banki NIE prowadzące rach. WALUTOWYCH

Data: 2009-11-16 15:56:44
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2

Data: 2009-11-16 16:08:13
Autor: Krzysztof

4)GE
5)Santander
6)AIG

7) jak jest z Meritum?
8) jak jest z Nordeą?

Meritum prowadzi w USD i EUR
Nordea- prowadzi
Alianz nie prowadzi

Niekture banki tylko w USD i EUR, a inne waluty czesto nie prowadza gotowkowo.

Data: 2009-11-16 16:11:17
Autor: RobertS
banki NIE prowadzące rach. WALUTOW YCH
Niekture banki tylko w USD i EUR, a inne waluty czesto nie prowadza gotowkowo.

i to jest ból jak się chce np. CHF na rachunek w gotówce wpłacić

RobertS

Data: 2009-11-16 20:33:43
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
banki NIE prowadzące rach. WALUTOWYCH
> Niekture banki tylko w USD i EUR, a inne waluty czesto nie prowadza > gotowkowo.
> i to jest ból jak się chce np. CHF na rachunek w gotówce wpłacić

a nie ma w PL dyrektywy zmuszającej banki do przyjmowania gotówki CHF
czy jest łamana ignorowana i bezczelnie nieprzestrzegana przez banki?

Data: 2009-11-16 22:11:30
Autor: RobertS
banki NIE prowadzące rach. WALUTOW YCH

a nie ma w PL dyrektywy zmuszającej banki do przyjmowania gotówki CHF
czy jest łamana ignorowana i bezczelnie nieprzestrzegana przez banki?

nie ma, dlaczego banki miałyby być zmuszane do przyjmowania CHF w gotówce?

RobertS

Data: 2009-11-16 16:39:06
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
banki NIE prowadzące rach. WALUTOWYCH
Meritum prowadzi w USD i EUR

Podobnie Polbank: CHF ani GBP ani CZK nie prowadzi
Podobnie ING: nie prowadzi CHF ani CZK

Nordea- prowadzi

zapytam: czy wszystkie 5 walut: GBP, CHF, CZK, USD, EUR?

Alianz nie prowadzi

Allianz ma 5 walut; PLN, CHF, GBP, USD, EUR, brak CZK
nie wiem jak z gotówką, ale napewno rachunki prowadzi

Data: 2009-11-16 18:20:16
Autor: XYZ
W dniu 2009-11-16 16:39, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
Nordea- prowadzi

zapytam: czy wszystkie 5 walut: GBP, CHF, CZK, USD, EUR?
Nawet więcej: USD, EUR, CHF, GBP, DKK, SEK, NOK, CZK oraz JPY.

Data: 2009-11-16 19:15:30
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
banki NIE prowadzące rach. WALUTOWYCH

> zapytam: czy wszystkie 5 walut: GBP, CHF, CZK, USD, EUR?
Nawet więcej: USD, EUR, CHF, GBP, DKK, SEK, NOK, CZK oraz JPY.

i w tych wszystkich walutach dostępne są osobiste (nie-firmowe)
rachunki indywidualne i wspólne dla osób fizycznych (2x rezydent)?

Data: 2009-11-16 20:56:58
Autor: XYZ
W dniu 2009-11-16 19:15, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
[...]

Czy wspólne walutowe są - nie wiem. Ale na pewno indywidualne. I z pewnością jest obsługa kasowa tych walut (nie wiem jak z CZK i JPY, ale myślę, że również). Dodatkowo, są jeszcze rachunki w EUR i USD o podwyższonym oprocentowaniu (1 wypłata/miesiąc darmowa).

Data: 2009-11-16 19:03:16
Autor: Krzysztof

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> wrote in message news:395f.00000100.4b01721anewsgate.onet.pl...
[...]

Z poczatku jak startowal, byly tylko rachunki w PLN, teraz widze w tabeli dla indywidualnych waluty, ale lokaty walutowe nie wyrozniaja sie na tle rynku, ale moze i nie sa najnizsze. Ciekawe czy trzeba miec rachunek w PLN, zeby zakladac lokaty walutowe? Jak jest z obsluga kasowa, bo chyba generalnie placowek jest bardzo malo i nie mozna tego porownywac do np. Aliora.

Data: 2009-11-16 20:25:38
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
banki NIE prowadzące rach. WALUTOWYCH
> Allianz ma 5 walut; PLN, CHF, GBP, USD, EUR, brak CZK
> nie wiem jak z gotówką, ale napewno rachunki prowadzi

Ciekawe czy trzeba miec rachunek w PLN, zeby zakladac lokaty walutowe?

jak z lokatami, nie wiem, ale mam tam rachunki ROR i oszczędnościowe w PLN, CHF, GBP, USD, EUR (na razie puste, bo zanim wpłaciłem, zdąrzyli mi zablokować kanał www i zrobić mi awanturę o normalne korzystanie z tego kanału, więc póki co czekam na rozstrzygnięcie reklamacji: rachunki bez opłat za istnienie więc poczekam sobie cierpliwie) warunkiem założenia rachunku walutowego jest złotówkowy
ale na szczęście może być bezprowizyjny

Jak jest z obsluga kasowa,

na 99% niedostepna, ale niech się wypowiedzą
ludzie bardziej kompetentni ode mnie

bo chyba generalnie placowek jest bardzo malo i nie mozna tego porownywac do np. Aliora.

w moim najblizszym miasteczku powiatowym placówki
1 alior 1 allianz wiec ja nie dostrzegam różnicy,
allianz ciutke lepszy bo godzine dłużej otwarty

Data: 2009-11-16 22:54:28
Autor: Krzysztof

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> wrote in message news:395f.00000122.4b01a732newsgate.onet.pl...

w moim najblizszym miasteczku powiatowym placówki
1 alior 1 allianz wiec ja nie dostrzegam różnicy,
allianz ciutke lepszy bo godzine dłużej otwarty

Tylko z tego co jest na stronie, to allianz- obsluga walutowa w wybranych placowkach, natomiast Alior ma waluty we wszystkich oddzialach, oczywiscie male kwoty, jak wiecej to trzeba zamowic.

Data: 2009-11-16 23:30:20
Autor: Valdi
banki NIE prowadzące rach. WALUTOWYCH
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl>

zróbmy liste:
1)LukasBank
2)Eurobank
3)Inteligo
4)GE
5)Santander
6)AIG

7. Getin Bank

Data: 2009-11-17 10:02:41
Autor: Krzysztof

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hdsieh$l8p$1news.interia.pl...
[...]

Getin ma USD i EUR w wybranych placowkach, GBP- tylko w wybranych glownych placowkach w wiekszych miastach.

banki NIE prowadzące rach. WALUTOWYCH