bagaznik gwizdze

Data: 2018-08-27 21:52:20
Autor: Axel
bagaznik gwizdze

"J.F."  wrote in message news:123tmvjiij5pl$.fk1qp9x47788$.dlg40tude.net...

Zamontowalem belki na dachu ... i gwizdza.
A wydawaloby sie, ze Thule to porzadna marka.

Macie jakies patenty, zeby nie gwizdały ?

Mam taki patent, że jak nie są mi potrzebne, to natychmiast zdejmuję i chowam do bagażnika. We wszystkich samochodach belki hałasowały - niekoniecznie gwizdały, ale było zdecydowanie głośniej, niż bez.

--
Axel

bagaznik gwizdze