bajka o myszy fajfer

Data: 2009-03-13 17:50:15
Autor: Piter
bajka o myszy fajfer
Mam pytanie czy ktoś kojarzy bajkę o myszy fajfer ? jaki nosiła ona tytuł?
wiem że jest grupa animowane ale tam ostatni post to z listopada ubiegłego roku ;/

Data: 2009-03-13 18:29:23
Autor: JanKo
bajka o myszy fajfer
Agent Piter nadaje:

Mam pytanie czy ktoś kojarzy bajkę o myszy fajfer ? jaki nosiła ona
tytuł? wiem że jest grupa animowane ale tam ostatni post to z
listopada ubiegłego roku ;/

Jeśli chodzi ci o Fajwela Myszkowicza to pewnie bedzie "Amerykańska Opowieść" i/lub "Myszy i koty na Dzikim Zachodzie"
http://www.filmweb.pl/f3847/Ameryka%C5%84ska+opowie%C5%9B%C4%87+Feiwel+rusza+na+Zach%C3%B3d,1991

Data: 2009-03-13 18:34:23
Autor: Piter
bajka o myszy fajfer

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:gpe55d$36e$1inews.gazeta.pl...
Agent Piter nadaje:

[...]

dzięki wielkie, chodzi o tą amerykańską opowieść :)

Data: 2009-03-21 14:24:24
Autor: Radiohit
bajka o myszy fajfer

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gpe2rt$rpm$1pyro.tvk.wroc.pl...
Mam pytanie czy ktoś kojarzy bajkę o myszy fajfer ? jaki nosiła ona tytuł?
wiem że jest grupa animowane ale tam ostatni post to z listopada ubiegłego roku ;/

co to jest wogóle mig mig hahaha

bajka o myszy fajfer