Data: 2012-04-20 11:06:09 | |
Autor: mohonk | |
bajzel w Open Finance | |
W ramach redukcji ilości kont bankowych, postanowiłem swego czasu zamknąć konto "optymalne" w Open Finance. Zadzwoniłem na infolinię, żeby dowiedzieć się co i jak. Konsultant z którym rozmawiałem przesłał mi szybciutko mailem formularz wypowiedzenia umowy ramowej.
Formularz wypełniłem, wysłałem listem poleconym w grudniu i o sprawie zapomniałem. W marcu z ciekawości spróbowałem zalogować się na swoje konto w OF i ze zdziwieniem zauważyłem, że wszystko działa jak dawniej i moje konto jest aktywne. Zadzwoniłem więc na infolinię - żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło. Myślę sobie OK, może poczta zgubiła... Wypełniłem więc znowu druczek i złożyłem 5 kwietnia w oddziale. Pani z uśmiechem przybiła pieczątkę na drugim egzemplarzu, przy mnie zapakowała w kopertę, którą zaadresowała do centrali. Loguję się wczoraj, wszystko działa jak działało - piszę do OF, otrzymuję odpowiedź że żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło... Odradzam powierzanie pieniędzy instytucji, w której panuje taki bałagan. Pozdrawiam mohonk -- |
|
Data: 2012-04-20 11:40:10 | |
Autor: Józef Gołaś | |
bajzel w Open Finance | |
po co likwidujesz źle ci było - wszystko bezpłatne
siedź cicho a tak straciłeś juz z 5 zł na polecony + czas stracony na pójście do oddziału+ kolejki+ czas w oddziale zobacz ile straciłeś a sprawy i tak nie załatwiłeś hehe -- |
|
Data: 2012-04-20 13:36:52 | |
Autor: Liwiusz | |
bajzel w Open Finance | |
W dniu 2012-04-20 13:06, mohonk pisze:
W ramach redukcji ilości kont bankowych, postanowiłem swego czasu zamknąć Sprawdź na www po numerze listu poleconego, czy dotarł do adresata. -- Liwiusz |
|
Data: 2012-04-20 14:00:04 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
bajzel w Open Finance | |
"mohonk" jmrfv1$q4m$1@inews.gazeta.pl Odradzam powierzanie pieniędzy instytucji, w której panuje taki bałagan. Ja to odradzam od paru lat, kiedy to GetinB zawierał ze mną umowę o kartę kredytową. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-04-20 19:41:57 | |
Autor: Konfabulator | |
bajzel w Open Finance | |
mohonk <mohonk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Formularz wypełniłem, wysłałem listem poleconym w grudniu i o sprawie zapomniałem. Wypełniłem więc znowu druczek i złożyłem 5 kwietnia w oddziale. Pani z uśmiechem przybiła pieczątkę na drugim egzemplarzu, przy mnie zapakowała w kopertę, którą zaadresowała do centrali. Więc ten drugi ruch był błędem. Ale tylko o tyle, że okres wypowiedzenia należy liczyć od dnia złożenia tego drugiego pisma. Nie powinieneś też niczego sprawdzać i się logować, bo to może zostać potraktowane jako chęć kontynuowania umowy. A skoro już mówimy o tym burdelku to papier z piecuntkom i podpisem panienki z okienka jest dowodem złożenia wypowiedzenia, to czy dostępy są czy nie, to czy dotarło czy nie, to Ciebie nie powinno w ogóle interesować, mogą Ci prawnie naskoczyć, umowa nie istnieje po okresie wypowiedzenia. -- |
|
Data: 2012-04-30 11:42:49 | |
Autor: mohonk | |
bajzel w Open Finance | |
Konto po długich bojach udało się wreszcie zamknąć - OF odnalazł w swoich czeluściach moje pismo.
Co ciekawe, pomimo zamkniętych kont, bankowość elektroniczna w dalszym ciągu działa. Czy z tego interesu nie da się całkowicie wypisać??? Pozdrawiam mohonk -- |