banki z rodziny PeKaO

Data: 2009-06-18 22:09:05
Autor: Thomas
banki z rodziny PeKaO

Użytkownik "Scowron" <scowron@o2.pl> napisał w wiadomości news:op.uvqkhfigf47i1btysia...
Witam
Nie gubicie się przypadkiem w tym całym nazewnictwie PKO BP, Pekao SA(a może PKO SA lub PEKAO?), PKO BH, itp.
Sam nigdy nie mialem styczności z w/w bankami stąd moja niewiedza. Możecie  mi przedstawić jakie powiązania występują pomiędzy tymi bankami?
Może jakaś krótka historia na temat powstawania/wydzielania z innych banków. Które z tych nazw są poprawne?

PKO BH - raczej nie ma takiego. Jest PEKAO Bank Hipoteczny S.A. Powiazanie jest miedzy PEKAO S.A., ktore jest wlascicielem 99,9% udzialow PEKAO BH SA.

Thomas

banki z rodziny PeKaO