bałwanie

Data: 2010-10-21 14:11:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
bałwanie
Znajomy powiedział mi wprost: na tym forum są prowokatorzy. PiS. CELOWO uzywają chamskich określeń i obrażają innych w tym prezydenta i rząd by wywoływać ataki agresji. TO PŁATNI, ZAWODOWI PROWOKATORZY! Przyznam, że dałem się wciągnąć w ich sidła! M.in. tacy jak: awe, raff, jaksa, hans kloss, tomy m, razor CELOWO prowokują by później prezes PiS mógł grzmieć w mediach o dziejącej mu się krzywdzie!

-- Zahir

Te he he he bałwanie! Przestań zasrywać grupę swoimi idiotyzmami! Co za baran! Jeszcze ci idioto nie przeszło? Hiiiiihiiiihahahahhahaaaa! Masz parcie? Głupio tak mieć za szefa skończonego oszołoma!
(wyciąg z postów Zahira)

Data: 2010-10-21 17:35:10
Autor: heÂŽsk
bałwanie
On Thu, 21 Oct 2010 14:11:05 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

> [...]
> Te he he he bałwanie! Przestań zasrywać grupę swoimi idiotyzmami! Co za baran! Jeszcze ci idioto nie przeszło? Hiiiiihiiiihahahahhahaaaa! Masz parcie? Głupio tak mieć za szefa skończonego oszołoma!

 wystap z wnioskiem o zakaz dostepu zahira-miglanca do internetu!
 nikt nie bedzie sugerowac, ze jestes pisowskim prowokatorem! ;o)))

bałwanie