bankomat zbliĹźeniowy

Data: 2012-11-13 10:05:49
Autor: radar
bankomat zbliĹźeniowy
Data: 2012-11-13 01:16:43
Autor: krzysztofsf
bankomat zbliżeniowy
On 13 Lis, 10:05, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
http://www.pb.pl/2849071,21494,pierwszy-w-polsce-bankomat-zblizeniowy

Czekamy na rozwiniecie uslugi polegajace na wyeliminowaniu
koniecznosci podawania numeru PIN

Data: 2012-11-13 10:21:46
Autor: TrzyLinie
bankomat zbliĹźeniowy
W dniu 2012-11-13 10:16, krzysztofsf napisał(a):
On 13 Lis, 10:05, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
http://www.pb.pl/2849071,21494,pierwszy-w-polsce-bankomat-zblizeniowy

Czekamy na rozwiniecie uslugi polegajace na wyeliminowaniu
koniecznosci podawania numeru PIN

Oraz bez dotykania bankomatu - chce naciskać guziczki w telefonie zamiast
guziczki bankomatu.

Data: 2012-11-13 10:39:47
Autor: SQLwiel
bankomat zbliĹźeniowy
W dniu 2012-11-13 10:21, TrzyLinie pisze:
[...]

Ojej - to po prostu chcesz odwzorowania chipa karty w sofcie telefonu.

Oraz czekamy na urządzenie "repeater-extender" interfejsu tego bankomatu w wersji portable :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-13 01:54:47
Autor: krzysztofsf
bankomat zbliżeniowy
On 13 Lis, 10:39, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

> [...]

Ojej - to po prostu chcesz odwzorowania chipa karty w sofcie telefonu.

Oraz czekamy na urządzenie "repeater-extender" interfejsu tego bankomatu

i koniecznie z zasiegiem kilkumetrowym.....

Data: 2012-11-13 02:07:10
Autor: luc
bankomat zbliżeniowy
W dniu wtorek, 13 listopada 2012 10:54:48 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:

> [...]

> w wersji portable :)

i koniecznie z zasiegiem kilkumetrowym.....

Z równoczesną obsługą wszystkich kart w zasięgu...

pzdrwm
luc

Data: 2012-11-13 11:15:20
Autor: TrzyLinie
bankomat zbliżeniowy

Jajca se robicie ;) a ja chciałbym przygotować wypłatę w telefonie,
podejść do bankomatu, nacisnąć jeden guziczek i odebrać pieniądze.
Dodatkowe zabezpieczenia - do obmyślenia...

Data: 2012-11-13 11:59:21
Autor: m
bankomat zbliżeniowy
W dniu 13.11.2012 11:15, TrzyLinie pisze:

Jajca se robicie ;) a ja chciałbym przygotować wypłatę w telefonie,
podejść do bankomatu, nacisnąć jeden guziczek i odebrać pieniądze.
Dodatkowe zabezpieczenia - do obmyślenia...

Czyli że mając w rękach siaty, oprócz sięgania trzecią ręką po portfel chcesz czwartą ręką jeszcze uprzednio wyklikać w aplikacji telefonicznej wypłatę?

Co to sie ludziom zachciewa :)

p. m.

Data: 2012-11-13 20:22:54
Autor: TrzyLinie
bankomat zbliżeniowy
W dniu 2012-11-13 11:59, m napisał(a):
[...]

Bankomat może mieć obecny interfejs, aplikacja w telefonie to kolejna możliwość
dla bezsiatowców :)

Data: 2012-11-14 09:26:38
Autor: m
bankomat zbliżeniowy
W dniu 13.11.2012 20:22, TrzyLinie pisze:
[...]

Zakładając że mam obie ręce wolne, to jaką mam korzyść z tego że wyklikam sobie wypłatę w telefonie zamiast w bankomacie?

p. m.

Data: 2012-11-14 14:46:00
Autor: TrzyLinie
bankomat zbliżeniowy
W dniu 2012-11-14 09:26, m napisał(a):
[...]

Nie mam zielonego pojęcia o Twoich korzyściach. Ja miałbym zysk czasowy:
zrównoleglenie czasu wyklikiwania z innymi czynnościami, jeszcze przed
dotarciem do bankomatu. Wyobrażam też sobie, że byłyby w aplikacji szablony
wypłat: (karta, kwota), więc i wyklikiwanie mogłoby być krótsze.

Data: 2012-11-13 14:33:21
Autor: Jarek Andrzejewski
bankomat zbliżeniowy
On Tue, 13 Nov 2012 11:15:20 +0100, TrzyLinie <trzylinie@o2.pl> wrote:

Dodatkowe zabezpieczenia - do obmyślenia...

to obmyślaj. Jak będziesz gotów, to daj znać :-)

Data: 2012-11-13 05:43:31
Autor: krzysztofsf
bankomat zbliżeniowy
On 13 Lis, 14:33, Jarek Andrzejewski <ptja...@gmail.com> wrote:
On Tue, 13 Nov 2012 11:15:20 +0100, TrzyLinie <trzyli...@o2.pl> wrote:
>Dodatkowe zabezpieczenia - do obmyślenia...

to obmyślaj. Jak będziesz gotów, to daj znać :-)

najlepszym zabezpieczeniem bylby wirus wgrywany na telefony przy
okazji instalacji pobieranego oprogramowania.
potrzebuje kasy, staje w tlumie w poblizu bankomatu, aktywuje wirusa i
obserwuje czy pojawiaja sie juz pieniadze w szczelinie, czy trzeba
ponawiac aktywacje.

Data: 2012-11-13 20:24:06
Autor: TrzyLinie
bankomat zbliżeniowy
W dniu 2012-11-13 14:33, Jarek Andrzejewski napisał(a):
On Tue, 13 Nov 2012 11:15:20 +0100, TrzyLinie <trzylinie@o2.pl> wrote:

Dodatkowe zabezpieczenia - do obmyślenia...

to obmyślaj. Jak będziesz gotów, to daj znać :-)

Nie dam, bo ja tylko używam bankomaty - ale bankoffcy z pewnością nie śpią
i wymyślą coś :)

Data: 2012-11-13 20:52:31
Autor: SQLwiel
bankomat zbliżeniowy
W dniu 2012-11-13 20:24, TrzyLinie pisze:
[...]

Bank-off-com płacą za dymanie Cię, a nie za robienie Ci dobrze.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-14 09:18:47
Autor: Matt
bankomat zbliżeniowy
On Tue, 13 Nov 2012 20:52:31 +0100, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>  wrote:

Nie dam, bo ja tylko używam bankomaty - ale bankoffcy z pewnością nie  śpią i wymyślą coś :)

Bank-off-com płacą za dymanie Cię, a nie za robienie Ci dobrze.

Gdy kilka innych banków już to wprowadzi to z rocznym opóźnieniem mBank  też to uruchomi, doliczy ekstra opłatę 5zł za wyklikanie w telefonie, nie  da możliwości wyłączenia tej usługi i obciąży klienta każdym fraudem w ten  sposób zrobionym.

Matt

bankomat zbliĹźeniowy