bankomaty wyplacajace >4000zl ?

Data: 2009-07-15 17:10:01
Autor: gasper
bankomaty wyplacajace >4000zl ?
trzeba poczekać na euro - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

Data: 2009-07-15 10:02:22
Autor: bradley.st
On 15 Lip, 11:10, "gasper" <n...@ma.pl> wrote:
trzeba poczekać na euro - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

Nie no, moze od razu piecsetki? Co sie bedziemy ograniczac! ;)

Z ciekawosci poszukalem jak to dziala "u mnie" i wydaje mi sie, ze do
40 banknotow to standard.

Data: 2009-07-15 18:23:14
Autor: MK
"gasper" <ni@ma.pl> wrote in message news:h3krgc$d8u$1inews.gazeta.pl...
trzeba poczekać na euro - wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

A ktory bank bedzie wkladal taki nominal? Mysle, ze zaden :).

MK

Data: 2009-07-15 18:25:59
Autor: Valdi.Pavlack
bankomaty wyplacajace >4000zl ?
"gasper" news:h3krgc$d8u$1inews.gazeta.pl

trzeba poczekać na euro

Oby jak najdłużej.

- wtedy 40 papierków po 200 euro to już ładna kwota :)

Szczególnie, że w strefie euro nie znajdziesz bankomatu, który ma w sobie
zapakowane bankomaty o nominale 200 euro.

bankomaty wyplacajace >4000zl ?