bank który ma tworzyć firma Orange

Data: 2014-05-07 03:32:08
Autor: zarząd komplementariusza
bank który ma tworzyć firma Orange
swego czasu zapowiadano bank współtworzony przez Orange oraz przez mBank

czy orientujecie się czy to ma być nowy podmiot na rynku?

 czy raczej dojdzie do rebrandingu na wzór InvestBanku (który "cały" stał się Plus Bankiem) albo na wzór Aliora (którego część nazywała się Sync a teraz ma się nazywać T-Mobile Usługi Bankowe)?

Data: 2014-05-07 13:02:25
Autor: J.F
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał w wiadomości
swego czasu zapowiadano bank współtworzony przez Orange oraz przez mBank
czy orientujecie się czy to ma być nowy podmiot na rynku?

nowy podmiot ma pewne ograniczenia - np 5 mln euro kapitalu zalozycielskiego. Choc w sumie dla duzego operatora to sa drobne nie warte wzmianki.

czy raczej dojdzie do rebrandingu na wzór InvestBanku (który "cały" stał się Plus Bankiem) albo na wzór Aliora (którego część nazywała się Sync a teraz ma się nazywać T-Mobile Usługi Bankowe)?

Nie wiem czy mbank ma sie ochote pozbywac jakiejs marki.
Ale ze ma ich juz 4, to pewnie moze latwo wykreowac piata. I szosta.

A swoja droga - skad to nagle parcie operatorow na banki ?
Czyzby mieli ochote jakies platnosci przez telefon upowszechnic, i bank im do tego potrzebny ?

J.

Data: 2014-05-07 05:45:04
Autor: zarząd komplementariusza
bank kt�ry ma tworzy� firma Orange
nowy podmiot ma pewne ograniczenia - np 5 mln euro kapitalu zalozycielskiego. Choc w sumie dla duzego operatora to sa drobne nie warte wzmianki.

można też tworzyć jednostki organizacyjne pod nową marką
w obrębie już istniejącej licencji bankowej - tak jak np. BGŻ stworzyło Optimę (chodzi mi o to że nie musi ona
mieć odrębnego kapitału założycielskiego i odrębnej licencji)
a dawny BRE stworzył przed laty mBank i Multiptaszka

Data: 2014-05-07 17:09:57
Autor: J.F
[...]

Tylko wtedy taka wewnetrzna jednostka organizacyjna jest dalej oddzialem macierzystego banku, i nie ma nic wspolnego z operatorem.
Choc moze sie podobnie nazywac.

Predzej jakis niesamodzielny bank, bazujacy na doswiadczeniu jednego wspoludzialowca..

J.

Data: 2014-05-07 10:40:55
Autor: zarząd komplementariusza
bank kt�ry ma tworzy� firma Orange
W dniu środa, 7 maja 2014 17:09:57 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
Uďż˝ytkownik "zarzďż˝d komplementariusza"  napisaďż˝

>mo�na te� tworzy� jednostki organizacyjne pod now� mark�

>w obr�bie ju� istniej�cej licencji bankowej - tak jak

>np. BG� stworzy�o Optim� (chodzi mi o to �e nie musi ona

>mie� odr�bnego kapita�u za�o�ycielskiego i odr�bnej licencji)

>a dawny BRE stworzyďż˝ przed laty mBank i Multiptaszka

Tylko wtedy taka wewnetrzna jednostka organizacyjna jest dalej oddzialem macierzystego banku, i nie ma nic wspolnego z operatorem.

Choc moze sie podobnie nazywac.

Predzej jakis niesamodzielny bank, bazujacy na doswiadczeniu jednego wspoludzialowca..

J.

takim jak to nazwałeś "niesamodzielnym bankiem" jest (wg Ciebie) AliorSync?
a jeśli nie, to czy możesz podać przykład "niesamodzielnego banku" w Polsce?

Data: 2014-05-07 05:45:43
Autor: zarząd komplementariusza
bank kt�ry ma tworzy� firma Orange
aż dziwne że do tej pory nikt nie ogłosił powstania Play Banku ;)

Data: 2014-05-07 15:12:43
Autor: Pete

http://serwisy.gazetaprawna.pl/telekomunikacja/artykuly/794815,play-romans-telekomu-z-bankiem-nic-z-tego-nie-wyjdzie.html

--
Pete

Data: 2014-05-09 00:04:35
Autor: Marek
On Wed, 7 May 2014 13:02:25 +0200, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A swoja droga - skad to nagle parcie operatorow na banki ?
Czyzby mieli ochote jakies platnosci przez telefon upowszechnic, i bank im do tego potrzebny ?

Nie są juĹź w stanie zarabiać na głównej działalności czyli "telefonach", najgorzej podobno w tmobile. Zauwaz, Ĺźe oprĂłcz wchodzenia w  banki ("oddajacy" sie bank liczy na wykoerystanie bazy klientow telekom ) np. orange probuje faktoring i inne uslugi.

--
Marek

Data: 2014-05-09 08:52:46
Autor: J.F.
bank ktory ma tworzyc firma Orange
Dnia Fri, 09 May 2014 00:04:35 +0200, Marek napisał(a):
[...]

Nie są już w stanie zarabiać na głównej działalności czyli "telefonach", najgorzej podobno w tmobile.

No fakt, klientow juz nie przybywa, abonamenty chyba coraz nizsze,
choc patrzac na rynek to niewiele nizsze. Siec niby stoi, ale ciaglych modernizacji wymaga.
Ale to nadal sa miliardy zlotych

Zauwaz, że oprócz wchodzenia w  banki ("oddajacy" sie bank liczy na wykoerystanie bazy klientow telekom ) np. orange probuje faktoring i inne uslugi.

No fakt, "telefon zawsze ma sie przy sobie" i az sie prosi nim placc
nie tylko za dzwonki, gry i horoskopy. Ale to juz dawniej bylo.

J.

Data: 2014-05-07 13:45:56
Autor: Konfabulator
bank który ma tworzyć firma Orange
Nie będzie nowego podmiotu, jedynie nowy oddział, pomarańczowy w ramach nowego systemu mBanku. Więcej na ten moment publicznie mówić nie można.

Data: 2014-05-10 10:55:32
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu środa, 7 maja 2014 22:45:56 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
Nie będzie nowego podmiotu, jedynie nowy oddział, pomarańczowy w ramach nowego systemu mBanku. Więcej na ten moment publicznie mówić nie można.

czyli coś na wzór multiptaszka działającego jako jedna z marek BRE?

Data: 2014-05-10 12:09:37
Autor: Konfabulator
bank który ma tworzyć firma Orange
Coś na wzór tego co stało się z Synckiem. Tylko tu bankiem będzie mBank, bo BRE nie istnieje :-)

Data: 2014-05-13 06:58:17
Autor: J.F.
On Wed, 7 May 2014 03:32:08 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza<zarzadkomplementariusza@poczta.pl> wrote:
czy orientujecie się czy to ma być nowy podmiot na rynku?

 czy raczej dojdzie do rebrandingu na wzĂłr InvestBanku (ktĂłry
"cały" =
stał się Plus Bankiem) albo na wzór Aliora (którego część naz=
ywała się Sync a teraz ma się nazywać T-Mobile Usługi Bankowe)?

Play jeszcze nie ma swojego banku  .... :-)

bank który ma tworzyć firma Orange