bankomat nie wyplacil kasy

Data: 2011-02-26 11:57:38
Autor: Sławomir Szyszło
bankomat nie wyplacil kasy
Dnia Sat, 26 Feb 2011 09:26:51 +0100, "Wieslaw" <info@oik.altb.pl> wklepał(-a):

Witam,

Bankomat cash4you nie wyplacil mi 200 zl, ale konto zostalo taka kwota obciazone.
Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. Jakie sa szanse na zwrot pieniedzy?
Konto mam w Millenium.

50% - albo wypłacą albo nie. Czy bankomat wydał kwitek z potwierdzeniem operacji? Czy banknot próbował
wyjechać z kasety?
W takiej sytuacji warto chwilę poczekać - mi kiedyś bankomat wydał 200 zł
zamiast 100, bo wcześniej gość miał jakieś problemy z wyciągnięciem banknotu.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-02-26 13:54:16
Autor: bastek72
bankomat nie wyplacil kasy
>Bankomat cash4you nie wyplacil mi 200 zl, ale konto zostalo taka kwota >obciazone. Napisalem reklamacje. Odpisali, ze odpowiedz nastapi 31 marca. >Jakie sa szanse na zwrot pieniedzy? Konto mam w Millenium.

> [...]

jakieś 10 lat temu, euronet z konta millenium: 200zł oddali w niecały miesiąc.
wniosek: szansa jest i to realna.

--

bankomat nie wyplacil kasy