bankomaty wyplacajace >4000zl ?

Data: 2009-07-15 14:38:37
Autor: Wemif
bankomaty wyplacajace >4000zl ?
Czy jakis bank ma bankomaty wyplacajace naraz wiecej
niz 40*100 zl, czyli 4000 zl? (zauwazylem, ze taki jest
maksymalny limit w wiekszosci bankomatow z ktorych korzystam).

a.

Data: 2009-07-15 07:20:35
Autor: luc
On 15 Lip, 16:38, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
Czy jakis bank ma bankomaty wyplacajace naraz wiecej
niz 40*100 zl, czyli 4000 zl? (zauwazylem, ze taki jest
maksymalny limit w wiekszosci bankomatow z ktorych korzystam).

a.

chyba wynika to z wysokości szczeliny podajnika pieniędzy?

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Data: 2009-07-15 16:19:20
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 15 Jul 2009 14:38:37 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

Czy jakis bank ma bankomaty wyplacajace naraz wiecej
niz 40*100 zl, czyli 4000 zl? (zauwazylem, ze taki jest
maksymalny limit w wiekszosci bankomatow z ktorych korzystam).

Obawiam się, że więcej niż 40 banknotów na raz żaden nie wypłaci (a
przynajmniej się nie spotkałem z takim). Jakieś bankomaty mają banknoty 200zł?

--
Kojer

Data: 2009-07-15 16:26:48
Autor: Valdi.Pavlack
bankomaty wyplacajace >4000zl ?
"Robert Kois" news:166szivizkzsb.dlgkojer.kojer

Jakieś bankomaty mają banknoty 200zł?

Chyba już żadne. Chociaż kiedyś w euronetach 200 zł można było wyciągnąć w
jednym papierze.

Data: 2009-07-15 17:18:28
Autor: Robert Kois
Dnia Wed, 15 Jul 2009 16:26:48 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Jakieś bankomaty mają banknoty 200zł?
Chyba już żadne. Chociaż kiedyś w euronetach 200 zł można było wyciągnąć w
jednym papierze.

No włąśnie tak mi się wydawało, że kiedyś dostałem 200 w banknocie. Cóż,
zawsze można wypłacać po parę razy (o ile ustawione limity nie zabraniają).

--
Kojer

Data: 2009-07-18 23:41:39
Autor: Beniowa

Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:166szivizkzsb.dlgkojer.kojer...
Jakieś bankomaty mają banknoty 200zł?

Mi kiedys (ale bylo to kilka lat temu) wyplacil 200 zl w jednym banknocie bankomat w Szczawnicy (banku spoldzielczego). A wtedy potrzebowalem kasy na PKS do Targu... :-(

Pozdrawiam, Grzegorz

Data: 2009-07-15 17:10:01
Autor: gasper
bankomaty wyplacajace >4000zl ?
trzeba poczekać na euro - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

Data: 2009-07-15 10:02:22
Autor: bradley.st
On 15 Lip, 11:10, "gasper" <n...@ma.pl> wrote:
trzeba poczekać na euro - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

Nie no, moze od razu piecsetki? Co sie bedziemy ograniczac! ;)

Z ciekawosci poszukalem jak to dziala "u mnie" i wydaje mi sie, ze do
40 banknotow to standard.

Data: 2009-07-15 18:23:14
Autor: MK
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:h3krgc$d8u$1inews.gazeta.pl...
trzeba poczekać na euro - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

A ktory bank bedzie wkladal taki nominal? Mysle, ze zaden :).

MK

Data: 2009-07-15 18:25:59
Autor: Valdi.Pavlack
bankomaty wyplacajace >4000zl ?
"gasper" news:h3krgc$d8u$1inews.gazeta.pl

trzeba poczekać na euro

Oby jak najdłużej.

- wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

Szczególnie, że w strefie euro nie znajdziesz bankomatu, który ma w sobie
zapakowane bankomaty o nominale 200 euro.

Data: 2009-07-16 07:44:47
Autor: Paweł Muszyński
Wemif pisze:
Czy jakis bank ma bankomaty wyplacajace naraz wiecej
niz 40*100 zl, czyli 4000 zl? (zauwazylem, ze taki jest
maksymalny limit w wiekszosci bankomatow z ktorych korzystam).

Nie wiem, czy więcej nie pójdzie w takich nowych Euronetach, w których kartę się tylko na chwilę na początku wkłada.
One nie mają szczeliny, tylko tackę, na którą bankomat wyrzuca banknoty pojedynczo.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-07-19 07:54:45
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Wemif wrote:
Czy jakis bank ma bankomaty wyplacajace naraz wiecej
niz 40*100 zl, czyli 4000 zl? (zauwazylem, ze taki jest
maksymalny limit w wiekszosci bankomatow z ktorych korzystam).

Może w okienku na Poczcie? :-)

--
MiCHA

bankomaty wyplacajace >4000zl ?