bagażnik tylny

Data: 2009-09-23 21:00:07
Autor: BoDro
bagażnik tylny
Zastanawiam się nad lekkim bagażnikiem do celów miejsko-podmiejskich. Musi
mieć klapkę i nie będzie używany pod sakwy. Może mieliście do czynienia z
tymi modelami - co o nich sądzicie?:

http://www.velo.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=2277

http://www.velo.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=292

a może inne propozycje?

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-09-23 21:22:01
Autor: arturbac
bagażnik tylny
BoDro pisze:
[...]

Ten mam i na 26" mam go podniesionego na maksa do góry (niby ustawienie 28") chociaż mógłbym niżej go dać ale nie chce zbyt nisko mieć sakw.

Bardzo regulowalny i nie mam problemów na razie ( 1 miesiąc ).

A.

Data: 2009-09-23 21:57:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
bagażnik tylny
BoDro bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Zastanawiam się nad lekkim bagażnikiem do celów miejsko-podmiejskich. Musi
mieć klapkę i nie będzie używany pod sakwy.

To w zasadzie możesz kupić cokolwiek, bo bagażnik jak dostanie 5kg to
pewnie będzie się cieszył. ;-)

Data: 2009-09-23 22:13:16
Autor: BoDro
bagażnik tylny
"Marek 'marcus075' Karweta" napisał:

To w zasadzie możesz kupić cokolwiek, bo bagażnik jak dostanie 5kg to
pewnie będzie się cieszył. ;-)

no nie - bicyklowi z dobrą, wieloletnią służbę należy się coś lepszego, niż
"cokolwiek" :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-09-23 23:32:03
Autor: arturbac
bagażnik tylny
BoDro pisze:
[...]

worek kleju do kafelek -> 25kg jak ulał pasuje na ten bagażnik ;-)
Przy czym jazda z takim workiem może przypominać jazdę tzw "kolarzy" co siędzą w jedynym słusznym miejscu, gdzie w.g części społeczeństwa należy wsadzić wszystkich za wszystko :-)

bagażnik tylny