bank nie rozmienia pieniędzy

Data: 2009-02-23 15:08:48
Autor: kris
bank nie rozmienia pieniędzy

Użytkownik "Artur" <apturx@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gnua7p$rsk$1inews.gazeta.pl...

Witam

Dzisiaj w placówce PKO BP dowiedziałem się, że bank nie rozmienia pieniędzy (chciałem rozmienić banknot 100zł) . Czy bank mógł mi odmówić? Rozumiem, że różne banki mog± pobierać prowizję od takiej operacji ale z odmow± spotkalem się poraz pierwszy.

My¶le bank jako instytucja prywatna jak nie zechce to nie musi cie obsługiwać. Tak samo jak w sklepie moga± odmówić Tobie sprzedaży bułek bo im się Twoja facjata nie podoba;)))

Krzysiek

Data: 2009-02-23 15:14:38
Autor: Kamil Jońca
bank nie rozmienia pieniędzy
"kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> writes:

[...]

My¶le bank jako instytucja prywatna jak nie zechce to nie musi cie obsługiwać. Tak samo jak w sklepie moga± odmówić Tobie sprzedaży bułek bo im się Twoja facjata nie podoba;)))

Ani jedno[1], ani drugie[2] nie musi być prawd±. [1] - nie wiem czy jaki¶ przepis reguluje kwestię wymiany pieniędzy
przez banki, ale nie zdziwiłbym się gdyby tak bylo.
[2] - zdaje się, że odmowa sprzedaży bez przyczyny jest wykroczeniem.

--
KJ
If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.

Data: 2009-02-23 14:36:08
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 23 Feb 2009 15:14:38 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[1] - nie wiem czy jaki¶ przepis reguluje kwestię wymiany pieniędzy
przez banki, ale nie zdziwiłbym się gdyby tak bylo.

Przepisu takiego nie ma, jest tylko o przyjmowaniu wpłat gotówkowych oraz przeliczaniu i sortowaniu banknotów i monet (art. 66 kc).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-02-23 15:26:33
Autor: Robert Kois

http://banki.wp.pl/kat,60996,title,Stowka-z-bankomatu-to-problem-dla-sprzedawcow,wid,10519526,wiadomosc.html?ticaid=178e8&_ticrsn=3
http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/890519.html

--
Kojer

Data: 2009-02-23 06:40:48
Autor: BK

http://banki.wp.pl/kat,60996,title,Stowka-z-bankomatu-to-problem-dla-...http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/890519.html

--
Kojer

Wp.pl to jest powaznie fachowy portal:
"S± banki, które pobieraj± 0,5 proc., nie mniej niż 5 zł. Tak jest w
LG Petro Bank :"

A tekst z pazdziernika 2008. Gdzie oni LG Petro Bank wylookali? :)

Data: 2009-02-23 15:57:58
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 23 Feb 2009 06:40:48 -0800 (PST), BK napisał(a):

[...]

Głównie chodziło mi o to, że niestety ban nie musi rozmienić.

A tekst z pazdziernika 2008. Gdzie oni LG Petro Bank wylookali? :)

Pewnie w googlach :).

--
Kojer

Data: 2009-02-23 22:05:44
Autor: Jacek Erazmus
On 23 Lut, 15:40, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> [...]

LG Petro Bank :"

A tekst z pazdziernika 2008. Gdzie oni LG Petro Bank wylookali? :)

Może mieli na my¶li Nordea Bank ? :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-02-24 00:04:31
Autor: BK
On Feb 24, 7:05 am, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:

> [...]
> LG Petro Bank :"

> A tekst z pazdziernika 2008. Gdzie oni LG Petro Bank wylookali? :)

Erazmus- Hide quoted text -

Domyslam sie co mieli na mysli jednak jak na powazne "media" to niezla
wtopa.

Data: 2009-02-26 12:46:55
Autor: Michal Kolodziejczyk
BK wrote:
[...]

Tu masz zrodilo/autora (nietrudno zauwazyc pod artykulem):

POLSKA Dziennik Zachodni
Beata Sypuła

Portale raczej czerpia artykuly z zewnatrz (co widac po takiej samej
tresci mimo roznych tytulow ;).

miko

Data: 2009-02-26 04:01:44
Autor: BK
On Feb 26, 12:46 pm, Michal Kolodziejczyk <m...@wp.pl> wrote:
BK wrote:

> [...]

POLSKA Dziennik Zachodni
Beata Sypuła

Portale raczej czerpia artykuly z zewnatrz (co widac po takiej samej

miko- Hide quoted text -

A widze doskonale kto jest autorem ale bezkrytyczne cytowanie to
durnota. O poziomie portalu swiadczy to kogo i jak cytuje.

Data: 2009-02-23 15:40:32
Autor: Artur
bank nie rozmienia pieniędzy
  Użytkownik "Robert Kois" http://banki.wp.pl/kat,60996,title,Stowka-z-bankomatu-to-problem-dla-sprzedawcow,wid,10519526,wiadomosc.html?ticaid=178e8&_ticrsn=3
  http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/890519.html

  --    Kojer

  Przeczytałem. Rada człowieka z PKO BP że mam najpierw wpłacić sobie na konto aby potem wypłacić w innych nominałach jest dla mnie chora. W innych bankach jako¶ takich problemów nie robi± a nie s±dzę aby mieli mniej bezpieczny system informatyczny.

Data: 2009-02-23 15:09:35
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 23 Feb 2009 15:40:32 +0100, Artur napisał(a):

  Przeczytałem. Rada człowieka z PKO BP że mam najpierw wpłacić sobie na
  konto aby potem wypłacić w innych nominałach jest dla mnie chora.

Zlituj się, ustaw sobie czytnik.

Data: 2009-02-23 16:13:16
Autor: Artur
bank nie rozmienia pieniędzy

Użytkownik "Olgierd" < napisał w wiadomo¶ci
Zlituj się, ustaw sobie czytnik.

sorry nie zauważyłem tego paskudnego htmla

Data: 2009-02-26 12:58:40
Autor: Tomasz Chmielewski
bank nie rozmienia pieni����
Artur schrieb:
U�ytkownik "Olgierd" < napisa� w wiadomo�ci
Zlituj siďż˝, ustaw sobie czytnik.

sorry nie zauwa�y�em tego paskudnego htmla

W dalszym ciagu krzaki bez kodowania wysylasz...

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-02-23 15:25:14
Autor: gasper
bank nie rozmienia pieniędzy
Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gnualg$r6n$1news.onet.pl...
Tak samo jak w sklepie moga± odmówić Tobie sprzedaży bułek bo im się Twoja facjata nie podoba;)))

nie mog± odmówić bo to wykroczenie

bank nie rozmienia pieniędzy