banalna sprawa... beznadziejna sprawa...

Data: 2009-04-13 21:55:13
Autor: Doxent
banalna sprawa... beznadziejna sprawa...
pala, ale monitor nie reaguje - czarny ekran. Monitor na pewno jest ok, bo
stary komputer na tym starym monitorze - dziala.

czy ten kineskopowy to nie przypadkiem LG Flatron 17''  ? Jeżeli tak to one bardzo często jakimś cudem gryzą się z Asusami i komputer nie rusza. Ostatnio temat przerabiałem na płycie Asus jakieś 7 lat temu ale wtedy po podłączeniu Flatrona do karty graficznej płyta główna krzyczała głosem pc-speakera "no cpu installed". Do tej pory nie mam pojęcia co mogło być powodem ale z tamtym Flatronem nie szło odpalić tamtego komputera. Z każdym innym monitorem komp chodził prawidłowo tak samo tamten Flatron nie obsadzał żadnego innego komputera.

banalna sprawa... beznadziejna sprawa...