banda rudego donka

Data: 2011-03-26 10:00:14
Autor: Inc
banda rudego donka
Bohater tekstu „Rz" pobity przez nieznanych sprawców
Jarosław Kałucki 26-03-2011, ostatnia aktualizacja 26-03-2011 15:40

Pawłowi Miterowi, 24-latkowi, który podszył się pod znajomego szefa Kancelarii Prezydenta i ośmieszył najważniejszych decydentów w TVP, wybito ząb i ostrzeżono przed kontaktami z prasą

- Zostałem poobijany, wybito mi przedni ząb i przekazano ostrzeżenie, żebym uważał z kim rozmawiam i nie kontaktował się już z prasą — powiedział portalowi Ksd. media. pl Paweł Miter.

Do pobicia doszło na jednym ze strzeżonych osiedli wrocławskich 23 marca 2011 r. Dzień wcześniej w tygodniku „Nasza Polska" ukazał się wywiad z Pawłem Miterem, w którym powiedział on po raz pierwszy, że otrzymywał SMS-y z pogróżkami.

Jak informuje Katolickie Stowarzyszenie dziennikarzy, którego członkiem jest Miter, pobicie zostało zgłoszone policji. Jednak nadkomisarz Krzysztof Zaporowski, rzecznik wrocławskiej policji powiedział "Rz", aż do piątkowego popołudnia zdarzenie, o którym mówi Miter, nie zostało zgłoszone w żadnym z komisariatów.

W marcu tego roku „Rzeczpospolita" opisała prowokację, jakiej dokonał Paweł Miter. Wysłał on byłemu prezesowi TVP Włodzimierzowi Ławniczakowi maila z fałszywej domeny Jacka Michałowskiego, szefa kancelarii prezydenta Bronisława Komorowskiego. Z treści maila napisanego przez młodego prowokatora prezes z Woronicza dowiedział się, że prezydent Komorowski chciałby, żeby dać mu program w telewizji. Niedługo po tym z ramówki zdjęto program „Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego. W tym czasie władze TVP podpisały wstępną umowę z „człowiekiem od prezydenta" na kwotę 39 tys. zł.

Tuż po publikacji „Rzeczpospolitej" dyrektorzy z TVP (Marian Kubalica i Andrzej Jeziorek, wspierający angaż Mitera w w telewizyjnej „Jedynce") złożyli zawiadomienie w prokuraturze oskarżając go o oszustwo.

Rzeczpospolita

Data: 2011-03-26 23:07:30
Autor: Inc
banda rudego donka
Zennon pisze:

Cukier-Kotek?

Nie, donek-bandziorek

Data: 2011-03-27 05:11:11
Autor: zbig
banda rudego donka
On 27 Mar, 06:07, Inc <g...@lljl.pl> wrote:
Zennon pisze:

> Cukier-Kotek?

Nie, donek-bandziorek

A jaki interes moe mie premier w pobiciu kryminalisty (czonka
katolickiej organizacji!), ktry podszywa si pod znajomego
prezydenta.
Moesz to cymbale jako sensownie uzasadni.

Data: 2011-03-27 14:15:39
Autor: Inc
banda rudego donka
Zennon pisze:

[...]

Zapytaj Zenka gbie, wytumaczy ci sensownie.

Data: 2011-03-27 14:17:03
Autor: Pinocchio
banda rudego donka

Uytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:433487e6-0b4e-45d6-8301-75d2836c1e26k9g2000yqi.googlegroups.com...
Zennon pisze:

> [...]

katolickiej organizacji!), ktry podszywa si pod znajomego
prezydenta.
Moesz to cymbale jako sensownie uzasadni.

To nie cymba, to jeop od urodzenia! Zreszt nie tylko on. Jest tu kilku podobnych mu durni z sieczk we bie. Jako tak si skada, e wszyscy s zwolennikami PiS. Wniosek: elektorat PiS tworz pgowki bo tylko tacy wierz w prezesa, ktry nie do, e jest starym (62!) kawalerem, to nie ma prawa jazdy czy karty do bankomatu. Ciekaw jestem czy kiedykolwiek mia kobiet w zku.

PhD

Data: 2011-03-27 14:17:12
Autor: Inc
banda rudego donka
Pinocchio pisze:

To nie cymba, to jeop od urodzenia! Zreszt nie tylko on. Jest tu kilku podobnych mu durni z sieczk we bie.

Chlopak, idz pogwizdaj tatusiowi jak bedzie sika i nie zawracaj dupy szczylu.

Data: 2011-03-26 16:42:24
Autor: TUsk-154
banda rudego donka
Rosnie w sile UBecja, pod rzadami Tuska...

banda rudego donka