banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale

Data: 2012-02-13 11:44:48
Autor: Sebastian
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
na razie znam:
BGŻ Optima
mBank
Alior
BOŚ

pominąłem jakiś bank?

Data: 2012-02-13 12:50:38
Autor: CM
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
pominąłem jakiś bank?

VW bank jest lepszy od wszytkoch abowe (ang.)

Data: 2012-02-13 13:38:46
Autor: maruda
W dniu 2012-02-13 12:50, CM pisze:
pominąłem jakiś bank?

VW bank jest lepszy od wszytkoch abowe (ang.)

Kolina, wyluzuj. To tak, jakbyś kopał(a) w dupę przechodniów na chodniku...

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-02-13 14:37:07
Autor: gregor
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
W dniu 2012-02-13 12:44, Sebastian pisze:
na razie znam:
BGŻ Optima
mBank
Alior
BOŚ

pominąłem jakiś bank?

U mojego kumpla założyli kredyt w Lucasie (sprawa juz zamknięta nie było kredytu) i w Getinie jutro będzie wyjaśniał już był nawet windykator

gregor

Data: 2012-02-18 10:26:52
Autor: Bankier
banki zakładające rachunki bez kurier a i bez wizyty w oddziale
W dniu 2012-02-13 12:44, Sebastian pisze:
na razie znam:
BGĹť Optima
mBank
Alior
BOŚ

pominąłem jakiś bank?
jak masz odpowiednią kwotę to w każdym :-)

Data: 2012-02-18 12:57:47
Autor:
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
Sebastian <klientpolskiegobanku.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
na razie znam:
BGŻ Optima
mBank
Alior
BOŚ

pominąłem jakiś bank?

ktoś napisał: "w każdym" gdy mam dużo pieniędzy.
mnie nie chodzi o to że zamiast kuriera bank mógłby
do milionera wysłać swojego agenta.

chodzi mi o bezpapierkowe założenie konta: robisz
przelew inicjujący i konto zostaje otwarte.
O to mi chodzi. I taką ofertę znam TYLKO w 4 bankach

jak ktoś zna inny, piąty, proszę podać nazwę banku

Data: 2013-01-19 07:56:03
Autor: Sebastian
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
prawie rok temu pytałem o banku które zakładają
rachunki przelewem bez kuriera i bez wizyty w placówce

> na razie znam:
> BGŻ Optima
> mBank/Multibank
> Alior/Sync
> BOŚ

zapytałem wtedy:

jak ktoś zna inny, piąty, proszę podać nazwę banku

i w trakcie dyskusji okazało się że podobną procedurę
ale wymagającą przesłania ksero dokumentów ma jeszcze InvestBank oraz Neobank

- dzisiaj powtórzę pytanie i zapytam, czy przez miniony rok coś sie zmieniło i jakiś kolejny bank
rozpoczął zakładanie rachunków "na przelew"?

Data: 2013-01-19 08:11:34
Autor: Imiglikos
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
Meritum.

Data: 2013-01-19 12:45:31
Autor: zarzadkomplementariusza
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
W dniu sobota, 19 stycznia 2013 17:11:34 UTC+1 użytkownik Imiglikos napisał:
Meritum.
właśnie testuję zakładanie rachunku w Meritum

czy do powyższej listy dołączyły także inne banki?

Data: 2013-01-20 21:57:24
Autor: Sebastian
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
dotychczasowa lista banków otwierających rachunki osobiste na podstawie przelewu (bez pisemnej umowy, bez wizyty w placówce i bez kuriera)

mBank i Multibank
Alior i AliorSync
BOŚ
BGŻOptima
Neobank
Invest bank
Meritum

czy do powyższej listy dołączyły także inne banki?

a w szczególności interesują mnie banki spółdzielcze

Data: 2013-03-07 20:45:20
Autor: Sebastian
On 21 Sty, 06:57, Sebastian <zarzadkomplementariu...@gg.pl> wrote:
dotychczasowa lista banków otwierających rachunki
osobiste na podstawie przelewu (bezpisemnej
umowy,bezwizyty w placówce ibezkuriera)

> czy do powyższej listy dołączyły także inne banki?

w dzień 60 rocznicy śmierci Stalina, do powyższej listy dołączył

Data: 2013-01-19 20:15:41
Autor: Grzexs
banki zakładające rachunki bez kurier a i bez wizyty w oddziale
Meritum.

AliorSync, BGŻOptima - na podstawie przelewu z innego banku. BGŻOptima to konto oszczędnościowe tylko.

--
Grzexs

banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale