banki a "poufnosc danych"

Data: 2010-02-25 21:33:40
Autor: Cyb
banki a "poufnosc danych"
skladalem wniosek o kredyt hipoteczny do banku via deweloper.
poniewaz z pewnych pwoodow uznali, ze nie dadza mi kredytu to odeslali
dokuemnty do dewelopera.
Ale odeslali je tak, ze dzis dostalem telefon od jakiego sobcego
czlowieka, ze ma moje dokuemnty i zebym przyjechal sobie je odebrac.
okazalo sie ze bank odeslal dokumenty listem zwyklym na nazwisko
pracownika dewelopera, ale pomylil sie w adresie (zamiast 5a wpisali
50)

i teraz rwa mac zastanawiam sie, jakie lewizny mozna nakrecic po ew.
skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-02-25 21:40:01
Autor: pyrtek
banki a "poufnosc danych"
Cyb pisze:

i teraz rwa mac zastanawiam sie, jakie lewizny mozna nakrecic po ew.
skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg

pozdarwiam,
Cyb

Wynajmij papugę i zaskarż o zadośćuczynienie na poczet przyszłych szkód.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-02-25 22:35:38
Autor: Arek
banki a "poufnosc danych"
pyrtek wrote:

Cyb pisze:

[...]

Tak to się chyba w polandii nie da. Znaczy dostać coś za niebyłe zdarzenie (szkody).

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-02-26 11:41:52
Autor: MarekZ
banki a "poufnosc danych"
Uzytkownik "Cyb" <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:qando5h0dknpvr55u04fu96nsf45ileoeo@4ax.com...

i teraz rwa mac zastanawiam sie, jakie lewizny mozna nakrecic po ew.
skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg

Nic specjalnego nie da sie zrobic, wiec niepokój nie jest potrzebny.

Data: 2010-02-26 12:42:37
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
banki a "poufnosc danych"
> [...]

> skopiowaniu danych moich pitow + zaswiadczen z zus, us i dg

Nic specjalnego nie da sie zrobic, wiec niepokój nie jest potrzebny.

jeśli nie było kserokopii dokumentu tożsamości, to spokojnie.

jeśli była, to przestępca może próbowac korespondencyjnie przez kuriera
zawrzeć umowę o kredyt gotówkowy, licząc że kurier będzie się spieszył
i nie poprosi o plastikowy dowód osobisty celem porownania z kserokopią.

--

banki a "poufnosc danych"