banknot prezentowy

Data: 2019-07-11 15:09:04
Autor: J.F.
banknot prezentowy
http://www.glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiadomosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezentowe_

Hm, czy to nie za duze podobienstwo ?

Powinni tego zabronic ... ale czy banknoty podlegaja pod ta nowa ustawe o dokumentach ?

J.

Data: 2019-07-11 15:30:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
banknot prezentowy

"J.F." 5d27357e$0$17362$65785112@news.neostrada.pl

http://www.glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiadomosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezentowe_

    Nie znaleziono strony
    404
    Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.

    Upewnij się, że wskazany adres jest poprawny lub

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-07-11 15:35:51
Autor: Jacek Maciejewski
banknot prezentowy
Dnia Thu, 11 Jul 2019 15:30:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
napisał(a):

Nie znaleziono strony
    404
    Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.

Ależ jest, jak najbardziej.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-07-12 00:05:30
Autor: Animka
banknot prezentowy
napisał(a):

Nie znaleziono strony
     404
     Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.

Ależ jest, jak najbardziej.
Podaj linka. Sprawdzę.

--
animka

Data: 2019-07-12 11:51:53
Autor: Robert Wańkowski
banknot prezentowy
napisał(a):

Nie znaleziono strony
     404
     Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.

Ależ jest, jak najbardziej.
Podaj linka. Sprawdzę.

I jak tu nie lubić Animki. :-)
Przecie link jest na początku! :-)

Robert

Data: 2019-07-14 04:17:48
Autor: Animka
banknot prezentowy
napisał(a):

[...]

Cofnęłam posty do góry. Strona się otwiera.

--
animka

Data: 2019-07-11 15:47:03
Autor: J.F.
banknot prezentowy
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d273a06$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Na koncu jest podkreslenie, ktore jest czescia linku ... a widac rozne czytniki roznie linkuja.

J.

Data: 2019-07-14 13:07:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
banknot prezentowy

"J.F." 5d273e64$0$17342$65785112@news.neostrada.pl

[...]

O ten podkreślnik biegło.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-07-11 20:40:11
Autor: Robert Tomasik
banknot prezentowy
W dniu 11.07.2019 o 15:09, J.F. pisze:

Hm, czy to nie za duze podobienstwo ?
Powinni tego zabronic ... ale czy banknoty podlegaja pod ta nowa ustawe
o dokumentach ?

Raczej fałszowanie pieniędzy - a to sporo gorzej.

Data: 2019-07-12 11:40:17
Autor: J.F.
banknot prezentowy
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d27828c$0$514$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A tu widzisz - nawet policja twierdzi, ze to nie jest zadne falszowanie :-)

Wiec moze by sie przydal zapis, ze kopie zblizone do oryginalu robic mozna, ale musza byc 25% wieksze lub mniejsze :)

J.

Data: 2019-07-12 14:21:27
Autor: Robert Tomasik
banknot prezentowy
W dniu 12.07.2019 o 11:40, J.F. pisze:

[...]

To, co twierdzi Policja ma znaczenie trzeciorzędne. Ważniejsze jest
stanowisko prokluratora, a ostatecznie sądu. JA bym argumentował, że
skoro dało się użyć jako legalnej waluty, to było to fałszerstwo. Nie ma
- a przynajmniej ja nigdzie nie widziałem - żadnej legalnej definicji,
na ile banknot kolekcjonerki ma odbiegać od oryginału.

Data: 2019-07-13 09:16:50
Autor: cyklista
banknot prezentowy
Robert Tomasik pisze:
[...]

Dla mnie pytanie czy mówili ze to oryginalne 200zł czy tylko dali ten prezent który wyceniali na 200zł i pytali czy pani go przyjmie i czy wyda resztę do 200?

--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

Data: 2019-07-13 13:34:50
Autor: Robert Tomasik
banknot prezentowy
W dniu 13.07.2019 o 09:16, cyklista pisze:

[...]

Dość oryginalna i bez wątpienia nowatorska koncepcja. Czyli, jak idziesz
do sklepu i kupujesz bułki, to Ty nie płacisz za nie, tylko dajesz prezent?

Data: 2019-07-13 05:22:55
Autor: Dawid Rutkowski
banknot prezentowy
W dniu sobota, 13 lipca 2019 13:34:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

Dość oryginalna i bez wątpienia nowatorska koncepcja. Czyli, jak idziesz
do sklepu i kupujesz bułki, to Ty nie płacisz za nie, tylko dajesz prezent?

Od tego jest podatek od darowizny.
Choć z drugiej strony nie powinno być VAT - mimo wszystko wychodzi trochę taniej (oczywiście dla produktów z VAT 23%).

Data: 2019-07-13 13:37:28
Autor: Robert Wańkowski
banknot prezentowy
[...]

Wymiana barterowa. :-)

Robert

Data: 2019-07-15 11:03:41
Autor: cyklista
banknot prezentowy
Robert Tomasik pisze:
[...]

Jak mam pieniądze to płacę, jak ich nie mam ale jestem głodny a mam jakiś drobny prezent to kto mi zabroni wymienić go na bułkę?

--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

Data: 2019-07-15 03:04:10
Autor: Dawid Rutkowski
banknot prezentowy
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2019 11:03:43 UTC+2 użytkownik cyklista napisał:

Jak mam pieniądze to płacę, jak ich nie mam ale jestem głodny a mam jakiś drobny prezent to kto mi zabroni wymienić go na bułkę?

Póki w jednym sklepie te prezenty nie zsumują się w ciągu 5 lat do 4902 zł to nikt nie zabroni - tzn. nie tyle zabroni, co nie zażąda zapłaty podatku od darowizny.
Pozostaje pytanie - co z VAT w takim przypadku?

Data: 2019-07-15 11:59:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
banknot prezentowy

"cyklista" 5d2c416d$0$17359$65785112@news.neostrada.pl

: Jak mam pieniądze to płacę, jak ich nie mam ale jestem głodny a mam
: jakiś drobny prezent to kto mi zabroni wymienić go na bułkę?

Caritas Ci zabroni -- bo karmienie głodnych jest jej (Carutas)
obowiązkiem, zatem odbierasz chleb/zatrudnienie bliźnim...

-=-

Nie mam pieniędzy, więc płacę za samochód sztabkami złota?

--

Data: 2019-07-15 14:14:28
Autor: Jacek
banknot prezentowy