W dniu 2012-04-20 13:06, mohonk pisze:
W ramach redukcji ilości kont bankowych, postanowiłem swego czasu zamknąć
konto "optymalne" w Open Finance.
Zadzwoniłem na infolinię, żeby dowiedzieć się co i jak. Konsultant z którym
rozmawiałem przesłał mi szybciutko mailem formularz wypowiedzenia umowy
ramowej.
Formularz wypełniłem, wysłałem listem poleconym w grudniu i o sprawie
zapomniałem.
W marcu z ciekawości spróbowałem zalogować się na swoje konto w OF i ze
zdziwieniem zauważyłem, że wszystko działa jak dawniej i moje konto jest
aktywne.
Zadzwoniłem więc na infolinię - żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło.
Myślę sobie OK, może poczta zgubiła...
Wypełniłem więc znowu druczek i złożyłem 5 kwietnia w oddziale. Pani z
uśmiechem przybiła pieczątkę na drugim egzemplarzu, przy mnie zapakowała w
kopertę, którą zaadresowała do centrali.
Loguję się wczoraj, wszystko działa jak działało - piszę do OF, otrzymuję
odpowiedź że żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło...
Odradzam powierzanie pieniędzy instytucji, w której panuje taki bałagan.
Sprawdź na www po numerze listu poleconego, czy dotarł do adresata.
--
Liwiusz
|