banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale

Data: 2012-02-18 12:57:47
Autor:
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
Sebastian <klientpolskiegobanku.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
na razie znam:
BGŻ Optima
mBank
Alior
BOŚ

pominąłem jakiś bank?

ktoś napisał: "w każdym" gdy mam dużo pieniędzy.
mnie nie chodzi o to że zamiast kuriera bank mógłby
do milionera wysłać swojego agenta.

chodzi mi o bezpapierkowe założenie konta: robisz
przelew inicjujący i konto zostaje otwarte.
O to mi chodzi. I taką ofertę znam TYLKO w 4 bankach

jak ktoś zna inny, piąty, proszę podać nazwę banku

Data: 2013-01-19 07:56:03
Autor: Sebastian
banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale
prawie rok temu pytałem o banku które zakładają
rachunki przelewem bez kuriera i bez wizyty w placówce

> na razie znam:
> BGŻ Optima
> mBank/Multibank
> Alior/Sync
> BOŚ

zapytałem wtedy:

jak ktoś zna inny, piąty, proszę podać nazwę banku

i w trakcie dyskusji okazało się że podobną procedurę
ale wymagającą przesłania ksero dokumentów ma jeszcze InvestBank oraz Neobank

- dzisiaj powtórzę pytanie i zapytam, czy przez miniony rok coś sie zmieniło i jakiś kolejny bank
rozpoczął zakładanie rachunków "na przelew"?

banki zakładające rachunki bez kuriera i bez wizyty w oddziale