bagażnik na klapę thule clipon 9103 - pytanie

Data: 2011-07-12 00:40:11
Autor: mariusz
bagażnik na klapę thule clipon 9103 - pytanie
witam wszystkich,
zakupiłem niedawno używany bagażnik thule clipon 9103.
Podczas zakładania go na klapę samochodu odniosłem wrażenie że
sprężyna z lewej słabiej "naciąga".

http://tnij.org/ml33

Czy to jest przypadłość która ma prawo się pojawić po jakimś czasie
używania ?
Czy jest możliwość regulacji naciągu sprężyny żeby dociągała tak samo
jak ta z prawej ?
/Mariusz

Data: 2011-07-13 20:43:48
Autor: Janko Walski
[...]

Masz na mysli dolne zaczepy?
Z tego co pamietam one sa na gwincie i poprzez wkrecanie albo odkrecanie reguluje sie docisk w zaleznosci od auta.

bagażnik na klapę thule clipon 9103 - pytanie