banda rudego donka

Data: 2011-03-26 16:25:05
Autor: Zennon
banda rudego donka

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:imkv20$n9v$1dont-email.me...
Bohater tekstu „Rz" pobity przez nieznanych sprawców
Jarosław Kałucki 26-03-2011, ostatnia aktualizacja 26-03-2011 15:40

Pawłowi Miterowi, 24-latkowi, który podszył się pod znajomego szefa Kancelarii Prezydenta i ośmieszył najważniejszych decydentów w TVP, wybito ząb i ostrzeżono przed kontaktami z prasą

- Zostałem poobijany, wybito mi przedni ząb i przekazano ostrzeżenie, żebym uważał z kim rozmawiam i nie kontaktował się już z prasą — powiedział portalowi Ksd. media. pl Paweł Miter.

Do pobicia doszło na jednym ze strzeżonych osiedli wrocławskich 23 marca 2011 r. Dzień wcześniej w tygodniku „Nasza Polska" ukazał się wywiad z Pawłem Miterem, w którym powiedział on po raz pierwszy, że otrzymywał SMS-y z pogróżkami.

Jak informuje Katolickie Stowarzyszenie dziennikarzy, którego członkiem jest Miter, pobicie zostało zgłoszone policji. Jednak nadkomisarz Krzysztof Zaporowski, rzecznik wrocławskiej policji powiedział "Rz", aż do piątkowego popołudnia zdarzenie, o którym mówi Miter, nie zostało zgłoszone w żadnym z komisariatów.

Cukier-Kotek?

Zennon

Data: 2011-03-26 23:07:30
Autor: Inc
banda rudego donka
Zennon pisze:

Cukier-Kotek?

Nie, donek-bandziorek

Data: 2011-03-27 05:11:11
Autor: zbig
banda rudego donka
On 27 Mar, 06:07, Inc <g...@lljl.pl> wrote:
Zennon pisze:

> Cukier-Kotek?

Nie, donek-bandziorek

A jaki interes mo¿e mieæ premier w pobiciu kryminalisty (cz³onka
katolickiej organizacji!), który podszywa³ siê pod znajomego
prezydenta.
Mo¿esz to cymbale jako¶ sensownie uzasadniæ.

Data: 2011-03-27 14:15:39
Autor: Inc
banda rudego donka
Zennon pisze:

[...]

Zapytaj Zenka g³±bie, wyt³umaczy ci sensownie.

Data: 2011-03-27 14:17:03
Autor: Pinocchio
banda rudego donka

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:433487e6-0b4e-45d6-8301-75d2836c1e26k9g2000yqi.googlegroups.com...
Zennon pisze:

> [...]

katolickiej organizacji!), który podszywa³ siê pod znajomego
prezydenta.
Mo¿esz to cymbale jako¶ sensownie uzasadniæ.

To nie cymba³, to je³op od urodzenia! Zreszt± nie tylko on. Jest tu kilku podobnych mu durni z sieczk± we ³bie. Jako¶ tak siê sk³ada, ¿e wszyscy s± zwolennikami PiS. Wniosek: elektorat PiS tworz± pó³g³owki bo tylko tacy wierz± w prezesa, który nie do¶æ, ¿e jest starym (62!) kawalerem, to nie ma prawa jazdy czy karty do bankomatu. Ciekaw jestem czy kiedykolwiek mia³ kobietê w ³ózku.

PhD

Data: 2011-03-27 14:17:12
Autor: Inc
banda rudego donka
Pinocchio pisze:

To nie cymba³, to je³op od urodzenia! Zreszt± nie tylko on. Jest tu kilku podobnych mu durni z sieczk± we ³bie.

Chlopak, idz pogwizdaj tatusiowi jak bedzie sika³ i nie zawracaj dupy szczylu.

banda rudego donka