bak mi się wyciera :(

Data: 2009-04-03 19:23:58
Autor: ArturVF500
bak mi się wyciera :(

Użytkownik "metalbeast" <psych@-- -- -- -- -master.pl> napisał w wiadomości news:gr5cge$lvd$1ns.master.pl...
witam
Sezon zacząłem i po jakiś 200km jazdy zobaczyłem białe ślady na kolanach od strony baku. Mam skórzane spodnie. Okazało się, że ten pył to przerarte miejsca na baku, gdzie się go kolanami trzyma :O

a kremujesz czyms spodnie co jakis czas, czy po prostu wkladasz na tylek? jak z rekoma - nie kremujesz, sqra jest szorstka; nie dosc ze dobijasz gacie to jeszcze lakier - BTW uzupellnij ubytki klaru;D

pozdrawiam
Artur

Data: 2009-04-03 22:58:45
Autor: metalbeast
bak mi się wyciera :(

a kremujesz czyms spodnie co jakis czas, czy po prostu wkladasz na tylek? jak z rekoma - nie kremujesz, sqra jest szorstka; nie dosc ze dobijasz gacie to jeszcze lakier - BTW uzupellnij ubytki klaru;D

pory już się szykują do smarowania, bo po zimie jakieś sztywne się zrobiły, mimo iż przed zimą je ostro nacierałem ;D
Nie wiem teraz czy podkleić folią bezbarwną czy natrysnąć klarem...

bak mi się wyciera :(