balustrada na balkonie - jaki rodzaj drewna? [cross]

Data: 2009-06-09 22:28:32
Autor: Jacek
balustrada na balkonie - jaki rodzaj drewna? [cross]
Buk odpada, bo na zewnątrz wytrzymuje mniej niz sosna.
Modrzew może byc ok, o ile nie trafisz na modrzew z suszu, który szlag trafi na 4 lata (wiem z autopsji - "panie, modrzew pierwsza klasa").
Olcha jest ok, chociaż nie wygląda może rewelacyjnie i lubi się krzywić po czasie. Mam z olchy płot i trzyma sie doskonale.
Może coś syberyjskiego? Modrzew, sosna? Właśnie będę wymieniał deski na tarasie z tego "panie, modrzew pierwsza klasa" na sosnę syberyjską. Podobno trwałość zbliżona do egzotyków ale nie w takiej cenie. www.stamadrew.pl

Jacek

Data: 2009-06-09 23:50:52
Autor: gordom
W dniu 2009-06-09 22:28, Jacek pisze:

> Modrzew może byc ok, o ile nie trafisz na modrzew z suszu, który
> szlag trafi na 4 lata (wiem z autopsji - "panie, modrzew pierwsza
> klasa").

Co masz na myśli mówiąc: "modrzew z suszu"? Był za bardzo odżywiczony?

pozdr.,
gordom

balustrada na balkonie - jaki rodzaj drewna? [cross]