bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku

Data: 2014-01-09 21:00:46
Autor: Budzik
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
Użytkownik 1634Racine 1634@Racine.pl ...

sa takie banki w pl, w ktorych mozna miec lokate,ale bez koniecznosci posiadania rachunku rozlicz.?
(jesli znacie taki bank - jakie oprocentowanie lokaty jest?)

A to nie jest tak w każdym banku?
Bank przeciez nie ma prawa zmuszać do łączenia usług.

Data: 2014-01-09 22:12:04
Autor: RobertS
[...]

ano jest, obowiązkowy x-sell jest zabroniony
ew. możesz dostać lepszą lokatę (lub tańszy kredyt) jak konto założysz

RobertS

Data: 2014-01-10 02:37:58
Autor: 1634Racine
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
RobertS in news:lan3b1$t6q$1sunflower.man.poznan.pl
[...]

rozumiem z powyzszego, ze bez rach. kazdy bank MUSI  przyjac lokate - i wynika to zapewne z prawa bankowego - chociaz byc moze na podstawowy,ogloszony procent,tak?

Data: 2014-01-10 02:38:00
Autor: 1634Racine
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
Budzik in news:XnsA2B0DC54849E8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1
[...]

kazdy bank MUSI przyjac lokate nawet jesli nie ma sie tam rachunku?
(prawo bankowe,ktorys paragraf?)

Data: 2014-01-10 13:13:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku

"1634Racine" 52cf4f1b$2$2375$65785112@news.neostrada.pl

kazdy bank MUSI przyjac lokate nawet jesli nie ma sie tam rachunku?
(prawo bankowe,ktorys paragraf?)

Czy warto zmuszać bank do przyjęcia  lokaty?
Przyjąć musi? -- przyjmie na 0.1% i co mu
zrobisz? Moja sugestia -- współpracujmy
z bankami, nie walczmy przeciwko nim.

Bijatyki zostawmy na te sytuacje, gdy zostaliśmy
oszukani przez bank i chcemy (na dobrych dla nas
warunkach) wycofać się ze współpracy. Wówczas
szukajmy paragrafów, obowiązków banku itd...

Z jakiej racji mamy wychowywać banki?
Ani ich nie płodziliśmy, ani nie są na naszym wikcie
(no -- może bywają czasami na naszym wikcie...) ani
nie jesteśmy ich prawnymi opiekunami...

Zachowajmy siły na sytuacje krytyczne, ;) gdy
jesteśmy zmuszeni do bronienia się, gdy bank
znienacka zdziera z nas skórę -- żywcem...
[zamiast spokojnie skubać sierść z innych owieczek...]

Jeśli bank łamie prawo w drobnej sprawie -- złamie
zapewne w ważniejszej. Takie banki lepiej omijać.

Data: 2014-01-10 13:13:05
Autor: Budzik
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console ...

[...]

Pełna zgoda.
Po prostu dziwne wydało mi sie pytanie watkotwórcy, bo jeszcze mi sie nie zdarzyło zebym wszedł do banku, powiedział ze chce lokate a ktos mi odpowiedział: ok, ale tylko z rachunkiem.

Wtedy, tak jak radzi Leszek, wychodzę, zwłaszcza, że najczesciej kilka banków ma pdoobną oferte.

Data: 2014-01-10 23:17:32
Autor: 1634Racine
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
Budzik in news:XnsA2B18F5C67D34budzik61pocztaonetpl127.0.0.1
[...]

pytanie watkotworcy sensowne: wlasnie to sie wydarzylo.

Data: 2014-01-11 00:00:41
Autor: Budzik
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
Użytkownik 1634Racine 1634@Racine.pl ...

pytanie watkotworcy sensowne: wlasnie to sie wydarzylo.

Jaki bank?

Data: 2014-01-11 09:04:32
Autor: RobertS
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku

pytanie watkotworcy sensowne: wlasnie to sie wydarzylo.

Jaki bank?

zdarzają się promocyjne lokaty, na których dostaniesz lepszy % jak założysz konto, ale jak konta nie założysz to nadal lokata jest możliwa tylko % będzie niższy...

tak jest np. przy lokatach negocjowanych w GO/OO, za założenie konta klient dostaje + 0,1 p.p. na depo, przy większej kwocie się opłaca nawet jak się z konta nie korzysta

RobertS

Data: 2014-01-12 04:12:41
Autor: 1634Racine
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
Budzik in news:XnsA2B22FA5AD79budzik61pocztaonetpl127.0.0.1
Użytkownik 1634Racine 1634@Racine.pl ...
pytanie watkotworcy sensowne: wlasnie to sie wydarzylo.
Jaki bank?

pewnie chodzi mu o alior

Data: 2014-01-10 23:15:47
Autor: 1634Racine
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
Eneuel Leszek Ciszewski in news:laoo5u$gkq$1node1.news.atman.pl
[......]
[...]

niepotrzebna pisanina. poniewaz:

Czy warto zmuszać bank do przyjęcia  lokaty?

ja mowilem o checi zmuszania banku do czegokolwiek? czytasz i nie rozumiesz pytania. Ja pytalem sie, czy bank MUSI przyjac lokate bez warunkow dodatkowych,a pytalem, bowiem w watku byla informacja,ktora mnie zaskoczyla: ze nie moze narzucac transakcji wiazanych,a jednak zdecydowanie w pewnym banku to zrobiono.
przeto zapytalem.
a co zamierzam/zamierza sie z ta informacja/odpowiedzia zrobic... Masz z tym problem? Jakis? :)

Data: 2014-01-11 15:48:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku

"1634Racine" 52d0739d$0$2379$65785112@news.neostrada.pl

niepotrzebna pisanina. poniewaz:

Czy warto zmuszać bank do przyjęcia  lokaty?

ja mowilem o checi zmuszania banku do czegokolwiek?

Nie twierdzę, że tak mówiłeś.

bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku