bajka

Data: 2011-03-28 16:35:52
Autor: DJ\(Dominik\)
bajka
A gdzie dają te 1,5% miesięcznie bez ryzyka? Też w bajkach?

Data: 2011-03-28 18:32:09
Autor: wektor
bajka
Ja tej bajki nie napisałem. Znalazłem w sieci. Ale nie ma tam zwrotu "bez ryzyka".

Data: 2011-03-28 19:21:52
Autor: Fidelio
bajka
Ja tej bajki nie napisałem. Znalazłem w sieci. Ale nie ma tam zwrotu "bez ryzyka".

No to śmigaj do ministerstwa finansów, Vincent Cię ozłoci za takie finansowe perpeetum mobile, a emeryci postawią Ci pomnik ;-)

Data: 2011-03-28 19:32:00
Autor: wektor
bajka
No to śmigaj do ministerstwa finansów, Vincent Cię ozłoci za takie finansowe perpeetum mobile, a emeryci postawią Ci pomnik ;-)

Vincent jest wydawaczem, a nie kumulaczem :)

Data: 2011-03-28 20:56:56
Autor: Fidelio
bajka
No to śmigaj do ministerstwa finansów, Vincent Cię ozłoci za takie finansowe perpeetum mobile, a emeryci postawią Ci pomnik ;-)

Vincent jest wydawaczem, a nie kumulaczem :)

Gdyby ktoś gwarantował 1,5% miesiecznie to każdy byłby kumulaczem .

bajka