bank zagraniczny dla firmy w PL

Data: 2010-02-01 12:01:31
Autor: Tomasz@
bank zagraniczny dla firmy w PL
Witam,
posiadam firme w Polsce i konto firmowe , chcialbym ulatwic klientom z Czech rozliczenia a mianowicie wplaty od nich bylyby kierowane na konto firmowe w Czechach.
Czy jest mozliwosc w ktoryms banku posiadanie dodatkowego konta / subkonta na teren Czech ?
Moja firma nie ma zameldowania ani lokalu w Czechach.
Pozdrowienia

Data: 2010-02-01 12:05:00
Autor: u

Np. http://www.mbank.cz/

Data: 2010-02-01 12:08:15
Autor: Tomasz@
bank zagraniczny dla firmy w PL
Czy jest mozliwosc w ktoryms banku posiadanie dodatkowego konta / subkonta na teren Czech ?

Np. http://www.mbank.cz/

dzieki za odpowiedz.
czy to konto mozna polaczyc z Polskim mbank ?
Pytalem na mlini lecz konsultant nie mial pojecia czy jest taka mozliwosc :)

Data: 2010-02-01 12:19:51
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
bank zagraniczny dla firmy w PL
> Np. http://www.mbank.cz/

czy to konto mozna polaczyc z Polskim mbank ?

w jakim sensie: polączyć? mieć ten sam ID, hasło, widzieć obok siebie rachunku PLN oraz CZK?
to byłaby rewelacja, ale chyba aż tak dobrze nie ma!

Popróbuj mix mBank+HSBC, mnie przy otwieraniu konta mówiono że każdemu klientowi HSBC bank ten umożliwia darmowe przelewy między kontami tegoż klienta w 40 krajach (wątpię by na liście zabrakło Czech,
należących do UE), nie wiem czy oferta ta dot. kont osobistych czy firmowych, ale podpowiadam, aby właśnie tam popytać.

Ja wyobrażam sobie idealną kosztowo sytuację tak:
wpływy na mBank.cz
przelew gratis na HSBC.CZ
przelew gratis na HSBC.PL
przelew gratis na mBank.PL

Data: 2010-02-01 12:39:57
Autor: Tomasz@
[...]

rewelacja.
Pozdrawiam

Data: 2010-02-01 12:56:59
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
bank zagraniczny dla firmy w PL

> Ja wyobrażam sobie idealną kosztowo sytuację tak:
> wpływy na mBank.cz
> przelew gratis na HSBC.CZ
> przelew gratis na HSBC.PL
> przelew gratis na mBank.PL

rewelacja.

tylko pytanie, ile oskubią Cię na spreadzie.

Może łatwiej i taniej byłoby w czeskim mBanku założyć
sobie konto osobiste i wypłacić gotówkę w czeskim bankomacie?

Ma to sens <=> wpływy od klientów z Czech są ogromne,
a Ty mieszkasz b.blisko granicy, a tuż za tą granicą
stoi sobie bankomat bezprowizyjny dla czeskiego mBanku.

Poza tym, tę czeską gotówkę też musisz wymienić, a kantor
także nie jest instytucją charytatywną i też zarobić musi
Tyle że (nie wiem jak u Ciebie, ale w J.Górze tak jest)
duże kantory mają o połowę mniejszy spread niż banki.

Data: 2010-02-01 23:44:22
Autor: SpeX
W dniu 2010-02-01 12:01, Tomasz@ pisze:
[...]

A w Citi pytałeś?