bananowa republika, równi i równiejsi

Data: 2019-01-05 17:29:04
Autor: japanizer
bananowa republika, równi i równiejsi
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/afera-z-kierowca-kaczynskiego-policja-nic-takiego-nie-mialo-miejsca/w3dl9hk

  Afera z kierowcą Kaczyńskiego. Zadziwiająca odpowiedź policji

  Zaskakująca odpowiedź policji ws. skandalicznego incydentu z udziałem kierowcy   Jarosława Kaczyńskiego. Jak informowała WP, kierujący autem z prezesem PiS w   środku wjechał w drogę jednokierunkową, a gdy został zatrzymany przez jednego z   funkcjonariuszy, w niezwykle opryskliwy sposób domagał się przepuszczenia, a   następnie miał grozić policjantowi zwolnieniem z pracy.

No dobra zmiana, dobra!

Data: 2019-01-06 08:11:51
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:bcc1ba83-8ac2-4bfc-ad1d-6651ed120c4agooglegroups.com...
[...]

"Z drogi dziady!  Pan i władca jedzie!" - zwykły parobek stawia sie ponad naród!

Epilog tej bufonady to zwolnienie policjanta ze słuzby.
Zaproponowano mu by szukał pracy w Zieleni Miejskiej. ;-)))

--
Pajdak

bananowa republika, równi i równiejsi