bagażnik polo coupe 92

Data: 2009-11-02 10:31:01
Autor: krzysiek82
bagażnik polo coupe 92
zenia pisze:
W książce na temat polo nie
znalazłam info ale może ktoś ma takie same autko i mnie poratuje :)))
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

polecam Etkę katalog części VW, poza tym tam był z tego co wiem jeden rodzaj dostępny. Więc idziesz na szrot lub do sklepu i kupujesz bez problemu.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-02 01:44:21
Autor: zenia
bagażnik polo coupe 92
On 2 Lis, 10:31, krzysiek82 <krzysiek...@NOSPAMo2.pl> wrote:
zenia pisze:
> [...]

polecam Etkę katalog części VW, poza tym tam był z tego co wiem jeden
rodzaj dostępny. Więc idziesz na szrot lub do sklepu i kupujesz bez

Dzięki za info, niestety w tej Etce nie znalazłam nic na temat polo z
92. No ale skoro mówisz że jeden rodzaj zamka jest to chyba nie będzie
z tym problemu :)

bagażnik polo coupe 92