie na tym nie znam

auto vectra c sedan.

jakiej firmy polecacie boxy i relingi ?
slyszalem ze thule....a moze cos innego ?
slyszalem ze thule przereklamowane... ;)

Data: 2010-03-22 09:31:52
Autor: Axel
"bartek" <felsuma@wp.pl> wrote in message
witam,
jestem obecnie w trakcie poszukiwania jakiegos boxu dachowego, kompletnie sie na tym nie znam
auto vectra c sedan.
jakiej firmy polecacie boxy i relingi ?

Jestes pewien, ze relingi, a nie belki?
Bo w sedanie to chyba relingow jednak sie nie montuje ;-P
A jesli chodzi o belki - mam do Vectry C sedan oryginalne alu belki Oplowskie - szybko montowane w gniazda na dachu, z blokada na klucz.

slyszalem ze thule....a moze cos innego ?
slyszalem ze thule przereklamowane... ;)

Mam dlugi box Inter-pack z serii Carver i jestem w zasadzie zadowolony. W zasadzie - bo rzadko go uzywam, wlasciwie 2-3 razy w roku (narty).
Ma przede wszystkim system szybkiego montowania i latwo regulowany rozstaw mocowan metalowe szyny z przesuwanymi mocowaniami. Robienie dziur w boksie, jak w tanszych wersjach jest IMHO bez sensu - zwlaszcza, ze box zwykle jest dluzej uzywany niz samochod (a w moim przypadku na dwoch samochodach)

--
Axel

bagaznik dachowy jakiej firmy