bankomat nie wyplacil kasy

Data: 2011-02-26 09:26:51
Autor: Wieslaw
bankomat nie wyplacil kasy
Witam,

Bankomat cash4you nie wyplacil mi 200 zl, ale konto zostalo taka kwota obciazone.
Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. Jakie sa szanse na zwrot pieniedzy?
Konto mam w Millenium.

Wieslaw

Data: 2011-02-26 11:57:38
Autor: Sławomir Szyszło
bankomat nie wyplacil kasy
Dnia Sat, 26 Feb 2011 09:26:51 +0100, "Wieslaw" <info@oik.altb.pl> wklepał(-a):

[...]

50% - albo wypłacą albo nie. Czy bankomat wydał kwitek z potwierdzeniem operacji? Czy banknot próbował
wyjechać z kasety?
W takiej sytuacji warto chwilę poczekać - mi kiedyś bankomat wydał 200 zł
zamiast 100, bo wcześniej gość miał jakieś problemy z wyciągnięciem banknotu.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-02-26 13:54:16
Autor: bastek72
bankomat nie wyplacil kasy
>Bankomat cash4you nie wyplacil mi 200 zl, ale konto zostalo taka kwota >obciazone. Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. >Jakie sa szanse na zwrot pieniedzy? Konto mam w Millenium.

50% - albo wypłacą albo nie.

jakieś 10 lat temu, euronet z konta millenium: 200zł oddali w niecały miesiąc.
wniosek: szansa jest i to realna.

Data: 2011-02-26 12:03:30
Autor: Piotr Gałka
bankomat nie wyplacil kasy

Użytkownik "Wieslaw" <info@oik.altb.pl> napisał w wiadomości news:ikad97$68e$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Niedawno coś było o złodziejskich nakładkach, które odbierają pieniądze od bankomatu, i gdzieś chowają, aby złodziej je wybrał jak klient odejdzie.
P.G.

Data: 2011-02-26 15:32:24
Autor: Borys Pogoreło
bankomat nie wyplacil kasy
Dnia Sat, 26 Feb 2011 09:26:51 +0100, Wieslaw napisał(a):

Bankomat cash4you nie wyplacil mi 200 zl, ale konto zostalo taka kwota obciazone.

 Bankomat po prostu skorzystał z kredytu z korzystnym RRSO.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-26 19:16:22
Autor: neoniusz
bankomat nie wyplacil kasy
W dniu 11-02-26 09:26, Wieslaw pisze:
[...]

Po 60 dniach przewaznie zwracaja. Wystarczylo zglosic na infolinii swojego banku.

Data: 2011-02-27 12:31:25
Autor: Neolek
bankomat nie wyplacil kasy

Użytkownik "Wieslaw" <info@oik.altb.pl> napisał w wiadomości
Bankomat cash4you nie wyplacil mi 200 zl, ale konto zostalo taka kwota
obciazone.

Ooo, cash4you omijam z daleka.
Wyplacalem z cash4you 1000 zl, po dluższym czasie wypluł kartę i był
napis, że transakcja nie może być zrealizowana.
5 minut później tą samą kartą wypłaciłem 500 zł, ale z Euronetu.
Kwota 1000 zł została zablokowana na koncie i następnie zniknęła.
Złożyłem reklamację i po ok. 45 dniach  bank mi zwrocił pieniadze.
Karta była z mBanku.

Data: 2011-03-13 23:42:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bankomat nie wyplacil kasy

"Neolek" ikdcmm$n04$1@node2.news.atman.pl

Ooo, cash4you omijam z daleka.
Wyplacalem z cash4you 1000 zl, po dluższym czasie wypluł kartę
i by napis, że transakcja nie może być zrealizowana.
5 minut później tą samą kartą wypłaciłem 500 zł, ale z Euronetu.
Kwota 1000 zł została zablokowana na koncie i następnie zniknęła.
Złożyłem reklamację i po ok. 45 dniach  bank mi zwrocił pieniadze.

Podobnych opisów o tych bankomatach było sporo na tej grupie.
(więc chyba szansa na odzyskanie pieniędzy jest bardzo duża)

Data: 2011-03-14 09:56:38
Autor: krzysiek
bankomat nie wyplacil kasy
W dniu 2011-02-26 09:26, Wieslaw pisze:
[...]

myślę że bez problemu odzyskasz pieniądze, ja już miałem dwa takie przypadki w ING, jeden przypadek z ich bankomatem i jeden z bankomatem Euronetu. Czekałem jednak chyba ponad miesiąc na zwrot pieniędzy.

Krzysiek
www.cashbook.pl

bankomat nie wyplacil kasy