bankomaty róznych banków i limity

Data: 2009-10-22 17:55:40
Autor: Stiwi
bankomaty róznych banków i limity
Czy r=F3zne bankomaty r=F3znych bank=F3w maja r=F3zne limity na jednorazowe
wyplaty? Czasem potrzebuje sporo got=F3wki na szybko wyp=B3aci=E6 i np pod
domem mam bankomat ING ale tam nie da sie wiecej niz 1000zl na jeden
raz. Oczywiscie za kazda wyplate prowizja.
Czy istnieje stronka gdzie mozna sprawdzic limity dla poszczegolnych
bankow?
Oczywiscie ja limitow na karcie nie ma =BFadnych.

To nawet nie zalezy od bankow, a raczej konkretnych bankomatow. Euronet ulokowany na stacji BP w Wawie na Ursynowie mial limit 1500pln , a Euronet w Realu w Jankach 3000pln (mowa o jednorazowej wyplacie). Przy czym faktycznie te 3000pln wygladalo tez pod limit podajnika, gdyz latwo to sie nie wyciagalo tego pliku pieniedzy.

Milym zaskoczeniem byl dla mnie natomiast bankomat Dominetu na Wawazowej w Wawie, ktory pozwolil wyplacic jednorazowo 4000pln.

Dla wiekszych wplat czy wyplat, sensownie jest zalozyc bezplante Eurokonto Net w PEKAO SA i wtedy mamy wplaty i wyplaty w okienku bezplatnie, do tego darmowe przelewy. Warto chociazby z tego wzgledu na limity samych kart. Nie wiem jak to wyglada w innych bankach, ale w Multibanku dla ichniejszej Visy Classic, nie mozna ustalic wiekszego limitu wyplaty gotowki z bankomatu jak 5000pln / dziennie.

--

bankomaty róznych banków i limity